Camping Strandcamping Groede

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag5°3°
Camping Strandcamping Groede

Voor een vakantie in eigen land is Strandcamping Groede een fijne plek. Van de staanplaatsen tot het sanitair en de campingwinkel: alles is goed verzorgd. Jong en oud vermaken zich hier met elkaar. Je zit vlak aan de Noordzee waar je in de zomer goed kunt zwemmen. Een leuke tip is om eens te gaan paardrijden over het strand.

651 reviews over Camping Strandcamping Groede in het Nederlands

Een aan te bevelen familie camping!!

Harrie Martens
10-3-2018

Een echte familie camping met super activiteiten voor de kinderen. Strand dicht bij de camping, nette toilet gebouwen, vriendelijk medewerkers, mooi natuurgebied rondom.

Geweldig.

Inez Ruitenbeek
10-12-2017

Ruim. Netjes. Schoon. Mooie omgeving. Schoon sanitair.

genoten van omgeving en het strand

fam.molenbroeck
3-11-2017

het is hier genieten van de natuur, duinen strand en zee te voet of met de fiets

Geweldig mooie vriendelijke camping

Paul
1-11-2017

Super mooie plaatsen ,erg vriendelijk en sanitair zeer netjes

Heerlijk

Suus
27-10-2017

Heerlijk genieten, rust en ruimte

Fantastisch!

fam. Verkaart
25-10-2017

Wat een prachtige, schone camping! Wij hebben een super verblijf gehad tijdens de herfstvakantie! Onze kinderen hebben het heel goed naar hun zin gehad, ondanks dat er deze week geen animatie was vanwege een vergissing in de vakantie week. Het sanitair is schoon en ruim opgezet. Voor de kinderen is er een aparte ruimte met kleine badkuipjes, echt super handig! Ook de opzet van de camping is ruim en mooi aangelegd. Kortom wij komen zeker terug!

Heerlijk! Ontspannen en genoten

Dettb
23-10-2017

Uitstekende faciliteiten. Eigen app, inrijden middels kenteken herkenning. Veilig voor kinderen en genoeg speelgelegenheid. Nette schone accommodaties, behulpzaam personeel. Mooie camping qua natuur, opgeruimd en schoon. Voor de derde keer geweest met het gezin, altijd een succes.

Echt genoten! Samen met de hond!

Fam. Van Droogenbroeck
22-10-2017

Wij waren aangenaam verrast over deze camping. Hij is prachtig gelegen, vlakbij zee en de accomodatie is heel goed, alles is aanwezig zelfs een verwarmde douche voor de honden. Wij kregen ook zakjes aan de receptie voor hondendrollen! Er waren heel veel honden op de camping maar geen drollen op de weg of in de bosjes! Echt een aanrader

Genoten!

Lique
17-10-2017

Hoewel we niet van de grote campings houden, vonden we dit een fijne camping. Door de kleinere veldjes heb je niet het gevoel op een enorme camping te zijn. Er is goed, schoon sanitair, een vriendelijke ontvangst en het strand op loopafstand, voor ons de ideale afsluiter van het kampeerseizoen! De aanwezige voorzieningen (horeca, winkel enz) waren gewoon open en dat was handig. Heerlijk gewandeld en van het mooie weer genoten. Enige 'minpunt' vond ik dat de auto's op het kampeerveld zo veel plek innemen dat lekker buiten zitten ook betekende dat je tegen de auto's van de andere kampeerders aankeek, alsof je op een parkeerplaats zat te picknicken. Er was weinig ruimte om de auto naast de caravan te zetten zonder dat anderen er tegenaan keken. We stonden op een veldje met 4 basis plaatsen, dus 4 caravans en ook 4 auto's.. Het huren van een parkeerplaats is mogelijk, maar kost weer extra geld.

Geweldig!

Ina van Harn
15-10-2017

Ik vond de service bijzonder goed.

Twee zussen die moeilijk lopen werden naar de panoramahuisjes gebracht.

En ook weer opgehaald.

De huisjes waren perfect.

We hebben genoten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Strandcamping Groede in Groede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Strandcamping Groede zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.