Vakantiehuis
8,8

168 reviews over Vakantiehuis Recreatieboederij 't Munnikenhof in het Nederlands

fantastisch.

Fam. van Belzen,
18-2-2019

We hebben als gezin en familie de recreatiezaal gebruikt voor een gezellige middag.

Voor ons was deze locatie nieuw, maar super goed, vriendelijke ontvangst en alles netjes en goed verzorgd. Ook aan de kleine kinderen was gedacht, zij konden heerlijk spelen. Dit is zeker voor herhaling vatbaar. Fam. Janse, hartelijk dank voor alles, en hopelijk tot een volgende keer.

Gereisd met vrienden in februari 2019

uitstekend

Andrzejewski,
20-11-2018

zeer vriendelijke mensen en prachtige accommodatie

Gereisd met vrienden in november 2018

Zalig!

Leen,
12-11-2018

Wij logeerden afgelopen weekend met ons gezin = 10 volwassenen, 4 kleinkinderen in huisje 5+6. Annelies heeft ons hartelijk ontvangen, zelfs 1 uur vroeger dan voorzien. De verwarming stond al aan ! De meubels werden vooraf verplaatst, zodat we met 14 rond de tafel konden in 6, de banken stonden verzameld in een kring in 5. 2 keukens om in groep te koken ; alle keukengerei in het dubbel. De tussendeuren zorgden voor doorgang of voor geluidsisolatie. De huisjes waren kraaknet en verzorgd, voorzien van bed- en keukenlinnen. 1 slaapkamer was beneden, ideaal voor ons. Ruime accomodatie, perfect !

We mochten een kinderwagen lenen, gocarts stonden geparkeerd op het erf, geen verkeer ... Vlak bij Domburg en toch zalig rustig gelegen. Een aanrader !

Gereisd met vrienden in november 2018

super positief

Elma van Willigen,
27-10-2018

Prima onderkomen. Voor 9 personen (ons gezin) was alles aanwezig. Wat leuk was dat er achter een schuur zat met tafeltennistafel, sjoelbak, etc. Dus als we "thuis" waren was er altijd wat te doen. Eitjes van de boerderij, ook leuk. Verder een supermarkt dichtbij, ook ideaal. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Mede dank zij eerder bezoek, opnieuw zeer goed.

Gerrit en Joke B,
18-10-2018

Mooi, rustig en centraal gelegen op Walcheren

Gereisd met partner in oktober 2018

een aanrader!

Yvonne,
2-10-2018

Fijne ontvangst, huisjes goed voorzien, gezellig ingericht, heel geschikt voor kinderen

Gereisd met vrienden in september 2018

om zeker nog eens terug te komen.

marie,
26-9-2018

zeer mooie camping een zeer gastvrij.

voor ons ideaal dat kamperen kan gecombineerd worden met een logeer- accommodatie.

We houden van Zeeland.

Saskia & Cor,
25-9-2018

We hebben 2 weken een hele fijne vakantie gehad. In het appartement is alles wat we nodig hadden en een fijne tuin. Goede bedden en prima sanitair. Op Walcheren kun je geweldig fietsen en heb je de auto niet nodig. Geweldig.

Gereisd met partner in september 2018

Super!

Jill,
18-9-2018

Erg leuke accomodatie! Geschikt voor jong en oud. Voor pubers mischien te saai, maar voor jongere kinderen erg leuk met de skelters en speeltoestellen.

Appartementen zijn heel compleet qua keukenapparatuur/servies en meubilair.

Wij maakten gebruik van 3 appartementen in de boerenschuur. En een aantal campingplaatsen. Wat ik in eerste instantie niet wist, was dat er twee slaapkamers (nooduitgangen) boven aan de recreatieruimte grenzen. Waardoor de gasten in het andere appartment last hadden van geluid van ons vanuit de recreatieruimte (tafeltennis ed).

Mijn advies is om als grote groep de volledige boerenschuur af te huren. Dan heeft niemand last van je ;).

Verder werden we door Annelies (eigenaar) erg hartelijk en vriendelijk ontvangen en van te voren goed geholpen !

Voor herhaling vatbaar

Tiny & Dick,
18-9-2018

Alles ziet er Prima uit schoon en netjes

Gereisd met partner in september 2018

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Recreatieboederij 't Munnikenhof in Grijpskerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Recreatieboederij 't Munnikenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.