Tijdelijk €25 aanbetaling

Minicamping In de Bocht

We hebben de beste aanbieders voor Camping Minicamping In de Bocht voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 143 reviews

9.3FenomenaalScore uit 143 reviews
  • 9.3Staat v/h sanitair

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

143 Reviews over Minicamping In de Bocht

• 10Fam. Kooiman-Hage08-09-2022

Super camping

Wat een heerlijke camping met ontzettend ruime plaatsen. De beleving begint al met een uiterst hartelijke ontvangst en rondleiding over de camping. Wij stonden met onze grote tent op een comfortplaats met water en elektriciteit. Er waren zelfs vlonders beschikbaar voor het geval dat nodig mocht zijn.

Het sanitair is prima en wordt zeer goed schoon en fris gehouden. Vooral de gezinsbadkamer is handig, want dan heb je lekker de ruimte om te douchen en af te drogen. Er is een mogelijkheid om verse broodjes te bestellen. Niet zo heel veel keuze, maar wel goed betaalbaar. Kortom, een aanrader en wij komen zeker terug

• 8Eetgelegenheden
  • 8fam Houkamp13-01-2022

Een mooie rustige camping met mooie plaatsen.

De camping ligt centraal op Walcheren. Behulpzame en gastvrije beheerder. De stadswandeling door Middelburg met Pieter als gids was heel leerzaam en gezellig. Een extra service is dat bestelde broodjes elke ochtend worden bezorgd.

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 10Piet en Wilma van de Haterd29-09-2021

Geweldig

Erg vriendelijke mensen , sanitair zeer goed en schoon, extra broodjes servise.

• 10Eetgelegenheden
  • 8marcel28-09-2021

toppie

uiterst vriendelijke hardwerkende eigenaren, fijne camping, goed onderhouden, schoon sanitair, mooie wandelpaden vanaf de camping en de ligging is natuurlijk perfect, alle dorpen, stranden en duinen binnen enkele kilometers wij komen zeker hier terug

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Wolfgang u. Sofia Zingsem27-09-2021

Komfortabeler und freundlicher Minicampingplatz !

Die Stellplätze sind sehr geräumig und sehr komfortabel. Die Sanitärenanlagen sind sehr sauber und gepflegt. Gute WLAN Abdeckung auf dem gesamten Platz ist vorhanden. Das Corona-Konzept fanden wir sehr gut gelöst. Die Eigentümer Annemarie und Pieter haben immer ein offenes Ohr für Ihre Gäste und haben auch bei Problemen ( z.B. starke Nässe auf dem Rasen ) schnelle Lösungen zur Abhilfe bereit. Auch Freizeitangebote, z.B. geführte Stadtrundgänge, Fahrrad- und Wanderrouten Beschreibungen und Info' zur Region gibt es reichlich. Wir haben auch das Angebot der morgentlichen Brötchenlieferung ( sogar noch warm 😋) gerne angenommen.
    Wir kennen "In de Bocht" schon seit Jahren und kommen auch gerne immer wieder. Schön zu sehen wie die Beiden den Platz betreiben und auch jedes Jahr eine weitere Verbesserung herbei zaubern. Wir haben auf jedenfall unseren 1. Campingurlaub mit Hund hier sehr genossen und freuen uns schon auf ein Wiedersehen.

• 10Anneke Bloemen20-09-2021

Heerlijke plek!

Wij hebben genoten van onze vakantie! Gastvrije eigenaars. Elke morgen verse broodjes. We verbleven in een chalet, met alle luxe. Schoon en leuk ingericht, met een heerlijke veranda. Samen met de eigenaars en andere gasten nog een stadswandeling door Middelburg gemaakt. super om te doen! We komen zeker terug. Zoveel te beleven in dit gedeelte van Zeeland. De camping lag mooi centraal.

• 9Hans Vossenberg20-09-2021

Niets, gewoon naar toegaan. Goede sanitaire voorzieningen, vriendelijke mensen, altijd behulpzaam, zeer rustig gelegen.

• 8Staal16-09-2021

Hele fijne, rustige camping

Heerlijk verblijf met vriendelijke en behulpzame eigenaars 👍

• 7Staat v/h sanitair
  • 9S.Bijma13-09-2021

Om zeker daar weer naar terug te gaan.

Fijne vakantie mooie ruime plaatsen en fantastische schone sanitair. Heel mooi centraal gelegen en zonder moeite overal naar toe te gaan. Fijne vriendelijke camping houders die volledig voor je klaar staan en helpen veel respect voor hun werk.

• 9Gerard Berger08-09-2021

prima camping

ruime plaatsen, keurige grasmat, nette sanitaire voorzieningen,vriendelijke eigenaren

• 9Staat v/h sanitair

Camping Minicamping In de Bocht info