Vakantiehuis Beachhouse Zeeland

Vakantiehuis
Vakantiehuis Beachhouse Zeeland
9,1

4 reviews over Vakantiehuis Beachhouse Zeeland in het Nederlands

Geweldige plek, goed onderhouden en schoon huisje.

C. Polling
22-12-2015

Net terug van een lang weekend in Beach house Zeeland.

Topweekend gehad.

Wel oppassen als de planken van het terras nat zijn, zijn dan behoorlijk glad.

Maar verder helemaal goed, prima locatie, gezellig huisje en van alle gemakken voorzien. Ook het reserveren ging bijzonder klantvriendelijk, paar keer telefonisch contact gehad. Goede bedden, heerlijke badkamer, ruime keuken en met een paar minuten wandelen door het bos zit je op het strand. een echte aanrader is de Chai Latte bij strandpaviljoen de Zeebries.

Een hele fijne plek om te vertoeven

frans Breukel
23-11-2014

Het huisje is van alle gemakken voorzien, goed ingericht en een schitterende ligging, centraal gelegen op de mooiste plek van Walcheren. Een fijne parkeerplek voor de auto, heerlijke bedden en een goede keuken. Echt aan te bevelen.

Heerlijk huisje op leuke plek!

Hilde Veldhuis
11-9-2012

Het huisje ligt rustig in een klein parkje, tegen het bos en vlak bij het strand. De tuin is mooi groen en heerlijk beschut. Lekkere ligstoelen om van de zon te genieten. Kinderen kunnen er lekker spelen, ook omdat alles gelijkvloers is. Fietsverhuur en winkels zijn vlakbij. Mooie omgeving om lekker te fietsen. Huis is gezellig ingericht.

Fantastisch huisje! Al 3 keer geweest.

Femke en Dennis
28-8-2012

We zijn, omdat het steeds zo goed bevalt, al 3 keer op vakantie geweest in dit huisje. Leuk huis en gezellig ingericht, ligt op prima lokatie (campings met faciliteiten waaronder supermarkt, indoor speeltuin, buiten speeltuin, etc) om de hoek, strand op 5 à 10 minuten lopen en leke dorpen/steden dichtbij. De tuin rondom het huis is heerlijk voor de kids om te spelen en we vinden het een verademing dat t allemaal zo schoon en fris is allemaal. En de uitbouw is mooi gedaan!! We hebben genoten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Beachhouse Zeeland in Groot Valkenisse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Beachhouse Zeeland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.