5 reviews over Camping VierVaart (minicamping + appartement) in het Nederlands

Prima, voor herhaling vatbaar

C
5-5-2019

Prima ruim appartement met mooi vrij uitzicht, alles aanwezig, gastvrije en vriendelijke ontvangst, zeer rustig gelegen. Mooie omgeving voor strandwandeling, fietsen, dagje Brugge.

Gereisd Met partner in april 2019

Gezellig minicamping

vicky
13-9-2009

Leuke minicamping dicht bij het strand en plaatsen als Knokke en Brugge

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2009

fantastische mini camping

Walter Snouwaert
8-9-2009

zeer leuke camping voor jong en oud .zeer mooi gelegen nabij natuur gebied de b likken.Niet ver van het strand en dicht bij het leuke plaatse groede.Op de camping kan je goed tot ruist komen en als je eens weg wil zit je zo bij de mooie stranden van de kust en de mooie plaatsen breskens,Knokke,Cadzand,Brugge,gent en Antwerpen zijn allemaal op en 1 met de auto te bereiken.

Gereisd Met partner in juli 2009

Prima camping waar het leuk vakantie vieren is!

Hordijk
5-6-2009

Leuke minicamping met hartelijke eigenaars. Hebben er prima tijd gehad. Lekker naar het strand en veel leuke uitstapjes in de buurt (zeker ook voor kinderen - paardenmelkerij, slakkenkwekerij, struisvogelfarm e.d.).

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Een camping voor mensen die niet veel eisen en genieten

Hannie Helmons
16-9-2007

Een camping voor mensen die niet veel eisen en genieten van stilte

Gereisd Met partner in september 2007

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping VierVaart (minicamping + appartement) in Groede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping VierVaart (minicamping + appartement) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.