Camping Minicamping Landzicht

Tonen op kaart

9 reviews over Camping Minicamping Landzicht

• 10Arnaud Bakker19-10-2016

Aanradertje

Heerlijke rust op deze mini camping. Uiterst vriendelijke mensen. En het sanitair is netjes en schoon

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

• 10Fam van den Barselaar13-08-2012

Toppertje

Het is een geweldige camping, zeer geschikt voor het (gehele) seizoen, weekendjes of gewoon een dagje, met tent of camper.

Wij staan hier nu voor het 4e jaar een heel seizoen. De prijs hiervoor is precies wat je verwacht, een fijne Camping voor jong en oud en voor een Prima prijs.

De plekken zijn zeer ruim en voorzien van Stroom (10amp) / water / afvoer / het onderhoud van het gazon is inclusief tot 1 meter rondom je plek.

Het Sanitair is altijd netjes en verzorgd.

Er zijn zeer veel vermaak opties te bedenken. Door de gemoedelijke aanwezige sfeer van eenieder, kun veel te weten komen over de mogelijkheden van (in) ontspanning.

De eigenaars familie is een leuk en gastvriendelijk gezin.

Er zijn wat kleine dieren en een fjord paard, sinds kort ook een WIFI verbinding in de speelschuur.

We kijken elke vakantie en weekeind met plezier tegemoed, en sluiten het altijd verblijd en voldaan weer af.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2012

• 10Anneke en Walter29-05-2012

De moeite

Goede mini camping,goed gelegen, proper sanitair, grote plaatsen, met water en afloop, idiaal gelegen langs fietsknooppunt. We gaan zeker terug

Gereisd met partner in mei 2012

• 9Fam Theunissen23-08-2011

Leuke, intieme, gastvrije camping

max 25 staanplaatsen, zeer ruim van opzet, mooi schoon sanitair en een eigenaar die regelmatig een praatje maakt met de bezoekers, om te kijken of de gasten niets te kort komen. s'avonds is de camping netjes verlicht en kan men genieten van complete rust... Op 5km afstand de noordzee, met mooie schone stranden. centraal in de driehoek zierikzee, goes en middelburg / vlissingen. Een echte aanrader voor elk gezin.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 9Fam. De Walsche17-04-2010

Genieten, genieten, genieten...

De camping is super proper !! De eigenaars zijn heel vriendelijk en hulpvaardig!! Dit is een camping waar je met een gerust hart je kinderen kan laten spelen en genieten van de buitenlucht. Het sanitair is proper en wordt dagelijks gepoetst. De plaatsen zijn heel ruim. Voor ons is dit te vergelijken met het zuiden van Frankrijk, behalve dat de lavendel ontbreekt. Wij gaan al enkele jaren naar de plek en hebben veel zien veranderen in positieve zin! Het zou fijn zijn als de kinderspeeltuin nog een kleine uitbreiding zou krijgen, want die is wat verouderd.

Gereisd met jonge kinderen in april 2010

• 10cobie kleuters10-07-2008

tis een geweldige camping waar rust voorop staat wij werken het heel jaar heel hard en zijn echt toe dan aan rust en schoonheid de eigenaren zijn altijd heel vreindelijk en correct ook onze kinderen genieten elk jaar weer

Gereisd met familie in juli 2008

• 9Jan Verhage22-08-2007

Diverse malen hebben we een weekend op de mini camping Landzicht doogebracht. Thans verblijven we er in de 2e helft van aug. 2007 voor 2 weken. Het is een prachtige camping met zeer ruime plaatsen. Door drainage, zijn de plaatsen ook na langdurige en heftige regen vrijwel droog. De sanitaire voorzieningen zijn uitstekend en voor het aantal plaatsen ruim voldoende. Met de camping als startplaats hebben we prachtige toertochten gemaakt. Het strand ( Kamperland) en het veerse meer zijn dichtbij. Kortom een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2007

• 10Henk Slagter12-06-2007

Prima camping wij komen hier regelmatig met onze camper voor een paar dagen. Er zijn dan ook 2 verharde camperplaatsen aangelegd. Vriendelijke eigenaren zéér goed onderhouden terrein en toilet voorzieningen.

Gereisd met vrienden in juni 2007

• 8K. Hollestelle15-02-2007

Mini camping Landzicht in Geersdijk is in 2006 door ons bezocht wij hebben daar een weekje vertoeft. Prachtige camping mooie ruime plaatsen elektra en water bij de plaatsen. Sanitair super zelfs zeep en handdoekje bij de wastafels. Eigenaar komt regelmatig informeren of alles naar wens is, mochten er problemen zijn dan worden deze direct aangepakt.

in 1 woord een super accomodatie ook voor de kinderen een rekreatie ruimte dicht bij de zee in de buurt van de stad Goes, Vlissingen, Middelburg

Gereisd in februari 2007

1 tip over Camping Minicamping Landzicht

• Fam van den Barselaar, 13-08-2012

De heerlijke aardappelen en uien zijn in het najaar bij de boer verkrijgbaar. In de omgeving is alles wat verder van het eiland komt langs de weg te koop. Ook de restaurants en eetgelegenheden in de nabije omgeving zijn perfect en niet duur.

0 vragen over Camping Minicamping Landzicht

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50