Hotel Van der Valk Goes ****

Hotel Van der Valk Goes ****

Hotel Van der Valk Goes
Hotel Van der Valk Goes
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Goes voor je op een rij gezet:

222 reviews over Hotel Van der Valk Goes in het Nederlands

Aangenaam verblijf

Sandra, 12-2-2018

Restaurant ; vlotte vriendelijke bediening.

Lekker gegeten.

Mooie ruime kamer.

^DL, Van der Valk Hotel Goes, 17-2-2018
Hartelijk dank voor uw review! Fijn om te vernemen dat het restaurant, de bediening en de ruime kamer naar wens is geweest. Wij hopen u graag in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

Geweldig

Truus van Oostenbrugge, 9-2-2018

Ligt ideaal aan de rand van Goes, weg uit de drukte en goed bereikbaar.

Zelfs de budget kamer is prima en voorzien van alle gemakken en ruim genoeg.

Restaurant, diner en ontbijt prima. Fijne accomodatie en vriendelijke receptie. Kamers waren schoon en fris

^DL, Van der Valk Hotel Goes, 18-2-2018
Hartelijk dank voor uw review! Fijn om te vernemen dat uw verblijf naar wens is geweest. Wij hopen u graag in de toekomst weer van dienst te mogen zijn in Hotel Goes.

Heel fijn!

Joseph Alberghs, 11-12-2017

We hebben genoten van het lunchbuffet op vrijdag 8 dec. Gezien het prima eten komen we terug op 13 dec. Prima eten, zeer gevarieerd en zeer vriendelijk personeel.

Dus een gezellige sfeer. Een aanrader!

Eva van de Parel, Van der Valk Hotel Goes, 15-12-2017
Bedankt voor uw waardering en feedback! Fijn om te vernemen dat het lunchbuffet naar tevredenheid is verlopen op 8 december. Wij hopen dat alles op 13 december ook naar wens is geweest en kijken er naar uit u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! ^EP

Kijk alstublieft verder!

Tom, 8-10-2017

Dit was absoluut niet wat we hadden verwacht!

Van de lente nog in vd valk dordrecht geweest waar we een heerlijk weekend hebben gehad. Maar totaal niet te vergelijken! We vonden het hotel oud aandoen en het bed daar rolde je bijna vanaf. Ontbijt was ook zeker niet wat we gewend zijn. Tegen iedereen die hier geweest is zou ik willen zeggen: ga een keer naar valk dordrecht.

Het eten vonden we overigens van mindere kwaliteit en als je je savonds even rustig terug wilt trekken in je kamer moet je oordoppen meenemen zo gehorig!

Een tegenvaller en zeker de waarderingen die online staan NIET waard!

Eva van de Parel, Van der Valk Hotel Goes, 12-10-2017
Bedankt voor het delen van uw feedback. Wij zijn erg geschrokken van uw bevindingen en graag bieden wij u onze welgemeende excuses aan voor u niet geheel naar wens verlopen verblijf in ons hotel. Dat zowel de kamer als het ontbijt/diner u is tegengevallen betreuren wij ten zeerste. Wij zijn ons er terdege van bewust dat ons hotel niet vergelijkbaar is met de nieuwere Van der Valk zaken, zoals bijvoorbeeld Van der Valk Hotel Dordrecht, daar onze vestiging ook al meer als 25 jaar bestaat. Ons inziens hanteren wij echter een eerlijk prijsbeleid voor hetgeen wij aanbieden. Over het ontbijt horen wij normaal gezien niks dan lof, dus wij zijn erg benieuwd naar wat u precies is tegengevallen. Wellicht bent u bereid contact met ons op te nemen en uw bevindingen verder aan ons toe te lichten, want helaas kunnen wij uit uw schrijven niet opmaken op welke reservering dit betrekking heeft en wij zouden uw klacht graag verder in behandeling willen nemen.

