Hotel Amadore Stadshotel Goes

Hotel Amadore Stadshotel Goes
7,7

5 tips over Hotel Amadore Stadshotel Goes

Sprovoost, 23-3-2015
Geef bij de beschrijving van de route aan waar de gratis parkeerplaats is. Die was heel lastig te vinden. Adres op de markt is dus geen parkeermogelijkheid.
Erik, 13-2-2014

Hotel ligt op prima locatie nl de Grote Markt. Relaxed slenteren door leuke straatjes en langs haventje.

Eten in "Het Elfde Gebod" vlakbij de haven.

Laura van der Herik, 24-12-2013
Super locatie als je van winkelen houdt!

We hebben een aantal aanbieders voor Amadore Stadshotel Goes voor je op een rij gezet:

fons behr, 20-5-2012
Bij de prijs hoort gratis parkeren. Neem een Tom-tom mee, want hetis vlak bij het hotel, maar neit uit te leggen door het een-richtingsverkeer.
rachel, 22-11-2011
veel restaurantjes in de omgeving, vooral grillhouse op de beestenmarkt was heerlijk en erg goedkoop! verder is de pizzaria in de koningsstraat ook een aanrader. het hotel zelf heeft trouwens ook een prima betaalbare menukaart. we hebben het alleen niet geproefd...