8,6

Weer vandaag4°-1°

16 reviews over Camping Het Platte Putje minicamping in het Nederlands

gezellige camping, kleinschalig, leuke speeltuigen (trampolines, schommels, klimrek), net sanitair, op wandelafstand van gezellige centrumpje van Groede, konijnen, ezel, paarden te bewonderen. Het mooie strand ligt op enkele kilometer. Leuk speelpark Podium vlakbij. Bakker komt op de boerderij. De go-carts waren in niet zo'n goede staat

camping om meerdere keren te doen

jean-marie en rina, 5-10-2016

Een héél mooie camping, mooie indeling, rustig gelegen en toch niet ver van strand, zee en Breskes. Alles met de fiets te doen, ook met kleine kn. die nog niet zo goed kunnen fietsen want alle baantjes zijn mooi en veilig. Astrid, de eigenaresse, komt 's morgens en 's avonds vragen of alles naar wens is, en waar nodig helpt ze problemen op te lossen. Op vraag van onze kleinkn (13, 11, 7 en 4 jaar) komen we hier al 3 jaar en volgend jaar terug want de dieren en trampolines vinden zij super. Groede is ook héél mooi en rustig.

Zalige plek om tot rust te komen

Carina en Ronald, 17-8-2016

Rustige mini-camping, de kinderen hebben hun eigen speelplek. Zijn met onze camper geweest voor 4 nachten. Zeker voldoende plaats. Sanitair heel proper. Aparte plaats met 3 afwasbakken, ijskasten en wasmachine. Allemaal heel netjes. Astrid, de gastvrouw, is heel vriendelijk en probeert te helpen waar ze kan. Een absolute aanrader ! Wij zijn overtuigd en komen zeker nog eens terug !

Super!

Quin Vic, 14-8-2015

Heerlijk rustig! Op fietsafstand van het strand. Gelukkig niet de drukte van al die mega-campings met allerlei 'bezigheidstherapieen' en caravans die hutjemutje staan. Geweldig dat er voor jonge kinderen allemaal dieren zijn op deze camping/boerderij! Astrid, de eigenaresse, is erg betrokken en altijd bereikbaar als er iets is. En ook altijd in voor een persoonlijk gesprek als je dat zelf ook wilt natuurlijk. Wij hebben het geweldig naar onze zin gehad! 😊

Top camping

Frank, 3-8-2015

Wat een heerlijke camping is dit. Geweldige ontvangst. Rustig, ruim, prachtig sanitair, schoon

Echt een leuke camping

Brouwer, 27-8-2014

Kindvriendelijke camping op ren mooie locatie. Groede licht heel mooi en heeft super strand Eigenaresse is heel actief en benaderbaar. Echt heel gastvrij ! Sanitaur is echt helemaal top !

Schitterend!!

Tomas, 25-8-2014

Dit is een schitterende camping om met jonge kinderen naartoe te trekken. Speeltuintje met zandbak, trampolines en fietsjes, meer hadden onze kinderen niet nodig.

Zeer goed onderhouden sanitair en een vriendelijke gastvrouw. Wij waren er voor het tweede jaar op rij en gaan zeker nog eens terug.

Kinderparadijs vlakbij zee

anja, 23-8-2013

We werden hartelijk ontvangen door eigenaresse Astrid, zelfs om 22 uur savonds. Mooi verzorgde plek en door de kleinschaligheid is het erg overzichtelijk (ca 25 plekken totaal!). Wij hebben jonge kinderen (4 en 5) maar die kunnen dus vrij rondlopen, spelen, diverse skelters en tractors gebruiken etc. Er is ook een paardenstalling en dus leuk om naar de paardjes te kijken of een rondje op ezel Pinkie maken. Opgeteld bij het mooie strand vlakbij en de heerlijke gemoedelijkheid van de Zeeuws Vlaandersen, maakt het een heerlijke verblijf. Enig minpuntje is het gedeelde sanitair (douche/was/wc) hierdoor te weinig privacy op de wc.

prachtige stek

Peter, 14-7-2013

Prachtige plaats om te kamperen. Op slechts een paar kilometer van het prachtige strand. Genieten van opstaan tot slapen gaan van de rust en de omgeving. Achter langs de camping loop je meteen het dorp in. Grote standplaatsen.

SUPER LEUK!! Wanneer mogen we terug?

Micha, 23-5-2013

Ik en mijn zoontje van 7 gingen voor de eerste keer op 'jongensweekendje' maw met de fiets en volle fietskar gaan kamperen. Onze eerste stop werd Het platte putje in Groede. Super ervaring...het staat vast dat wij terug gaan, want wij zijn gebeten door de 'camping-microbe'!

Het platte putje...daar voel je je onmiddellijk thuis! En kinderen willen er niet meer weg! En Astrid is een échte gastvrouw!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Het Platte Putje minicamping in Groede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Het Platte Putje minicamping zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Het Platte Putje minicamping scoort een 8.62 uit 10 op basis van 16 reviews.