Super hotel

Riet Liekens-Dassen, 20-7-2017

Van der Valk Goes is een geweldig hotel met mooie groe kamer, vriendelijk personeel en een ontzettend goede keuken.
Eva van de Parel, Van der Valk Hotel Goes, 12-10-2017
Bedankt voor uw waardering en graag tot een volgende keer! ^EP

Prima voor een nachtje

Bryan, 18-5-2017

Prima hotel voor een nachtje. Vriendelijk personeel. Goede sfeer in restaurant en bar. Wel een paar minpuntjes. Badkamer na 5 min douchen drijfnat. En 's ochtends nog nat. Kamers zeer en zeer gehorig en toch vrij stoffig.
RT, Van der Valk Hotel Goes, 20-5-2017

Hartelijk dank voor uw review en fijn om te vernemen dat u ons restaurant en onze bar als sfeervol heeft ervaren. Uw compliment met betrekking tot het personeel zullen wij intern doorgeven. Het spijt ons te lezen dat het doucheputje niet goed doorliep, waardoor de badkamer nat is geworden na het douchen. Graag attenderen wij u erop dat onze receptie medewerkers 24/7 voor u klaar staan. Als u dit na het gebruik van de douche dit direct had aangegeven bij onze receptie, dan hadden wij dit graag opgelost voor u. Uiteraard horen alle kamers stofvrij te zijn, dus wij zullen uw bevindingen met betrekking tot de schoonmaak zeker opnemen met de hoofd-huishouding. Ondanks de genoemde minpunten, hopen wij u in de toekomst graag nog eens te mogen verwelkomen in Hotel Goes.

Niet geschikt voor hondenbezitters

Dorothea Pronk, 17-4-2017

Prima hotel, maar als hondenbezitter voel ik me daar niet welkom. In Goes vragen ze flink geld voor een hond waarbij ze ook nog eens duidelijke regels hebben. Honden zijn niet welkom in het restaurant en mogen niet blaffen. Ik had uitgerekend een kamer naast een gezin met kinderen die continu liepen te bleren. En daarnaast hoorde je zelfs middenin de nacht nog het geluid van rolkoffers over de plavuizen en veel te luidruchtige mensen met een slokje teveel op. Knappe hond van mij die niet één keer heeft geblaft, maar echt op je gemak voel je je niet. Ontbijt en buffet waren verder prima, net als de kamer.
^EP, Van der Valk Hotel Goes, 21-4-2017

Hartelijk dank voor uw review en fijn om te vernemen dat u de kamer en het ontbijt als positief heeft ervaren. Het betreurt ons te vernemen dat u zich als hondenbezitter niet welkom heeft gevoeld in ons hotel. Eerlijk gezegd verbaast ons dit, gezien wij vele lovende reacties krijgen over ons huisdierbeleid van gasten die de hond meenemen naar ons hotel.

Naar onze mening vragen wij een eerlijke toeslag (€ 9,50 p.n.) en is dit zeker niet hoger dan gemiddeld. Wij krijgen zelfs regelmatig te horen dat er hotels zijn waarbij de toeslag rond de € 20 p.n. bedraagt en dat er steeds meer hotels zijn waarbij honden helemaal niet zijn toegestaan.

Het is overigens niet waar dat honden helemaal niet mogen blaffen in ons hotel, naar onze mening is dit zelfs onoverkomelijk.

Wij streven er naar het verblijf van al onze gasten zo comfortabel mogelijk te laten verlopen en houden daarbij rekening met zowel hondenbezitters als gasten die niet in het bezit zijn van een huisdieren (en eventueel te kampen hebben me allergieën).

Het klopt dat honden in het restaurant niet zijn toegestaan, gezien zowel het ontbijt-, lunch- als live cooking diner in buffetvorm wordt gepresenteerd en er volgens de voedsel en warenwet geen huisdieren (m.u.v. hulphonden) toegelaten mogen worden in ruimtes waar eten wordt bereid. Gelukkig beschikken wij ook over een tweede restaurant (de brasserie) en hotelbar, waar honden van harte welkom zijn en waar u tevens mag plaatsnemen als u toch gebruik wil maken van één van de buffetactiviteiten in plaats van een à la carte lunch of diner.

Dat u overlast heeft ervaren van andere gasten vinden wij erg spijtig, maar staat wat ons betreft los van het huisdierbeleid. Wij vinden het erg jammer dat u hierover geen melding gemaakt heeft bij de receptie, gezien wij te allen tijde ingrijpen bij aanhoudend overlast (of dit nu afkomstig is van een hond, baby of hotelgast).

