Vakantiehuis Recreatieboederij 't Munnikenhof

Vakantiehuis
Vakantiehuis Recreatieboederij 't Munnikenhof
8,9

159 reviews over Vakantiehuis Recreatieboederij 't Munnikenhof in het Nederlands

Super!

Jill
18-9-2018

Erg leuke accomodatie! Geschikt voor jong en oud. Voor pubers mischien te saai, maar voor jongere kinderen erg leuk met de skelters en speeltoestellen.

Appartementen zijn heel compleet qua keukenapparatuur/servies en meubilair.

Wij maakten gebruik van 3 appartementen in de boerenschuur. En een aantal campingplaatsen. Wat ik in eerste instantie niet wist, was dat er twee slaapkamers (nooduitgangen) boven aan de recreatieruimte grenzen. Waardoor de gasten in het andere appartment last hadden van geluid van ons vanuit de recreatieruimte (tafeltennis ed).

Mijn advies is om als grote groep de volledige boerenschuur af te huren. Dan heeft niemand last van je ;).

Verder werden we door Annelies (eigenaar) erg hartelijk en vriendelijk ontvangen en van te voren goed geholpen !

Heerlijke vakantie

test test
10-9-2018

Een hele fijne vakantie gevierd op de Munnikenhof. Alle faciliteiten op orde en vriendelijke gastvrouw en -heer. Mooi gelegen op het prachtige, historische Walcheren.

Voor herhaling vatbaar!

Karin en Michiel
28-8-2018

Rustige camping, ruime plaatsen en prima qua sanitair. Grijpskerke ligt mooi centraal op Walcheren en is een prima uitvalsbasis voor fietstochten naar Domburg, Veere, Middelburg en Vlissingen.

de camping ligt centraal op Walcheren als je niet echt van de zee houd voor een wandeling s’avonds is dit prima .De eigenaars waren erg vriendelijk en behulpzaam .De camping had mooie plekken en zag er allemaal verzorgd uit

Fantastisch voor kids en voor ons

Familie Janssens
25-8-2018

Prachtig huisje op de camping. De kinderen genieten van de go-cars en de trampoline, terwijl wij van de rust genieten. Heel mooi kader, rustig gelegen en toch dichtbij mooie dorpen en steden zoals Veere en Domburg. Fantastisch om te fietsen. Huisje is niet goedkoop maar alles is naar wens. Super vriendelijke boerin en boer.

Je voelt je al gauw thuis!!

Jos en Monique
20-8-2018

Heerlijke centraal gelegen camping op Walcheren! Alles is op korte afstand aanwezig. Fijne sfeer, prima sanitair. Eigenaren zijn heel gastvrij en behulpzaam!

Gastvrije en gezellige camping met prima sanitair

C.Müller
12-8-2018

Alles was goed en beantwoordt aan onze verwachting

tiptop in orde

Peter v d Glint
1-8-2018

Een fantastische camping ,

klein - puntje ;de afvalscheiding liep niet lekker ,met name de

plastiek ,metalen en drank pakken is te weinig ruimte voor.

Prijs-kwaliteit top mini camping in Walcheren!

Peter en Annelies
30-7-2018

We waren uiterst tevreden over de hele lijn! Supervriendelijke en enthousiaste uitbaters! Voldoende en proper sanitair! Alles was inbegrepen in voordelige dagprijs!

Prijs-kwaliteit zeer goede camping!

Prima centrale ligging op het eiland Walcheren! We zagen een aantal mensen terugkomen wat de tevredenheid bij vele mensen ondestreept.

De staanplaatsen hebben meestal weinig schaduw.

Het sanitair van de camping wordt ook soms gebruikt door vakantiegangers uit de vakantiehuisjes wat soms voor overlast zorgt voor de campingbewoners!

Voor boodschappen moet je naar het dorp 5minuten. En de eieren kan je daar vers kopen En voor de kinderen is er een kleine speeltuin bij .ze mogen ook gebruik maken van de schelter.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Recreatieboederij 't Munnikenhof in Grijpskerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Recreatieboederij 't Munnikenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.