Bed and Breakfast J. Vette

Bed and Breakfast J. Vette

9.3Fenomenaal

Nederland, Zeeland, Goes

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar J. Vette?

9.3Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

3 reviews over Bed and Breakfast J. Vette

• 9Paul26-12-2013

zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.

Onze kamer had een mooi balkon.Prima uitvalsbasis voor wandelingen en fietstochten.\Gastvrije en behulpzame eigenaren.Lekker ontbijt. Vlak bij centrum.Gratis parkeergelegenheid. We komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Adriaan22-07-2013

Ideale plek: fietstochten en heel goed adres!

Voor mensen met kinderen is er vlakbij een speeltuin in het aangelegen park. Voor ouderen zonder kinderen is het een rustig gelegen adres waar je overal redelijk dichtbij zit: centrum van Goes, mooie fietsroutes, wandelroutes enz. Goed slaap- en ontbijtadres. Heel gastvrije eigenares en eigenaar. Aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 10camkooyman01-08-2011

Is gewoon een goed adres.

Die is gewoon goed. Ik kom daar graag terug. Bereid je vanaf het station af te halen. Ligt vrij ver vanaf de bushalte. Ik ben er al verschillende keren geweest.

Alleen gereisd in januari 2011

2 tips over Bed and Breakfast J. Vette

• Paul, 26-12-2013

Er zijn veel leuke restaurantjes in het centrum die de moeite waard zijn.

• Adriaan, 22-07-2013

Fietstips: Middelburg-Veere langs het water via Wolpaartsdijk of de Zak van Beveland: Boerenlandroute. Heel rustig. Via Ellewoutsdijk bij Saartje wat drinken. Onderweg kersen, bessen of aardbeien kopen. Of later inhet seizoen appels en peren. Lekkere souveniers.

0 vragen over Bed and Breakfast J. Vette

Bed and Breakfast info