Wij hopen u in de toekomst graag toch nog eens te mogen verwelkomen in Hotel Goes.

Gezellig en goed

Theo, 10-4-2017

Ligt rustig maar zeer goed te bereiken. Mooie ruime kamers. Vriendelijk personeel.
Eva van de Parel (Front Office Manager), Van der Valk Hotel Goes, 13-4-2017
Hartelijk dank voor uw review en fijn om te vernemen dat heeft genoten van uw verblijf in ons hotel. Wij hopen u in de toekomst graag nog eens te mogen verwelkomen in Hotel Goes! ^EP

Nooit meer

Cindy, 10-4-2017

Kamer 314 helemaal goed. Koffieautomaat op de kamer deed het niet.

Welkoms drankje moet we nog krijgen.

Personeel was top behalve de manager.

Ik lust en verdraag geen vlees of vis dus ik vroeg een omelet met stokbrood of met friet en groente. Kreeg ik niet kon wel tot 17.00 uur, wij waren er om 19.00. Kon een kaasplakje krijgen.

Ontbijtbuffet zag er heerlijk uit, maar mochten geen honden binnen. Dus ook geen ontbijt.

Eva van de Parel (Manager Front Office), Van der Valk Hotel Goes, 13-4-2017

Geachte gast,

Via deze weg wil ik u graag hartelijk danken voor uw review en feedback.

Het spijt ons te vernemen dat uw verblijf niet geheel naar wens is verlopen.

Wanneer u een reservering maakt via uw valk account geniet u inderdaad van diverse valk loyal-voordelen, waaronder een welkomstdrankje bij check-in. Uw reservering is echter niet gemaakt via uw valk-account, vandaar dat u hiervoor geen voucher heeft ontvangen bij check-in. Voor meer informatie over het gebruik van uw valk account, kan ik u doorverwijzen naar de website www.valkloyal.nl.

Lunchgerechten worden inderdaad geserveerd tot 17.00 uur, maar wij bieden naast de vlees- en visgerechten ook diverse vegetarische gerechten aan, welke u kunt terugvinden in onze menukaart (1 vegetarische soep, 2 vegetarische salades, drie vegetarische voorgerechten en 5 vegetarische hoofdgerechten).

Het klopt dat honden in het restaurant niet zijn toegestaan, gezien het ontbijt in buffetvorm klaarstaat en er volgens de voedsel en warenwet geen huisdieren (m.u.v. hulphonden) toegelaten mogen worden in ruimtes waar eten wordt bereid. Het is echter wel toegestaan om met de hond in de brasserie plaats te nemen tijdens het ontbijt of de hond in de hotelkamer te laten tijdens het ontbijt.

Wij vinden het erg jammer dat u zich hierover niet heeft laten informeren door onze medewerkers, in plaats van geen gebruik te maken van het ontbijtbuffet, want ons inziens had dit naar tevredenheid opgelost kunnen worden.

Het Nespresso-apparaat op de kamer hebben wij direct laten controleren door onze technische dienst en deze blijkt (op dit moment) naar behoren te werken. Helaas kan ik niet opmaken uit uw review of dit reeds tijdens uw verblijf is opgelost, maar graag maken wij u er op attent dat onze receptiemedewerkers 24/7 voor u klaar staan om eventuele problemen ter plaatse op te lossen.

Wij hopen u, ondanks uw niet geheel naar wens verlopen verblijf, in de toekomst graag nog eens te mogen verwelkomen in Hotel Goes.

Gezellig van der Valk hotel

Marlies, 7-1-2017

Via een last minute aanbieding geboekt en kwamen in Goes terecht. Hotel ligt aan snelweg niet in het centrum. Personeel is erg vriendelijk in hotel en restaurant. Kamer ruim en schoon met heerlijk bubbelbad en balkon. Minpuntje is dat de dekbedden altijd zo warm zijn. Eigenlijk te warm waardoor we niet zo goed geslapen hadden. Diner en ontbijt prima en restaurant en bar zien er leuk en gezellig uit.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Goes in Goes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Goes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Goes scoort een 8.06 uit 10 op basis van 224 reviews.