Camping Minicamping Het Zwarte Gat

7 reviews over Camping Minicamping Het Zwarte Gat in het Nederlands

Een mooie Rustige Camping

Ad Tempelaar,
7-1-2017

Heel veel fiets mogelijkheden en kan in 10 minuten fietsen naar het strand.

Met goed weer is het heerlijk fietsen en zit je zo in het prachtige dorpje Groede

Heerlijk lekker eten in de leuke fijne eetrestaurantjes in het dorp waar je goed door vriendelijke zeeuwse mensen wordt bediend en niet duur voor een redelijke prijs kun je lekker eten en drinken.

Leuk plaatsje en wij kwamen daar voor het eerst en we voelden ons of we er al maanden kwamen.

Heerlijk in Zeeland waar de rust nog heerst.

Niet geschikt voor kinderen de camping heeft geen accommodatie daar voor alleen een trampoline.

Duur...

Fred
22-9-2016

Leuke kleine camping , met mooie plaatsen, maar ook enkele " weggestopte " donkere plaatsen. Sanitair is eenvoudig, maar schoon en doeltreffend. Wifi mag geen naam hebben, op de meeste plaatsen geen bereik, daar waar wel, zwak en langzaam. Te weinig stroom punten, dus zorg voor lange kabels.

Lekker dicht aan zee, maar daar moet ook een vette ( Zeeuwse ) prijs voor worden betaald, bijna dubbele als vergelijkbare andere Vekabo campings...

Wij kieze toch een andere locatie als we volgende keer naar zee willen...

Super goed nette kamping

Noud Teklenburg
30-8-2015

Dicht bij een naturisten strand met strandtent bereikbaar met fiets prima toilet gelegenheid en douche afwas gelegenheid gezelligheid en vooral de kleinschaligheid is erg prettig

Leuk als je naar het strand kunt gaan

Erik schouten
9-6-2014

De camping is zeer netjes, en Marian de eigenaresse is betrokken en zeer klantvriendelijk

fantastisch plekje

OLIVIA
      10-5-2010

we zijn er geweest van 29 april tot 10 mei 2010 samen met onze franse vrienden,behalve het weer! kan ik deze minicamping aanbevelen,vriendelijk,mooi nieuw sanitair tot in de puntjes afgewerkt,rustig,men zegd wel eens ''leven als god in frankrijk'' zo heb ik me daar gevoeld en ga er zeker nog eens terug ,onze vrienden waren ook heel erg verbaasd,het was een beetje koud in die periode de douches waren lekker warm alsook het hele sanitaire gebouw,wasmachine ook aanwezig dus voor een langer verblijf aan te raden,wil nog meer vertellen maar kom eens een rondje zeeuws vlaanderen doen en ervaar zelf PRIMA CAMPING!!!!!!

Reisperiode : 27 augustus t/m 31 augustus 2009

marga en cor
      3-9-2009

leuke kleine naturistencamping vlakbij strand

Na een rondje frankrijk ook nog even in zeeuws vlaanderen gestaan. Van te voren wel even bellen of er plek is...onze ervaring was dat dit een geliefd plekje voor vele mensen is. eind augustus waren wij hier.. iemand weg en de volgende kwam alweer. De eigenaresse is een gezellige vlotte vrouw. Men is bezig men een nieuw sanitair gebouw, ziet er veel belovend uit. Uistapjes naar Brugge, Knokke in Belgie, Sluis, Terneuzen en Breskens zijn goed te doen. ook Groede heeft leuke kroegjes rond de kerk...er is één zelfs met een eigen bierbrouwerij.. en het biertje smaakt ook nog! Strand is ook vlakbij...neem een fiets mee heb je geen problemen met parkeren bij het strand....veel betaald parkeren...Leuk tochtje met de fiets over de duin kam naar Breskens of Cadzand-bad.. je kan ook onderaan de dijk fietsen...kijk naar de windrichting en doe dan je voordeel...carvangebruikers met een toilet gebruik de groene vloeistof! Ons plan is om hier ook weer eens naar terug te gaan.

fantastische plek

Lia Van Reeth
      29-4-2009

Een zalig plekje om in het voorjaar te relaxen, fietsen, camperen, rusten, kletsen met buren ( steeds dezelfde, is altijd een tof weerzien), kortom genieten. Natuurlijke camping zonder veel franje maar dat is niet nodig. Wij komen ieder voorjaar graag terug en kijken er steeds naar uit. Oh ja en een zalig, proper naturistenstrand vlakbij met een gezellige strandcabanne. Wat wil je nog meer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Het Zwarte Gat in Groede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Het Zwarte Gat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.