Camping Minicamping In de Bocht

Kleine hotelsWeer vandaag6°3°
Camping Minicamping In de Bocht
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Minicamping In de Bocht voor je op een rij gezet:

91 reviews over Camping Minicamping In de Bocht in het Nederlands

Geweldig weekend gehad!

Jos Schohaus
11-9-2018

Een kleine camping, met voldoende ruimte voor caravans en tenten, maar ook met een paar mooie chalets die je kan huren zoals ik er eentje had voor een weekend. Zeer vriendelijke eigenaren, behulpzaam en attent (een vaderdagcadeautje op de stoep op zondagochtend bijvoorbeeld!)

Altijd gezellig en welkom!!

Addy
9-12-2017

Sanitaire ruimten uitstekend. Zeer goede logdes.

Uitermate gastvrije beheerders

Zeer prettig vertoeven!!

Van der Vlerk
31-10-2017

Prima camping,aardige mensen, prima gefaciliteerd, rustig ideaal voor kinderen.

het is een aanrader.

Pattyn Adrien
26-10-2017

chalet is een gooie oplossing, het is Klein maar leuk om in te verblijven. omgeving is rustig.

Super camping

Marieke
25-9-2017

Zeer mooie en rustige mini camping. Mooi chalet en leuke speeltuin en dieren voor de kinderen.

fijne, centraal gelegen minicamping

jonker
2-9-2017

We zijn hier een week geweest en hadden een luxe chalet gehuurd.

Het chalet was keurig schoon en lekker ruim met prima bedden die bij aankomst al opgemaakt waren. Ook de inrichting was zeer compleet en er was voldoende parkeergelegenheid. Kortom: we hebben hier mede dank zij het mooie weer een heel fijne week gehad. Iets wat voor herhaling vatbaar is.

Perfekt wir haben schon für 2018 gebucht

Minicamping in the Bocht
6-8-2017

Ich habe schon oft Urlaub in Holland gemacht an verschiedenen Campingplätze. Aber Minicamping in the Bocht war bisher der beste. Wir sind so begeistert, das wir direkt im Urlaub schon für nächstes Jahr gebucht haben.

Freundlichkeit

Sauberkeit

Lage Zentral und doch abgeschieden vom Trubel.

Viel Platz

Kinder können verschiedene Sachen nutzen, wie Kettcar oder Trampolin etc.

fijne locatie met kleine kinderen

Mieke
5-8-2017

de camping is schoon, gezellige. Hartelijk ontvangst en heerlijk huisje.

Bedden zijn wat hard en de bank wordt wat slechter, zakt door.

prima voorzieningen en prettige mensen

Cor Jacobs
31-7-2017

Prima voorzieningen

Aan en uitkleedruimte in douche wat klein

Fantastische Zeeuwse kampeervakantie gehad!

Marlon
30-7-2017

Heerlijk tot rust gekomen met zonneschijn en frisse Zeeuwse wind op camping in de bocht. Gastvrij ontvangen. Annemarie en Pieter staan altijd voor je klaar en hebben ook tijd voor een praatje. Altijd schoon en fris sanitair en de hele camping is netjes.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping In de Bocht in Grijpskerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping In de Bocht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.