Tijdelijk €25 aanbetaling

Het Platte Putje

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Het Platte Putje voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 3 reviews

9.7FenomenaalScore uit 3 reviews
  • 9.3Ruimte

Appartement info

Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

3 Reviews over Het Platte Putje

• 9overveld13-08-2013

Hele leuke camping voor kinderen

Hele leuke camping voor kinderen, ruime plekken op een mooi grasveld.

• 10Denise17-03-2010

Super vakantie in super accomodatie december 2009

Mijn man en ik waren er met onze 2 hondjes met oud/nieuw 2009-2010. We huurden voor de eerste maal een privé-accomodatie i.p.v. een bungalow op een bungalowpark. Allereerst kregen we een super onthaal vanwege Astrid met enkele Kerstattenties voor mens en dier om vervolgens te genieten van het flatje, dat met heel mooie duurzame materialen en ook praktisch ingericht was, over meer dan voldoende keukengerei en bergruimte beschikte en bovenal kraaknet. Bovendien hadden we toevallig het rijk voor ons alleen (geen andere flat- of campinggasten) dus konden we extra genieten van de rust ter plaatse, in de nabijheid van zee en dorp, en we hadden ook het monopolie wat betrof de vrolijk kwispelende aandacht van de hond des huizes. Een adresje om te onthouden en om zeker naar terug te gaan!

• 10r de vogel07-07-2008

Een week in een appartement met zijn vieren.Normaal altijd een huisje op een vakantiepark maar nu een mini camping.Het was top!De camping en appartementen zijn pas nieuw.Keurig netjes met modern en luxe interieur: vaatwasser, combi magnetron, vloerverwarming. En het belangrijkste; het is er brandschoon. Ik heb zelf huisstofmijtallergie en heb er snel last van, nu heel de week allergievrij!! Super. Mijn oudste dochter (4) heb ik bijna heel de week niet gezien, die heeft zich vermaakt op het terein met de andere kinderen van de mini camping, ze kunnen van alles gebruik maken; trampoline, ballenbak, speelgoed voor binnen en buiten en het allerleukste in de ochtend de beesten voeren en eitjes zoeken. Ook mocht ze op de ezel rijden. reuzepret dus. Echt een aanrader deze apartementen, ook omdat je zeer gastvrij wordt ontvangen door de eigenaren. Er is nog tijd voor een praatje, een dikke 10!

Appartement Het Platte Putje info

• CafeNiet beschikbaar