Camping Strandcamping Valkenisse

Kleine hotelsWeer vandaag9°5°
Camping Strandcamping Valkenisse
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Strandcamping Valkenisse voor je op een rij gezet:

Laatste review

Leuke gezinscamping aan het strand

Dorothé Deeken,
29-9-2018

Erg nette camping. We verbleven in een chalet, type dolfijn. Dichtbij de ingang, winkel en speeltuin. Het was een mooi en schoon chalet, alleen waren er erg veel mieren helaas.

Er zit ook een aardig grote klimhal bij voor de kinderen.

Het animatieteam was super. Leuk met alle kinderen en divers aanbod. Aartje en Suus blijven hier thuis populair!

De winkelprijzen zijn normaal, dat vonden we een pluspunt.

De klim naar het strand is het meer dan waard. En mooi strand, met een strandtent, wc's en af en toe vanuit de gemeente een animatieteam. Er was strand genoeg voor iedereen, je lag dus niet bil aan bil :-)

Voor herhaling vatbaar!

89 reviews over Camping Strandcamping Valkenisse in het Nederlands

Leuke gezinscamping aan het strand

Dorothé Deeken,
29-9-2018

Er zit ook een aardig grote klimhal bij voor de kinderen.

De winkelprijzen zijn normaal, dat vonden we een pluspunt.

Voor herhaling vatbaar!

Genieten

Dax van Eijk,
22-7-2018

Leuke camping en een mooi strand. Het internet is alleen waardeloos en het kost nog veel geld ook!!

Voor herhaling vatbaar

L van Bladel,
2-2-2018

Fijne camping, het winkeltje was uitgebreid en veel open. Personeel bij de receptie heel vriendelijk, we hadden autopech en ze waren erg behulpzaam met het zoeken naar goede garage.

Superdicht bij het strand.... Dat was voor ons het allerbelangrijkst. Wel een hoge trap ;)

Leuk vakantiepark

Lautjelove2,
      8-9-2017

Leuk park met veel speel gelegenheid. Mooi huisje alleen echt heel dicht op elkaar. Leuk de dierenweide. Trap naar strand hoog maar wij vonden hem goed te doen. Supermarkt was top veel keuze voor normale prijs en aardig personeel in winkel. Vond ontvangst bij aankomst niet vriendelijk en vrouw achter de balie ook niet enthousiast. Ook kregen we alle boekjes enzo in Duits terwijl deze ook in Nederlands zijn. We wisten dat geen zwembad was toch misten we deze wel.

Heel fijne camping

Dorine,
      25-8-2017

Grote camping met luxe chalets en een campinggedeelte waarop ook comfortplaatsen met eigen sanitair.

Restaurant op de camping gewoon goed, net erbuiten ligt een beter restaurant.

Ik had een 6-persoons chalet Zeeotter wat nog mooier én groter was dan het op de foto's al leek. Goede bedden (2.00m lang), fijne zit- en eethoek. Groot terras en gazon erbij en een goede tuinset. Ik miste hooguit een ligbedje.

Supermarkt niet duur, zeker niet voor op een camping, en behoorlijk ruim gesorteerd.

Twee nadelen: de koelkast heeft geen vriesruimte. En de trap over het duin is ter plekke erg hoog, maar dat went. Eventueel ben je zo in Zoutelande of op een andere plek met een lagere overgang.

stephanie8516,
      18-8-2017

Alweer voor de 3de keer in 3 jaar deze camping en we willen nooit meer wat anders. Eerst kennisgemaakt met de kampeerplaats comfort + en het tweede jaar toch gegaan voor een chalet. Deze zomer hadden we alleen de optie voor een nieuwe 6-persoonschalet met ons tweetjes en nu helemaal verwend. Zooooo mooi de nieuwste chalets en comfortabel. Volgend jaar zeker weer als we optijd kunnen boeken. Lekker dichtbij het strand en als je gezond bent is het de hoge duintrap zeker waard. Heel vriendelijk personeel en alles op de camping aanwezig. Super centraal als je toch wat meer wilt zien. Heb al 2 jaar niets gezegd op zoover omdat ik het echt ga verkopen en het vast nog drukker gaat worden....... maar deze camping heeft het zeker verdient dus nu toch maar gedaan........

Heerlijk ontspannen

Miranda,
      15-8-2017

Ruime kampeerplaatsen. Mogelijkheden voor heerlijke wandel en fietstochten. Grote steden in de buurt zoals Vlissingen en Middelburg. Verder heerlijk uitwaaien op het strand. Menukaart brasserie is wat klein maar voor ieder wel wat wils. Voor kinderen voldoende ruimte om te spelen in de grote buitenspeeltuin en de kleine speeltuintjes bij de campeerplaatsen en bij slecht weer is er gelegenheid om gebruik te maken van het Avonturenpark. In het voorjaar en hoogseizoen animatie voor de kinderen. Verder zeer vriendelijk personeel die je bij alle vragen zo goed mogelijk helpen. Kom hier al 9 jaar met veel plezier

geweldige camping

A. Bloemheuvel
      28-9-2016

De camping ligt aan de voet van de duinen...trap over en je bent op het strand...prima verzorgde camping.

Het is een nette camping, maar de plaatsen liggen dicht tegen elkaar aan. Uitstekende ligging, vlakbij het strand. De huisjes zijn wel aan de prijs en de eindschoonmaak nogal kritisch. De keukenuitrusting is beperkt als je zelf wilt koken en er is geen vriezer in het huisje. De bediening in het restaurant en aan de receptie niet altijd even klantvriendelijk.

Mooie camping dichtbij strand

Pip
      19-8-2016

We hebben een week vakantie gevierd in chalet Zeeotter (6 pers). Het was de eerste keer voor ons in een chalet en dat was wel even wennen, omdat het qua oppervlakte klein is, vooral de slaapkamers. Een gemis was dat er geen vriesvak in de koelkast zat.

De camping zag er verzorgd uit en ligt dichtbij strand. Het strand bereik je dmv van een trap van 110 treden. Er is een prima strandtent aanwezig met prijzen die nog leuk zijn! Een pluspunt is dat de camping goed gelegen is voor het maken van uitstapjes naar Middelburg, Vlissingen, Domburg, Veere etc.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Strandcamping Valkenisse in Groot Valkenisse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Strandcamping Valkenisse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.