Camping Minicamping De Kreekrug

9,7

16 tips over Camping Minicamping De Kreekrug

M.Mulder, 15-9-2014

Paardenpension en huifkartochten.

Ook mogelijkheid organiseren kinderfeestjes.

Speeltoestellen en skelters aanwezig.

Liesbeth van Tiel, 25-8-2014
Wandelen op onverharde paden en over pontjes, door de weilanden via de wandelknooppunten routekaart.
Sjaak Spin, 24-8-2014

tip 1: Een bezoek aan Brugge (via de voetveer van Vlissingen naar Breskens en dan met de bus) is meer dan de moeite waard.

tip 2: Neeltje Jans

tip 3: De Pannenkoekenbakker (restaurant) in Oostkapelle

Rene& meta en birke v. Bommel, 15-8-2014

Maak een overkapping voor de recreatie ruimte en plaats er bijv een tafeltennistafel en/ of een voetbalspel e.d.

Deze ruimte was wat pover met weinig spel mogelijkheden.

Plek genoeg voor een overkapping,ook handig bij een avondje pannekoeken bakken.

Dit is géén kritiek,alleen een goedbedoelde suggestie.

George Jennen, 14-8-2014

Wil je een plek hebben in het hoogseizoen reserveer op tijd

De camping zit snel vol

Smoors, 13-8-2014

Deze camping ligt zeer centraal voor Walcheren. Strand bij Westkapelle een aanrader omdat je daar de auto bij het strand kan staan.

Natuurlijk vliegeren of 1 van de markten of attracties bezoeken.

D. Aantjes- van den Ham, 9-8-2014
Vangnet om de trampoline.
vandenberghe, 1-8-2014

Plan niet teveel op voorhand, en laat je onderdompelen in het microklimaat van rust, kalmte en genieten op camping de Kreekrug.

"Dolce Far Niente", maar dan op Walcheren.

rie schuringa, 27-7-2014
Een aanrader voor mensen die van een natuurlijke omgeving houden.
Ingrid , 26-7-2014
Tip voor in de buurt: buitenzwembad in Serooskerke ( veel schaduw, ruim opgezet en goedkoop)