Vakantiehuis Recreatieboederij 't Munnikenhof

Vakantiehuis
Vakantiehuis Recreatieboederij 't Munnikenhof

146 reviews over Vakantiehuis Recreatieboederij 't Munnikenhof in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Een heerlijk rustige gezellige familie camping.

J. Wolsky
14-7-2018

Heerlijke camping, precies gelegen tussen de kust (Oostkapelle b.v) en Middelburg. Mooie staanplaatsen en schoon sanitair. Kindvriendelijk, leuk speelgoed voor kinderen om buiten mee te spelen. (bv. skelters) Persoonlijke benadering door de beheerders. Dichter bij zee zou makkelijker zijn maar dan wordt het ook meteen veel drukker. Geef mij maar de rust. In het nabij gelegen (enkele honderden meters) dorpje is een supermarkt en een eetcafé.

Zondermeer een aanradar om hier vakantie te vieren

Joop van de Water
10-7-2018

Ligt erg centraal in Walcheren om van hieruit te fietsen. Erg rustige camping met nog een aantal vakantiewoningen. Familiecamping. Wel moet het internet worden verbeterd. Alleen emails ophalen is onvoldoende. Zou ook leuk zijn als er een TV geplaats wordt om evenementen als WK voetbal, Tour de France of Wimbledon live te volgen.
Recreatieboerderij 't Munnikenhof, Eigentümer, 12-7-2018

Hartelijk bedankt voor deze mooie recensie, Joop.

Wat betreft het internet: vanaf maandag 16 juli komt er een nieuwe installatie voor het internet en zal daardoor enorm verbeteren.

Heerlijk weekend

Monica
10-7-2018

Heerlijk weekend gehad! Mooi centraal gelegen op Walcheren, alles goed bereikbaar met de fiets.

Gastvrij en behulpzaam.

Pim en Tops
3-7-2018

Fijne camping. We hebben een heerlijk weekend gehad met hartelijke ontvangst. Bij het opzetten van de vouwwagen bleek dat we een stroomkabel misten. Gelukkig konden we van de boerderij een passende kabel gebruiken.

De studio voelde comfortabel aan ,Wij hebben echt genoten,mooie locatie goede uitval basis voor fietsvakantie

Het is voor ons De Camping.

Wim en Corrie
30-6-2018

De ontvangt,de camping het sanitair was geweldig en de omgeving op een prima fiets afstand van het strand enz.

Wat niet goed was? Dat woord komt niet op de lijst bij ons want als er een puntje was van onvrede ( dat was er niet.) moet je doorgeven aan de beheerder van de camping en werd er gelijk actie ondernomen.

En niet laten sudderen maar bespreekbaar maken.

Voor herhaling vatbaar

Henk van den broek
29-6-2018

We werden vriendelijk ontvangen op de gastvrije camping. Mooie beschutte plekken.

Net toiletgebouw en omgeving. Kortom goed toeven daar.

heel fijn

Addy Nootenboom
26-6-2018

Rustige camping in het midden van Walcheren met goed sanitair en heel aardige beheerster.

zeker een camping voor de oudere generatie

m van rijswijk
25-6-2018

voor ons was het de 2e keer op munnikenhof en het verblijf ervaren wij erg gezellig en schoon goed onderhouden camping

Wij komen weer

Peter Vercoelen
24-6-2018

Goed gelegen groene mini camping met prima verzorgde wc douche en wasgelegenheden.

Aan de verbetering van wifi wordt gewerkt. Wij waren heel tevreden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Recreatieboederij 't Munnikenhof in Grijpskerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Recreatieboederij 't Munnikenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Recreatieboederij 't Munnikenhof scoort een 8.98 uit 10 op basis van 162 reviews.