Géén boekingskosten

Meer camping info

106 Reviews over Strandcamping Valkenisse

• 9Manfred Ribberink24-08-2021

Erg goed

Een mooie en goed verzorgde camping. Wij stonden op comfort plek 69 en deze was ruim zat voor een vouwwagen, auto en twee tentjes. Nette velden, goed verzorgt sanitair, wat meerdere malen per dag werd schoongemaakt. Een uitgebreide nette supermarkt, een brasserie en een take away. De camping ligt achter de hoogste duin van Nederland, maar om daar te komen, moest je een trap op en af en dat was een leuke kuitenkiller.Voor dagjes uit is er genoeg te doen, Middelburg, Vlissingen en Zoutelande zijn erg leuk om er een keer geweest te zijn. eetgelegenheden zijn er talrijk in de buurt van de camping en de fietsers kunnen er hun hart ophalen.Zeker een camping om nog weer eens heen te gaan.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Joris14-06-2021

Top camping!

Wij hebben zeer genoten van ons verblijf op Camping Valkenisse. We hadden een chalet gehuurd. Deze was luxe, netjes ingericht en van alle gemakken voorzien. De camping ziet er erg verzorgd uit met veel groen en privacy rondom de plaatsen. Er heerst een rustige sfeer op de camping en het personeel is heel vriendelijk. De supermarkt heeft een ruim assortiment en iedere ochtend verse broodjes. Dit alles maakt het samen met de goede ligging een top camping.

• 10P.J.J. Stevens10-06-2021

Geweldig, een absolute aanrader

Prachtige, schone camping met mooi prive-sanitair. Plekken met heggetjes omheind en kunstgras. Ook de eigen parkeerplaats is mooi betegeld. Deze camping is zeker een aanrader als je van strand en fietsen houdt

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Fam18-08-2020

Fantastisch camping!

Het winkeltje heeft echt alles - perfect. Strand dichtbij en gezellige fietsroutes Niet goedkoop...

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Kim06-08-2020

Heerlijke camping, fijne sfeer!

Leuke, nette en rustige camping van alle gemakken voorzien. Erg kindvriendelijk, leuke speeltuin en een super animatie team met veel enthousiasme en leuke activiteiten. Onze dochter van 4 jaar heeft hier dagelijks met veel plezier aan mee gedaan. Uitgebreide winkel, met lekkere verse broodjes (soms wel erg druk). Sanitair is netjes en schoon. De steile duintrap naar het strand is prima te doen. Heerlijk dat de zee zo dichtbij is. Wij hebben 4 geweldige weken gehad op camping VALKENISSE!

• 9Dorothé Deeken29-09-2018

Leuke gezinscamping aan het strand

Erg nette camping. We verbleven in een chalet, type dolfijn. Dichtbij de ingang, winkel en speeltuin. Het was een mooi en schoon chalet, alleen waren er erg veel mieren helaas. Er zit ook een aardig grote klimhal bij voor de kinderen. Het animatieteam was super. Leuk met alle kinderen en divers aanbod. Aartje en Suus blijven hier thuis populair! De winkelprijzen zijn normaal, dat vonden we een pluspunt. De klim naar het strand is het meer dan waard. En mooi strand, met een strandtent, wc's en af en toe vanuit de gemeente een animatieteam. Er was strand genoeg voor iedereen, je lag dus niet bil aan bil :-)

Voor herhaling vatbaar!

• 8Eetgelegenheden
  • 8Dax van Eijk22-07-2018

Genieten

Leuke camping en een mooi strand. Het internet is alleen waardeloos en het kost nog veel geld ook!!

• 7Staat v/h sanitair
  • 9L van Bladel02-02-2018

Voor herhaling vatbaar

Fijne camping, het winkeltje was uitgebreid en veel open. Personeel bij de receptie heel vriendelijk, we hadden autopech en ze waren erg behulpzaam met het zoeken naar goede garage. Superdicht bij het strand.... Dat was voor ons het allerbelangrijkst. Wel een hoge trap ;)

• 7Lautjelove208-09-2017

Leuk vakantiepark

Leuk park met veel speel gelegenheid. Mooi huisje alleen echt heel dicht op elkaar. Leuk de dierenweide. Trap naar strand hoog maar wij vonden hem goed te doen. Supermarkt was top veel keuze voor normale prijs en aardig personeel in winkel. Vond ontvangst bij aankomst niet vriendelijk en vrouw achter de balie ook niet enthousiast. Ook kregen we alle boekjes enzo in Duits terwijl deze ook in Nederlands zijn. We wisten dat geen zwembad was toch misten we deze wel.

• 6Eetgelegenheden
  • 9Dorine25-08-2017

Heel fijne camping

Grote camping met luxe chalets en een campinggedeelte waarop ook comfortplaatsen met eigen sanitair. Restaurant op de camping gewoon goed, net erbuiten ligt een beter restaurant. Ik had een 6-persoons chalet Zeeotter wat nog mooier én groter was dan het op de foto's al leek. Goede bedden (2.00m lang), fijne zit- en eethoek. Groot terras en gazon erbij en een goede tuinset. Ik miste hooguit een ligbedje. Supermarkt niet duur, zeker niet voor op een camping, en behoorlijk ruim gesorteerd. Twee nadelen: de koelkast heeft geen vriesruimte. En de trap over het duin is ter plekke erg hoog, maar dat went. Eventueel ben je zo in Zoutelande of op een andere plek met een lagere overgang.

• 10Staat v/h sanitair

Camping Strandcamping Valkenisse info