Camping Minicamping In de Bocht

9.2Fenomenaal

Nederland, Zeeland, Grijpskerke

9.2Fenomenaal

• 9.2Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Minicamping In de Bocht voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

105 reviews over Camping Minicamping In de Bocht

• 2019
    9Kanters14-09-2019

Topcamping!

Ik kom al sinds mijn jeugd op de camping en nu met mijn eigen kinderen ook geregeld, al is de laatste keer al weer even geleden. Doet niets af aan de review; camping staat voor gezelligheid, kwaliteit en kindvriendelijk. Lekker dicht bij Middelburg (fiets ben je er zo), maar dat geldt eigenlijk voor all plekken. Anne Marie en Pieter geven net dat extra's waardoor je een onbezorgde vakantie hebt. Ponyrijden, logeer konijn, hobbyen en pannenkoeken bakken met de kids of gewoon voetballen en skelteren... het kan allemaal. Sanitair twee keer per dag schoongemaakt en erg prettig, topcamping!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Jaap en Wilma22-08-2019

Kwaliteitsvolle en tegelijk rustige camping

Grijpskerke ligt misschien niet direct aan zee, maar wel heel centraal en op fietsafstand t.o.v. de badplaatsen in het noorden, het westen en het zuiden. En in het oosten liggen Middelburg en Vlissingen heel dichtbij. Kortom: een toplocatie. Dat geldt ook voor de camping zelf. Een mooi, verzorgd terrein, grote plekken, goeie beschutting en het sanitair was netjes en kraakhelder.

• 10fam. Balke09-08-2019

Fantastisch, top camping!

Wat een fijne camping! De kinderen hebben zich super vermaakt, daarvoor hoefden wij de camping eigenlijk niet af. Lekker rond rijden op de skelters, springen op de trampoline, van de kabelbaan zwieren enzovoort. Op de gehuurde fietsen van de camping hebben we een paar mooie ritjes gemaakt. 's Avonds nog even een ijsje halen bij een lokale ijsboerderij. Ook het luxe chalet waarin wij verbleven was uitstekend. Wij kunnen deze camping iedereen aanraden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Fam Zuidhof07-08-2019

super!!

Een hele mooie en leuke veelzijdige minicamping op een zeer centrale plek op Walcheren in Zeeland. ondanks de chalets en de vaste plaatsen op de camping maakt het toch een open camping voor iedereen, ook door de activiteiten van pony rijden of BBQ brengt het de mensen samen. voor kinderen zijn er een hoop skelters beschikbaar waar onze jongens zich 2 weken op hebben vermaakt maar ook de speeltuin en het logeer konijn Bruûn en Vlek waren super, een mooi hokje bij de caravan! alleen s'nachts slapen ze wel weer in hun eigen bedje.

de eigenaren zijn super enthousiast dat maakt de kleine camping fijn en gemoedelijk, een rondje op de trekker zullen ze ook niet meer vergeten.

fietsen kan je in deze omgeving heerlijk doen en genoeg activiteiten in de buurt, het strand ligt aan alle kanten om je heen. Zoutelande en Domburg wel de mooiste stranden maar Westkapelle auto strand is ook ideaal.

voor ons was het een heerlijke vakantie.....

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9John van Lith04-08-2019

Fantastische periode geweest en wordt herhaald.

Heerlijke tijd gehad! Zeer verzorgde camping! Rust en ruimte te over. Goede faciliteiten. Prima service. Centrale ligging!

• 10Martien & Gerry18-07-2019

klantvriendelijk en super rustgevend

fraaie comfortabele camping en zeer gastvrije ontvangst.

• 9A. Noort22-05-2019

Prima

Prima chalet in zwart / wit kleuren. Wat meer kleur met bv. enkele posters zou gezellig zijn. Tip : breng wat haakjes in de keuken aan.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 8Westplate15-04-2019

Prima camping!

Wij verbleven in luxe chalet Leintje voor de 2e keer. Mooi chalet en schoon..ook heerlijk rustig op de camping deze periode. We hadden mooi weer en waren veel buiten. Wij komen nog eens terug.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 2018
    9Jos Schohaus11-09-2018

Geweldig weekend gehad!

Een kleine camping, met voldoende ruimte voor caravans en tenten, maar ook met een paar mooie chalets die je kan huren zoals ik er eentje had voor een weekend. Zeer vriendelijke eigenaren, behulpzaam en attent (een vaderdagcadeautje op de stoep op zondagochtend bijvoorbeeld!)

Alleen gereisd in juni 2018

• Oude reviews

10Addy09-12-2017

Altijd gezellig en welkom!!

Sanitaire ruimten uitstekend. Zeer goede logdes. Uitermate gastvrije beheerders

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

5 tips over Camping Minicamping In de Bocht

• T Koops, 15-06-2014

Ligging centraal op Walcheren.

• Albert Hoekerswever, 21-07-2014

Ga zo door! Vriendelijke eigenaren, voorkomend en behulpzaam. Tijdens harde wind zakten onze tentstokken in de klei door de strak aangespannen stormband; Pieter kwam direct mee om te helpen.

• albert, 15-09-2012

Attracties of bezienswaardigheden,dat is voor iedereen anders,dat moet ieder voor zichzelf uitmaken ,wel goed als je wilt gaan fietsen [aanrader]

0 vragen over Camping Minicamping In de Bocht

Camping Minicamping In de Bocht info