Hotel Van der Valk Goes

7.5Goed

Hotel Info

• Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Goes voor je op een rij gezet:

236 reviews over Hotel Van der Valk Goes

• 10Peggy Ooye28-08-2019

Heel propere kamer, heel goed ontbijt en heel lekker diner. Zijn er nu al voor de tweede keer geweest. Hier gaan we nog naartoe.

Met jonge kinderen

• 9Margo Nijhof05-08-2019

Super hotel

Super hotel met een zeer uitgebreid ontbijt buffet. Kamer zeer groot en schoon met balkon. Rustig gelegen op fietsafstand van Goes. Gezellige bar.

• 7Van dijk20-06-2019

Mooie kamer vlakbij Scheveningen

Vlakbij Scheveningen heerlijk ontbijt

• 8Wilma05-01-2019

Wij vonden dit een heerlijk, knus hotel.

Zij moeten weten dat de negatieve reacties van sommige mensen veelal onterecht zijn. Het beoordelingscijfer van 6.8 is ook heel onterecht.

• 2018
    6Matthijs31-08-2018

Goed hotel, service vriendelijkheid jammer!

Prima hotel, goede bedden, keurige kamers. Ontbijt goed verzorgt, maar een broodje extra meenemen (ivm suikerziekte) om op 09:30 op te eten buiten de ontbijtzaal staat nog net niet de “doodstraf”. Dat werd ook op een niet al te leuke manier kenbaar gemaakt door een zeer ijverige ontbijt medewerkster. Die vervolgens haar gram wilde halen bij haar leidinggevende. Erg jammer en niet erg gastvrij. Een cursus sociale vaardigheden kan hier geen kwaad. Verder heeft een heer achter de incheckbalie het prima opgelost, die wel rustig bleef en luisterde naar de klant. Ook hier geldt leidinggevende luister/leer van deze jongeman, want deze leidinggevende had kenbaar alleen begrip voor de ijverige medewerker en dat ze verlies zou draaien. Voor de kosten van èèn ontbijt kan ik de hele week thuis ontbijten??

^DL, Van der Valk Hotel Goes, 01-10-2018

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij zijn erg geschrokken van uw bevindingen met betrekking tot de medewerker in kwestie tijdens het ontbijt. Wij hebben dit intern opgenomen met de medewerker in kwestie, zodat dergelijke situaties in de toekomst voorkomen kunnen worden. Service en gastvrijheid staan immers hoog bij ons in het vaandel. Fijn om te vernemen dat dit alsnog ter plaatse naar tevredenheid is opgelost. Wij hopen u ondanks uw minder prettige ervaring weer te mogen verwelkomen in Van der Valk Hotel Goes.

Zakelijk

• 9Domi04-08-2018

Fantastischeaanraader

Super Hotel,een ontbijt met alles wat je wensen wil! Goes een bruisende mooie stad, met toch zijn mooi en gezellig terrasjes. Mooie fietsroutes en gezellig dorpjes in de buurt, kortom,een plaats voor een mooie vakantie, aanrader

^DL, Van der Valk Hotel Goes, 07-08-2018

Hartelijk dank voor uw positieve review en complimenten. Wij verheugen ons erop om u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

• 2Van saane15-06-2018

Gedateerd

Personeel bar = zo on professioneel !!!

^DL, Van der Valk Hotel Goes, 20-06-2018

Hartelijk dank voor uw review. Het spijt ons te vernemen dat u het personeel in de bar als onprofessioneel heeft ervaren. Wij hebben dit doorgegeven aan desbetreffende afdeling. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in Hotel Goes.

Met vrienden

• 6Fam. Saville09-06-2018

Slechte sevice.

Belachelijk dat er op de kamer wel een koelkast staat maar dat een flesje water er niet af kan. Als je een extra koffiekuipje wil voor op je kamer moet je daarvoor betalen.

Met vrienden

• 8Rudi16-05-2018

Aanrader

Vriendelijk personeel en lekker eten

DL, Van der Valk Hotel Goes, 19-05-2018

Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te vernemen dat u een fijn verblijf heeft gehad. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. ^DL

• 2Anoniem28-03-2018

Ze kunnen hier nog veel leren

Zorg er maar voor dat je geen klacht hebt want deze wordt gewoon genegeerd, de Front Office Manager is totaal niet bereidt om enige moeite te doen voor klachten. Ze zeggen dat het allemaal je eigen schuld is en vervolgens reageren ze niet meer op je emails en compensatie voor de klacht? Die krijg je niet!

Alleenreizend

16 tips over Hotel Van der Valk Goes

• Mieke, 07-03-2013

Fietstocht : knooppunten : 44-47-53-56-48-45-47-44 totaal 40 km.

• h_leijssenaar, 20-06-2013

Ook al is er een bus toeristen die bij jullie overnacht en ontbijt, zorg ook voor voldoende variatie in ontbijt voor de gasten die ontbijten nadat de bus met toeristen is vertrokken.

• jwvree4, 11-09-2012

Het centrum van Goes is met de auto dichtbij op maandag was er markt, gezellig druk

2 vragen over Hotel Van der Valk Goes

• vt Foort, 25-09-2018

Slechte service

Super slechte behandeling afdeling reservering. Doe een telefonische reservering en krijg hiervoor van de medewerkster de prijs van 97 euro incl. ontbijt door. Vervolgens krijg ik een bevestiging per mail van 127 euro. Een telefoontje hierover wordt alleen afgedaan met: Sorry het was een nieuwe collega die een fout heeft gemaakt. Mijn benadering dat een mondelinge afspraak ook gewoon bindend is wordt afgedaan met: We kunnen de prijzen in het systeem niet aanpassen.

• Jansen-Cleeren, 12-11-2017

Slechtste keuken van Nederland?

Dieet wensen werden in de prullenbak gegooid koffie was koud deugde helemaal niets van

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen