Camping Strandcamping Groede

• Onvoldoende: 1 - 5

Geweldig

Oud-klossers
25-9-2017

Schitterend onderhouden en zeer vriendelijk personeel

Aanrader!

Yor
24-9-2017

Veel Duitse,Belgiesche en Vlaamse gasten en veel honden maar alles positief!

Zeer schoon en ondanks veel honden geen zwerf poep. Alles netjes opgeruimd door de eigenaren en camping! Super schoon sanitair.

We komen graag terug.

Topcamping

Lieven D.
24-9-2017

Zojuist terug van een weekendje Strandcamping. Niet alleen het weer was schitterend maar ook de camping was écht top!

Alleen al bij het binnenrijden kom je in de gepaste vakantiestemming, alles oogt piekfijn en is heel professioneel aangepakt.

Alle kampeerplaatsen zijn ruim bemeten zodat je nooit het gevoel hebt dat het er druk is.

En voor fietsers, wandelaars en strandliggers is de camping ideaal gelegen.

Wij komen er zeker terug!

Kan niets slechts bedenken.

Familie Verhelst
24-9-2017

Ondanks eerst heel slechte weer, kunnen wij geen reden bedenken om niet naar hier te komen. We zouden volgende zomer zoals zo dikwijls naar Zuid Frankrijk gaan, maar denken eraan dit niet te doen. Geweldige sfeer op en rond de camping. Het was voor ons de eerste keer op deze camping, gewoon top.

Rust natuur strand.

TS
24-9-2017

Vriendelijke medewerkers. Rustige sfeer en geweldig gelegen tussen natuurgebieden aan t strand.

Geweldig mooie camping, meteen aan het strand.

Carien van Hout-Hamers
23-9-2017

Grote plaatsen (ComfortXL), schoon sanitair, meteen aan het strand, goede eetgelegenheden. Super om hier weer te vertoeven. Kan helaas niets bedenken wat hier niet goed is. Kom steeds met plezier terug.

Fantastische vakantie, Top

Thibaut - Borrey
19-9-2017

Alles was gewoon super. Top ligging, heel netjes onderhouden. Vriendelijk personeel en altijd bereid om hulp te bieden waar nodig. Een aanrader voor alle campeerders onder ons. Een top camping voor honden.

Prachtige camping met ruime plaatsen vlak aan zee.

Familie van Leeuwen
18-9-2017

Je hoeft niet in de auto te stappen om naar het strand te gaan. Op de camping kun je prima een hapje eten en in het winkeltje wat boodschapjes doen.

Jammer is het dat er geen zwembad aanwezig is.

Heel leuk

Tineke Hollander
18-9-2017

Prachtige lokatie voor als je met je hond bent en goede fietsomgeving

De Camping is mooi en schoon

Fam. Buchlij
17-9-2017

Bij mooi weer kan je OP het Strand en voor Fam.met kleine kinderen zijn er plaatsen met een speelplaats direkt voor de Caravan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Strandcamping Groede in Groede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Strandcamping Groede zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Strandcamping Groede scoort een 9.08 uit 10 op basis van 843 reviews.