Camping Strandcamping Valkenisse

Nederland, Zeeland, Groot Valkenisse

8.4Fantastisch

• 7.5Staat v/h sanitair
  • 7.5Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor Strandcamping Valkenisse voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

101 reviews over Camping Strandcamping Valkenisse

• 2018
    9Dorothé Deeken29-09-2018

Leuke gezinscamping aan het strand

Erg nette camping. We verbleven in een chalet, type dolfijn. Dichtbij de ingang, winkel en speeltuin. Het was een mooi en schoon chalet, alleen waren er erg veel mieren helaas. Er zit ook een aardig grote klimhal bij voor de kinderen. Het animatieteam was super. Leuk met alle kinderen en divers aanbod. Aartje en Suus blijven hier thuis populair! De winkelprijzen zijn normaal, dat vonden we een pluspunt. De klim naar het strand is het meer dan waard. En mooi strand, met een strandtent, wc's en af en toe vanuit de gemeente een animatieteam. Er was strand genoeg voor iedereen, je lag dus niet bil aan bil :-)

Voor herhaling vatbaar!

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Dax van Eijk22-07-2018

Genieten

Leuke camping en een mooi strand. Het internet is alleen waardeloos en het kost nog veel geld ook!!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9L van Bladel02-02-2018

Voor herhaling vatbaar

Fijne camping, het winkeltje was uitgebreid en veel open. Personeel bij de receptie heel vriendelijk, we hadden autopech en ze waren erg behulpzaam met het zoeken naar goede garage. Superdicht bij het strand.... Dat was voor ons het allerbelangrijkst. Wel een hoge trap ;)

Gereisd met partner in augustus 2017

• Oude reviews

7Lautjelove208-09-2017

Leuk vakantiepark

Leuk park met veel speel gelegenheid. Mooi huisje alleen echt heel dicht op elkaar. Leuk de dierenweide. Trap naar strand hoog maar wij vonden hem goed te doen. Supermarkt was top veel keuze voor normale prijs en aardig personeel in winkel. Vond ontvangst bij aankomst niet vriendelijk en vrouw achter de balie ook niet enthousiast. Ook kregen we alle boekjes enzo in Duits terwijl deze ook in Nederlands zijn. We wisten dat geen zwembad was toch misten we deze wel.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

• 9Dorine25-08-2017

Heel fijne camping

Grote camping met luxe chalets en een campinggedeelte waarop ook comfortplaatsen met eigen sanitair. Restaurant op de camping gewoon goed, net erbuiten ligt een beter restaurant. Ik had een 6-persoons chalet Zeeotter wat nog mooier én groter was dan het op de foto's al leek. Goede bedden (2.00m lang), fijne zit- en eethoek. Groot terras en gazon erbij en een goede tuinset. Ik miste hooguit een ligbedje. Supermarkt niet duur, zeker niet voor op een camping, en behoorlijk ruim gesorteerd. Twee nadelen: de koelkast heeft geen vriesruimte. En de trap over het duin is ter plekke erg hoog, maar dat went. Eventueel ben je zo in Zoutelande of op een andere plek met een lagere overgang.

Alleen gereisd in mei 2017

• 10stephanie851618-08-2017

Alweer voor de 3de keer in 3 jaar deze camping en we willen nooit meer wat anders. Eerst kennisgemaakt met de kampeerplaats comfort + en het tweede jaar toch gegaan voor een chalet. Deze zomer hadden we alleen de optie voor een nieuwe 6-persoonschalet met ons tweetjes en nu helemaal verwend. Zooooo mooi de nieuwste chalets en comfortabel. Volgend jaar zeker weer als we optijd kunnen boeken. Lekker dichtbij het strand en als je gezond bent is het de hoge duintrap zeker waard. Heel vriendelijk personeel en alles op de camping aanwezig. Super centraal als je toch wat meer wilt zien. Heb al 2 jaar niets gezegd op zoover omdat ik het echt ga verkopen en het vast nog drukker gaat worden....... maar deze camping heeft het zeker verdient dus nu toch maar gedaan........

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Miranda15-08-2017

Heerlijk ontspannen

Ruime kampeerplaatsen. Mogelijkheden voor heerlijke wandel en fietstochten. Grote steden in de buurt zoals Vlissingen en Middelburg. Verder heerlijk uitwaaien op het strand. Menukaart brasserie is wat klein maar voor ieder wel wat wils. Voor kinderen voldoende ruimte om te spelen in de grote buitenspeeltuin en de kleine speeltuintjes bij de campeerplaatsen en bij slecht weer is er gelegenheid om gebruik te maken van het Avonturenpark. In het voorjaar en hoogseizoen animatie voor de kinderen. Verder zeer vriendelijk personeel die je bij alle vragen zo goed mogelijk helpen. Kom hier al 9 jaar met veel plezier

• 9Eetgelegenheden

Alleen gereisd in mei 2017

• 9A. Bloemheuvel28-09-2016

geweldige camping

De camping ligt aan de voet van de duinen...trap over en je bent op het strand...prima verzorgde camping.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2016

• 6Manuela02-09-2016

Ideale ligging bij het strand, nette camping

Het is een nette camping, maar de plaatsen liggen dicht tegen elkaar aan. Uitstekende ligging, vlakbij het strand. De huisjes zijn wel aan de prijs en de eindschoonmaak nogal kritisch. De keukenuitrusting is beperkt als je zelf wilt koken en er is geen vriezer in het huisje. De bediening in het restaurant en aan de receptie niet altijd even klantvriendelijk.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 8Pip19-08-2016

Mooie camping dichtbij strand

We hebben een week vakantie gevierd in chalet Zeeotter (6 pers). Het was de eerste keer voor ons in een chalet en dat was wel even wennen, omdat het qua oppervlakte klein is, vooral de slaapkamers. Een gemis was dat er geen vriesvak in de koelkast zat. De camping zag er verzorgd uit en ligt dichtbij strand. Het strand bereik je dmv van een trap van 110 treden. Er is een prima strandtent aanwezig met prijzen die nog leuk zijn! Een pluspunt is dat de camping goed gelegen is voor het maken van uitstapjes naar Middelburg, Vlissingen, Domburg, Veere etc.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

6 tips over Camping Strandcamping Valkenisse

• Henk Jan, 13-10-2013

Walcheren is een prachtig gebied. Je moet hier gewoon fietsen en lopen langs het strand en terug via de (hoog gelegen) duinpaden, wat prachtige vergezichten oplevert.

• HAZA, 08-05-2013

Betrek bij het verblijf ook een bezoek aan Middelburg en Vlissingen. Zij bieden voor "elk wat wils".

• Koremans, 07-09-2012

Er is voor iedereen wel een plekje, met de tent, caravan of luxe in een chalet.

3 vragen over Camping Strandcamping Valkenisse

• jebbelebambam, 22-06-2018

Eten

Is het eten lekker? Of is het te zout?

• Marieke , 14-06-2017

Bolderkar / strand

Kun je makkelijk een bolderkar meenemen naar het strand?

stephanie8516, 18-08-2017

Nee

• Jos van der Sande, 07-07-2014

ruimte

Is er nog plaats voor een caravan en 2 personen. Een aantal keren zijn we al bij jullie geweest. Gr reactie en groet Jos

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig