Camping Minicamping de Wegeling

8 reviews over Camping Minicamping de Wegeling in het Nederlands

Aanrader!

Lien
18-5-2018

Leuke camping in Zeeland !

In de buurt van Domburg met een leuk strand.

Heel vriendelijke uitbaters, veel en leuke speeltuigen voor de kinderen !

Rustige plaats.

Heerlijk rustig, erg goede minicamping.

Wendy, Teun en kinderen.
23-8-2017

Echte boerderijcamping, zeer rustig, maar in alle opzichten perfecte service.

Gezellig gelegen veldjes, knusse camping

Familie Wien
17-8-2017

Leuk kampeer veld omringd door begroeiing, met in het midden fruitbomen en enkele speel toestellen, leuk voor kleine kinderen, overzichtelijk, verder sanitair gebouw met alle benodigde voorzieningen en recreatie ruimte met koelkast fietsen stalling en speel gelegenheid met skelters enz.

Zalige rust tussen de kalfjes!

Ellen
23-7-2017

Zeer vriendelijke familie. Kinderen zijn na 5 minuten verdwenen op de boerderij en willen niet meer weg.

Strand van Domburg iets te ver om met kleine kindjes met de fiets te doen. Met de auto gaat prima en er is voldoende parkeergelegenheid.

Prima minicamping met jonge kinderen

Fam Caboni
29-5-2017

Hemelvaart 2017 nog een plekje gevonden. Grasveld netjes onderhouden, mooie staanplaats en veilige plek voor de kinderen om met de skelters rond te rijden en op de trampoline te springen. Sanitair is eenvoudig maar schoon. Centrale ijskast aanwezig voor koel houden van de drankjes en eten. 5 minuten rijden naar het strand van Zoutelande. In de avond kwamen er vrienden op bezoek en ze mochten ondanks de drukte toch hun tentje ergens opzetten.

Gunstige ligging, flexibele eigenaren!

Hendriks & kids
27-5-2017

Zeeland zat het Hemelvaartweekend helemaal vol, maar gelukkig waren de eigenaren van De Wegeling zo flexibel om voor ons (en anderen) wat standplaatsen erbij te creëren.Fijne plek, aan alle kanten zee en natuur binnen fiets- of autobereik. Vriendelijk ontvangst en prima sanitair zonder muntjes, Zeker de moeite waard dus.

Oude reviews (archief)

Mooi vrije en zonnige vakantie!

Familie Verhoeckx
11-10-2016

Afgelopen jaar zijn wij voor de tweede keer op camping de Wegeling geweest. Wij hebben opnieuw een heerlijke vrije vakantie gehad op deze gezellige familiecamping. We hadden een mooie zonnige plaats en de kinderen hebben zich super vermaakt op het veld, in de stallen en op de skelters. De gastvrije familie draagt zorg voor de gasten door een gezellig praatje en hand en span diensten en zorgen voor schoon sanitair. Boer Jaap maakt op een mooie zomeravond een ritje op de trekker en de kids mogen mee. Vanuit de camping zijn er veel fietstochtjes te maken en ben je in een mum aan zee of in een stadje of dorpje. Kortom een heerlijke vrije en zonnige vakantie in Zeeland!

onpersoonlijk!!

wilma 1967
21-8-2013

een minicamping met een ongeïnteresseerde boeren echtpaar,wij kwamen vanuit Z Frankrijk dat wisten ze, ook hoelaat wij zouden arriveren eenmaal aangekomen was er niemand 's avonds kwam de boerin even "kennismaken" dit was een heel kort gesprekje,verder hebben we haar niet meer op het veld gezien,ja op de de dag dat wij vertrokken om te kijken hoever we waren,maar er kon toen ook geen woord vanaf,zelfs toen we echt weggingen heeft ze ons niets gezegd,we zijn toen maar vertrokken zonder gedag te zeggen!!.Verder is de sfeer ver te zoeken het is erg " ieder voor zich" geen echte campingsfeer.De boer had meer oog voor zijn eigen (klein)kinderen,we hebben geprobeerd om een gesprek met hem aan te gaan over zijn bedrijf maar dit verliep zeer stroef.Hond van boer agressief tegen andere honden.Bestrating rondom sanitairgebouw ronduit slecht,plaats was niet gemaaid toen we aankwamen,wat wel nodig was,kortom hier komen wij nooit meer terug!!,er zijn veel meer leuke (boerderij)campings in de buurt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping de Wegeling in Grijpskerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping de Wegeling zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping de Wegeling scoort een 8.43 uit 10 op basis van 8 reviews.