Bed and Breakfast Oostmolenhoeve

Tonen op kaart

10 reviews over Bed and Breakfast Oostmolenhoeve

• 10Richard16-06-2015

Fantastische tijd gehad bij Lubi en Henk

Oostmolenhoeve is een fijne B&B met alles erop en eraan. Leuke gastvrouw/heer en gezellige algemene ruimte met TV, biljart etcetera. Tevens is er voldoende parkeerruimte aanwezig.

Zakelijk gereisd in januari 2014

• 10Laura07-01-2015

Een echte aanrader

Ik verbleef hier slechts 1 nacht, maar zal deze B&B bij iedereen die een overnachting in Goes zoekt aanraden. Prachtige woonboerderij met mooie kamers. Brandschoon, vriendelijke ontvangst. Mijn kamer had 2 eenpersoonsboxsprings, een flatscreen tv, 2 stoelen en een tafel. Leeslicht was iets minder, maar je kan natuurlijk ook in de huiskamer lezen. In de huiskamer is er een laptop ter beschikking van de gasten, gratis thee/koffie, veel boeken, tijdschriften, krant. Het ontbreekt de gasten aan niets. Ik zal dit adres zeker aanbevelen en mocht ik in de buurt van Goes een overnachting zoeken ga ik hier zeker naar terug.

Alleen gereisd in januari 2015

• 9boerderie-t10-09-2014

rust, genieten

Ondanks dat we 's avonds laat belden, konden we met een 15 min terecht bij deze geweldige B&B. Gastvrije eigenaren en verzorgde kamer. We hebben in de algemene huiskamer super relaxed pool biljard gespeeld en daarna heerlijk geslapen. Ook al was het 1 overnachting.... we zouden ieder aanraden hier te verblijven.

Gereisd met partner in september 2014

• 10Monique Heuvelink08-08-2014

Top verblijf

Aan de rand van Goes. Uitstekende accommodatie. Warm ingericht en super schoon. Fijne, vriendelijke eigenaren die je veel over de omgeving kunnen vertellen. Het ontbijtbuffet was van zeer hoog niveau. Komen zeker nog eens terug.

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 10hdekker904-08-2014

ideale accomodatie

Oostmolenhoeve is een super schone en bijzonder mooie accomodatie, De huiskamer is een sfeervolle ruimte met een echte huiselijke sfeer en het beheerders echtpaar is geen vraag teveel en doet alles om het de gast naar de zin te maken.

Gereisd in juli 2014

• 10Cora v koot16-05-2014

Geweldig!

Drie dagen gelogeerd bij deze geweldige bed and breakfast. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en gastvrij. De studio was schoon en van alle gemakken voorzien. Bedden slapen heerlijk. Ontbijt zeer goed verzorgt. Wij komen hier zeker terug! Een echte aanrader om zeeland te verkennen!

Gereisd met partner in mei 2014

• 9R.Barmentlo16-04-2013

Gastvrij, goede service, en prima kamers

Wij zaten in studio 6, modern en strak ingericht. Zeer schoon. Ontvangst is hartelijk en zeer gastvrij. De service is prima. Aan het begin van de zaterdagavond ging onze douche kapot. Bij terugkomst na ons zaterdagavondje uit was de douche alweer gerepareerd. Ontbijt is goed verzorgd met ruime keuze. De ligging is aan een redelijk drukke doorgaande weg richting centrum van Goes, maar wel iets verder van de weg achter de oning. 's Nachts hadden we geen last van het verkeersgeluid. Goes heeft een leuk centrum met redelijke veel horeca en afwisselende winkels.

Gereisd met partner in april 2013

• 10bling02-09-2012

Beter dan menig 4* hotels

Geheel niet verwacht, dat wij deze een dergelijk onderkomen hebben getroffen. Vriendelijke eigenaars, onzettend schoone, smaakvolle kamers, moderne douche/toilet, grote flatscreen TV in de kamer, gezellige ontbijt/zitruimte. Uitgebreid ontbijt. 100% het aanbevelen waard.

Gereisd met vrienden in september 2012

• 10fam de putter08-06-2012

SUPER B&B !!

Wij zijn al in veel B&B geweest,maar dit is echt een topper!! Heel gastvrij, prima ontbijt, prachtige kamer.

Gereisd met partner in mei 2012

• 10den ouden08-06-2012

Uitmuntend adres !!

Echt een zeer goed adres om te verblijven. Erg gastvrij ontvangst, perfect uitgebreid ontbijt, gratis koffie en wifi. Super mooi kamers met goed bed en schone badkamer Een aanrader, wij komen zeker terug

Gereisd met partner in januari 2012

2 tips over Bed and Breakfast Oostmolenhoeve

• bling, 02-09-2012

Fietsen naar Veere. Domburg, Middelburg, Zierikzee, gezellige dorpjes.

• Monique Heuvelink, 08-08-2014

Leen gratis de twee fietsen en verken de omgeving!

0 vragen over Bed and Breakfast Oostmolenhoeve

Bed and Breakfast info