Camping Strandcamping Valkenisse

Nederland, Zeeland, Groot Valkenisse

8.4Fantastisch

• 7.5Staat v/h sanitair
  • 7.5Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor Strandcamping Valkenisse voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

101 reviews over Camping Strandcamping Valkenisse

• 8Dimit27-06-2016

Mooie en schone camping

Zaten in chalet Dolfijn. Keurige en schone chalet. Mooie ruime plaatsen. Camping ligt op 100 m vh strand. Er mogen geen honden op deze camping, dat is duidelijk te zien te horen en te ruiken. Topplek .

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Coco01-05-2016

Mooie lodge en heerlijk dichtbij zee!

Voor de tweede keer verbleven in een lodge (modern 5-persoons chalet) op strandcamping Valkenisse. Erg leuk ingericht, keuken van alle gemakken voorzien, redelijk schoon (sanitair zozo) en met zijn tweetjes lekker ruim. Ons huisje had een veranda op het zuiden zodat we volop van het heerlijk zonnige weekend hebben kunnen genieten. Direct bij de strandopgang (hoog duin over met trap), ideaal! Supermarkt op het park is erg handig. Heerlijke wandelomgeving.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in april 2016

• 9Jan18-10-2015

Prima camping, vooral de comfort + plaatsen .

De trap naar het strand (120 treden) is niet voor iedereen een lolletje.en een jeu de boulle baan zou aanrader zijn.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2015

• 9T ten Have17-08-2015

Mooie camping op een ideale locatie!

Voor ons is camping valkenisse al enkele jaren de plek voor de perfecte (strand)vakantie.

Door de ideale ligging is er veel te doen op korte afstand van de camping.

Het weer is meestal net iets beter dan in de rest van het land.

We hebben ons dit jaar 3 weken prima vermaakt en waarschijnlijk gaan we volgend jaar weer naar de Zeeuwse Riviera!

• 9Eetgelegenheden

• 9Astrid van den Dries-Kloosterman15-08-2015

superleuke en mooie camping

De camping is erg gezellig, het personeel erg vriendelijk, het sanitair wordt heel schoon gehouden en de kinderanimatie was top! De camping wordt alleen naar mooier en mooier, zeker nu aankomend najaar de oude stacaravans weg gaan en gerenoveerd wordt. Een top camping, zeker een aanrader met kinderen, we komen hier echt weer terug!

• 9Simone07-08-2015

Mooie Camping

Geweldige camping, leuke Animatie voor de kinderen, jong en oud. Werden in de ochtend op tijd gewekt (9:30 uur) door het rondlopende Animatie team met muziek op de bolderkar. Eetgelegenheden zijn goed op de camping en restaurant achter de camping. Er is een Spar supermarkt op de camping Schone Wc's en douches en genoeg ruimte op je eigen plekje. Er is ook een ballenbak aanwezig op de camping, voor de kinderen. Ook een kleine kinderboerderij. Strand op loop afstand over een hoge duin, zoutelande toeristenplaatsje ook dichtbij. kortom een goede camping voor jong en oud die iedereen kan vermaken, volgend jaar weer boeken. Vriendelijk personeel. Enige minpunten was: Wifi internet was niet supersnel veel auto's tussen de caravan's

• 8Lin24-07-2015

Prima camping

Wij hebben het naar onze zin gehad op deze camping!! Hebben hier in een tent gekampeerd. Ruime plekken en goede voorzieningen. Vriendelijk personeel, prima supermarkt op de camping en lekker dichtbij het mooie strand waarvoor je wel een trap op moet (120 treden) en naar beneden. 1,5 km vanaf het leuke dorpje Zoutelande en in de omgeving ook Vlissingen en Middelburg goed per fiets te bereiken.

Enkele minpuntjes waren dat in het hoogseizoen het aantallen douches en toiletten (vooral voor de dames) wat weinig zijn gezien de drukte maar worden goed schoongehouden. Ook vonden wij de sleutel voor het douchen en water voor de afwas niet handig. Voor deze sleutel moet je bij aanvang 25 euro betalen, 10 euro borg en 15 euro voor het douchen. Per 0,50 cent is 5 minuten douchen. Mocht er bij vertrek niet het hele bedrag zijn verbruikt dan ontvang je het resterend bedrag terug. Voor WiFi betaal je 15 euro voor 1 week en het bereik was zeer matig!!

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 10Maes godelieve11-07-2015

Fijne plek voor kindjes

Kleinkinderen hebben zeer leuk week gehad vooral door een fantasche animatieteam dank aan joep en annemieke en de anderen

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

• 9Anne07-04-2015

Heerlijk! Mooie schone camping vriendelijk personeel Super dicht bij zee, kindvriendelijk kortom Genieten! Ondanks het minder goede weer, prima naar ons zin gehad ! We komen snel weer terug !

Gereisd met jonge kinderen in maart 2015

• 9Anne17-08-2014

Fantastisch !!

Prachtige camping wordt elk jaar mooier! Heerlijk dicht bij het strand Keurig sanitair schoon en netjes Mooie winkel en goed restaurant Veel speelgelegenheid voor de kinderen Fantastisch animatie team Kortom het is hier heerlijk! We hebben een super vakantie gehad ,en komen zeker weer terug !

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

6 tips over Camping Strandcamping Valkenisse

• Henk Jan, 13-10-2013

Walcheren is een prachtig gebied. Je moet hier gewoon fietsen en lopen langs het strand en terug via de (hoog gelegen) duinpaden, wat prachtige vergezichten oplevert.

• HAZA, 08-05-2013

Betrek bij het verblijf ook een bezoek aan Middelburg en Vlissingen. Zij bieden voor "elk wat wils".

• Koremans, 07-09-2012

Er is voor iedereen wel een plekje, met de tent, caravan of luxe in een chalet.

3 vragen over Camping Strandcamping Valkenisse

• jebbelebambam, 22-06-2018

Eten

Is het eten lekker? Of is het te zout?

• Marieke , 14-06-2017

Bolderkar / strand

Kun je makkelijk een bolderkar meenemen naar het strand?

stephanie8516, 18-08-2017

Nee

• Jos van der Sande, 07-07-2014

ruimte

Is er nog plaats voor een caravan en 2 personen. Een aantal keren zijn we al bij jullie geweest. Gr reactie en groet Jos

Camping Strandcamping Valkenisse info

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200