Bed & Breakfast De Reiziger

0Tonen op kaart

6 Reviews over De Reiziger

• 8nico spaans 19-06-2014

Gezellig

Vriendelijke eigenaresse, prima ligging op de gezellige Markt met volop eet- en drinkgelegenheid.Alleen jammer dat op dinsdag en woensdag het meeste gesloten is. Goede bedden, geslapen als een roosje en niets van de kerkklok gehoord. Een aanradertje.

• 8rene vander veken11-09-2012

Mooie ligging

Mooie kamer en perfecte ligging. Spijtig van het ontbijt. Voor een kleine ontbijter is dit misschien OK. Men kan wel steeds bijvragen en krijgt dan één boterhammetje en beschuitje per persoon. De dag erna had men nog steeds niet door meer brood te geven: 1 broodje, 1 boterhamm en 1 croissant, is wel weinig.

• 9Elly Slagter Anja Slagter28-08-2011

Fijne gastvrouw/heer, mooie kamer.

B&B de Reiziger in Groede is een heerlijke plek om even bij te komen, je voelt je zeer welkom en de kamer is fijn om in te verblijven. Mooi uitizcht over de markt.

• 9marleen06-06-2011

genieten

Toen wij hier waren in mei hadden we het geluk dat het prachtig weer was .. het was mede daardoor een topweekend! jos en bonny van de b&b zijn lieve aardige mensen die het je graag naar de zin maken. het is een prachig huis en het ligt op een super locatie. je kan er super eten op het plein ( voor de luxe: etablissement 1880! helemaal super , zulke heerlijke wijn!, en voor de iets minder dure maar zeker ook goede lekkere gerechten de 3 koningen! ) en strand of andere leuke dorpen zijn fijn op fiets afstand. wij hebben in 2 dagen het gevoel gehad 2 weken op vakantie te zijn geweest!

• 8Maurits van Tubergen Lotgering31-10-2010

Prima B&B voor een regionale ontdekkingstocht

Deze B&B is ons zeer goed bevallen. De ontvangst was zeer welkom en de kamers zijn gewoon compleet en netjes. Door de verschillende thema's die aan de kamers verbonden zijn heeft het allemaal net wat extra's. Het dorp Groede is (in deze periode) niet zo spannend, maar in de directe omgeving zijn veel leuke plekken te vinden. Eén klein minpuntje: de kamer lag naast de kerk, die natuurlijk elk half uur laat weten dat hij daar staat.

• 9Frank 27-07-2010

Heerlijk en rustig verblijf in het hart van Groede

In het centrum van Groede gelegen BnB is met veel liefde en vakmanschap gerestaureerd door de eigenaars. Een jong stel die een rijksmonument heeft omgetoverd tot een (naar mijn bescheiden mening) 5 sterren BnB. Met parkeren moet je in de drukke zomerdagen een beetje geluk hebben. Goede nette kamers met erg fijne douche. De boxsping matrassen mogen van mij iets harder. Lekker ontbijt en er is een bescheiden gevulde koelkast waar je gekoelde dranken kan kopen. (of bewaren)

Bed & Breakfast De Reiziger info

Veilig betalen met