Vakantiehuis Recreatieboederij 't Munnikenhof

Vakantiehuis Recreatieboederij 't Munnikenhof
8,7

11 tips over Vakantiehuis Recreatieboederij 't Munnikenhof

Debora, 28-6-2015
Ga zeker mee met de avondwandeling Veere!
Cornelis, 3-6-2015
De meeste maaltijden hebben we zelf verzorgd. Voor het feestdiner gebruik gemaakt van catering. Prima!
Adri van Tergouw, 28-5-2015

Rondrit met paardentram en stadsgids door Middelburg.

Beklimming (gratis) Stompe toren in Burgh Haamstede.

Uitstekende Fietsmogelijkheden.

martina, 26-4-2015
Domburg vonden wij erg leuk, erg gezellig en leuk terras. En op donderdag de markt in middelburg met 70 kramen.
hilde, 20-10-2014
Per fiets is de perfect manier om het gebied te ontdekken en beleven. Geen enkele bakker is open op zondag ... zorg dat je vooraf inkopen doet.
Lettie van Dijk , 1-7-2014
Fiets meenemen, dan heb je de auto niet nodig. Grijpskerke ligt zo centraal, alles is per fiets heel makkelijk te doen.

Lettie van Dijk , 1-7-2014
Fiets mee, auto niet nodig. Alles ligt op fietsafstand
Sandra Walraven, 18-7-2013
Boek eens een (of meerdere) nachten in het kampeerhuisje. Super charmant.
AJL Wittebrood en Lies van Kampen, 10-5-2013
Wil je Walcheren of heel Zeeland ontdekken dan is deze camping de uitgelezen plek.
Piet en Marianne Visser, 3-2-2013
Ben je op zoek naar een superlocatie voor een familie of vriendenweekend (circa 26 personen) dan is dit absoluut een aanrader.