Hotel Terminus

43 reviews over Hotel Terminus in het Nederlands

Mooi hotel

Angelique
20-8-2017

De kamer was netjes en schoon. De bedden waren doorgezakt en bij het omdraaien van de matrassen,ook niet erg schoon, vol vieze vlekken bah! Het ontbijt was goed en het personeel was ook zeer vriendelijk. Het hotel ligt op loop afstand van het gezellige winkelcentrum en terrasjes. S' nachts veel last van jongeren die op het station rond hingen.( Hotel ligt pal naast trein station, die hoor je overigens bijna niet)

Prima hotel.

Dhr. & Mw. S.
4-12-2016

Prijs / kwaliteit is 100 % in orde. Nette schone kamer. Vriendelijk personeel.

Uitstekend ontbijt !!!!

Wij verbleven op de tweede etage. Hier hing een rioollucht. deze was nog sterker op de kamer en helemaal in de badkamer.

Mag aannemen dat dit bekend is en dat er naar een oplossing van het probleem gezocht word.

Verder prima.

Fantastisch fietsweekend.

Fernand
8-11-2016

We hebben hier gelogeerd met 25 personen tijdens ons fietsweekend op 23-25 september.

Iedereen was vanaf de aankomst tot vertrek zeer tevreden.

Al onze fietsen konden op een veilige plaats binnen staan.

Ontbijt en diner waren super.

Propere kamers en ook goed koel te houden tijdens deze warme periode.

We konden onze auto’s tot de late zondagnamiddag op de parking laten staan. Wel een beetje jammer dat de bar dan gesloten is, zodat het niet mogelijk was om daar nog samen een glaasje te drinken.

Het personeel was vriendelijk en gedienstig.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Weekendesk

Romantisch verblijf op Fantastische nieuwe suite

De Vries
19-10-2016

Suite 138 geboekt,doorkijk vanuit slaapkamer naar woonkamer . Groot tweepersoonsbed en super inloopdouche.

Lekker ontbeten.Gegeten in het centrum wat op loopafstand is en nageborreld op de eigen kamer op de loungebank.

Voor herhaling vatbaar!!

Heerlijk verblijf gehad

Kramer
19-10-2016

Afgelopen weekend in Hotel Terminus overnacht. Alles prima in orde. Mooie, schone kamers, uitgebreid ontbijt. Zeer vriendelijk personeel ,heerlijk gegeten, daarna nog een afzakkertje aan de gezellige bar. Echt een aanrader!

Hotel Ter-minus , naam doet eer aan, vooral minus.

Maurice Maar
17-10-2016

Inchecken echt belachelijk, nog nooit zo'n klantonvriendelijkheid meneer gezien! Kraakte echt de kamers af en was grof en brutaal.

Wegjagen die kerel!

Kamers beetje ouwbollig , gedateerd doch schoon en opgeruimd.

Ontbijt was goed en rijkelijk verzorgd.

Wederom , laatste keren ook al was de bar eerder dicht omdat er zogenaamd geen (hotel) gasten meer waren of kwamen, echt belachelijk........hier komen wij dus nooit meer terug en zullen dat ook iedereen afraden

In drie jaar dus nix veranderd.

Geweldig hotel

Ton Lohman
1-8-2016

Fantastisch gedineerd, goede kamers, vriendelijke mensen. Echt een tophotel en we zijn eigenlijk in NL overal geweest. Absolute aanrader!!!!

Supet hotel

Anita van den dam
6-5-2016

We kwamen daar 4 mei aan en kregen suite 138

Wat een luxe . We zijn in veel hotels geweest maar dit hadden we nog niet gezien het was gewoon een apartement woonkamer met koffie/ thee slaapkamer met tv dan de hal met aparte wc luxe badkamer en nog een slaapkamet . Personeel super vriendelijk en echt gemotiveerd . Ontbijt heerlijk en s avonds eten heerlijk

Ik zeg we komen zeker terug maar dan langer

Gezellig hotel met vriendelijke medewerkers

Berno Duijneveld
25-4-2016

Weekend Goes gedaan met vrienden en geslapen en gegeten in Hotel Terminus.

Mooie kamers en goede bedden.

S"avonds nog even een borreltje gedronken in de bar van het hotel .

Helemaal Top.

Prima, gastvrij hotel met goede keuken.

F.
11-4-2016

Prima, gastvrij hotel met goede keuken.

Weekendesk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Terminus in Goes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Terminus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.