Camping Minicamping Landzicht

9 reviews over Camping Minicamping Landzicht in het Nederlands

Aanradertje

Arnaud Bakker
19-10-2016

Heerlijke rust op deze mini camping.

Uiterst vriendelijke mensen.

En het sanitair is netjes en schoon

Toppertje

Fam van den Barselaar
13-8-2012

Het is een geweldige camping, zeer geschikt voor het (gehele) seizoen, weekendjes of gewoon een dagje, met tent of camper.

Wij staan hier nu voor het 4e jaar een heel seizoen. De prijs hiervoor is precies wat je verwacht, een fijne Camping voor jong en oud en voor een Prima prijs.

De plekken zijn zeer ruim en voorzien van Stroom (10amp) / water / afvoer / het onderhoud van het gazon is inclusief tot 1 meter rondom je plek.

Het Sanitair is altijd netjes en verzorgd.

Er zijn zeer veel vermaak opties te bedenken.

Door de gemoedelijke aanwezige sfeer van eenieder, kun veel te weten komen over de mogelijkheden van (in) ontspanning.

De eigenaars familie is een leuk en gastvriendelijk gezin.

Er zijn wat kleine dieren en een fjord paard, sinds kort ook een WIFI verbinding in de speelschuur.

We kijken elke vakantie en weekeind met plezier tegemoed, en sluiten het altijd verblijd en voldaan weer af.

De moeite

Anneke en Walter
29-5-2012

Goede mini camping,goed gelegen, proper sanitair, grote plaatsen, met water en afloop, idiaal gelegen langs fietsknooppunt.

We gaan zeker terug

Leuke, intieme, gastvrije camping

Fam Theunissen
23-8-2011

max 25 staanplaatsen, zeer ruim van opzet, mooi schoon sanitair en een eigenaar die regelmatig een praatje maakt met de bezoekers, om te kijken of de gasten niets te kort komen. s'avonds is de camping netjes verlicht en kan men genieten van complete rust...

Op 5km afstand de noordzee, met mooie schone stranden. centraal in de driehoek zierikzee, goes en middelburg / vlissingen. Een echte aanrader voor elk gezin.

Genieten, genieten, genieten...

Fam. De Walsche
17-4-2010

De camping is super proper !! De eigenaars zijn heel vriendelijk en hulpvaardig!! Dit is een camping waar je met een gerust hart je kinderen kan laten spelen en genieten van de buitenlucht. Het sanitair is proper en wordt dagelijks gepoetst. De plaatsen zijn heel ruim. Voor ons is dit te vergelijken met het zuiden van Frankrijk, behalve dat de lavendel ontbreekt.

Wij gaan al enkele jaren naar de plek en hebben veel zien veranderen in positieve zin!

Het zou fijn zijn als de kinderspeeltuin nog een kleine uitbreiding zou krijgen, want die is wat verouderd.

2008

tis een geweldige camping waar rust voorop staat

wij werken het heel jaar heel hard en zijn echt toe dan aan rust en schoonheid

de eigenaren zijn altijd heel vreindelijk en correct

ook onze kinderen genieten elk jaar weer

2007

Diverse malen hebben we een weekend op de mini camping Landzicht doogebracht. Thans verblijven we er in de 2e helft van aug. 2007 voor 2 weken.

Het is een prachtige camping met zeer ruime plaatsen. Door drainage, zijn de plaatsen ook na langdurige en heftige regen vrijwel droog.

De sanitaire voorzieningen zijn uitstekend en voor het aantal plaatsen ruim voldoende.

Met de camping als startplaats hebben we prachtige toertochten gemaakt.

Het strand ( Kamperland) en het veerse meer zijn dichtbij.

Kortom een aanrader!

Prima camping wij komen hier regelmatig met onze camper voor een paar dagen. Er zijn dan ook 2 verharde camperplaatsen aangelegd. Vriendelijke eigenaren zéér goed onderhouden terrein en toilet voorzieningen.

Mini camping Landzicht in Geersdijk is

in 2006 door ons bezocht wij hebben daar een weekje vertoeft.

Prachtige camping mooie ruime plaatsen

elektra en water bij de plaatsen.

Sanitair super zelfs zeep en handdoekje

bij de wastafels.

Eigenaar komt regelmatig informeren of alles naar wens is, mochten er problemen zijn dan worden deze direct

aangepakt.

in 1 woord een super accomodatie

ook voor de kinderen een rekreatie ruimte

dicht bij de zee in de buurt van de stad

Goes, Vlissingen, Middelburg

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Landzicht in Geersdijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Landzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.