Géén boekingskosten

• 6.3Staat v/h sanitair

Meer camping info

11 Reviews over Minicamping Landzicht

• 7Rob van den Bosch10-08-2021

Camping richt zich op seizoenplaatsen.

Vriendelijke ontvangst. Entree van de parkeerplaats oogt wat rommelig door aanwezigheid van bedrijfsapparaten en een gestalde boot. Twee velden met aan de lange kant en de twee kopse kanten campingplaatsen.Eerste veld voornamelijk seizoenplaatsen……dit geldt ook voor het tweede veld.Op het tweede veld zijn de 3 kampeerplaatsen voor “losse” kampeerders aan het einde van dat veldje zeer ruim. Water en afvoer aanwezig. Hoge heggen rond de kampeervelden.In de maand juni zeer rustig…….als gevolg van Corona geen Duitse seizoenplaatsgasten.Eenvoudig sanitair dat goed werd bijgehouden. Aandachtspunt is wel de aanwezigheid van toiletpapier.Wifi goed…….hiervoor krijgt de kampeerder een voucher die bepaalde tijd geldig is. Nieuwe vouchers halen geen probleem.

• 7Staat v/h sanitair
  • 6Fam Bongers10-08-2021

Mooi gelegen maar met een aandachtspunt

Mooi gelegen, van hieruit naar alle plaatsen goed te fietsen. Rustig tot zeer rustig door de week in het voorseizoen. Sanitair redelijk, en schoon, wat verouderd . Vriendelijke eigenaren met een nog werkende boerderij en zie je ze niet veel op de camping zelf.Nadeel enkele seizoengasten die elkaar kennen vanuit de stad waar ze vandaan komen en erg luidruchtig zijn en geen rekening houden met andere gasten. Andere camperaars gesproken en die hadden dezelfde mening. Aandachtspunt voor eigenaar.

• 5Staat v/h sanitair
  • 10Arnaud Bakker19-10-2016

Aanradertje

Heerlijke rust op deze mini camping. Uiterst vriendelijke mensen. En het sanitair is netjes en schoon

• 10Fam van den Barselaar13-08-2012

Toppertje

Het is een geweldige camping, zeer geschikt voor het (gehele) seizoen, weekendjes of gewoon een dagje, met tent of camper.

Wij staan hier nu voor het 4e jaar een heel seizoen. De prijs hiervoor is precies wat je verwacht, een fijne Camping voor jong en oud en voor een Prima prijs.

De plekken zijn zeer ruim en voorzien van Stroom (10amp) / water / afvoer / het onderhoud van het gazon is inclusief tot 1 meter rondom je plek.

Het Sanitair is altijd netjes en verzorgd.

Er zijn zeer veel vermaak opties te bedenken. Door de gemoedelijke aanwezige sfeer van eenieder, kun veel te weten komen over de mogelijkheden van (in) ontspanning.

De eigenaars familie is een leuk en gastvriendelijk gezin.

Er zijn wat kleine dieren en een fjord paard, sinds kort ook een WIFI verbinding in de speelschuur.

We kijken elke vakantie en weekeind met plezier tegemoed, en sluiten het altijd verblijd en voldaan weer af.

• 10Anneke en Walter29-05-2012

De moeite

Goede mini camping,goed gelegen, proper sanitair, grote plaatsen, met water en afloop, idiaal gelegen langs fietsknooppunt. We gaan zeker terug

• 9Fam Theunissen23-08-2011

Leuke, intieme, gastvrije camping

max 25 staanplaatsen, zeer ruim van opzet, mooi schoon sanitair en een eigenaar die regelmatig een praatje maakt met de bezoekers, om te kijken of de gasten niets te kort komen. s'avonds is de camping netjes verlicht en kan men genieten van complete rust... Op 5km afstand de noordzee, met mooie schone stranden. centraal in de driehoek zierikzee, goes en middelburg / vlissingen. Een echte aanrader voor elk gezin.

• 9Fam. De Walsche17-04-2010

Genieten, genieten, genieten...

De camping is super proper !! De eigenaars zijn heel vriendelijk en hulpvaardig!! Dit is een camping waar je met een gerust hart je kinderen kan laten spelen en genieten van de buitenlucht. Het sanitair is proper en wordt dagelijks gepoetst. De plaatsen zijn heel ruim. Voor ons is dit te vergelijken met het zuiden van Frankrijk, behalve dat de lavendel ontbreekt. Wij gaan al enkele jaren naar de plek en hebben veel zien veranderen in positieve zin! Het zou fijn zijn als de kinderspeeltuin nog een kleine uitbreiding zou krijgen, want die is wat verouderd.

• 10cobie kleuters10-07-2008

tis een geweldige camping waar rust voorop staat wij werken het heel jaar heel hard en zijn echt toe dan aan rust en schoonheid de eigenaren zijn altijd heel vreindelijk en correct ook onze kinderen genieten elk jaar weer

• 9Jan Verhage22-08-2007

Diverse malen hebben we een weekend op de mini camping Landzicht doogebracht. Thans verblijven we er in de 2e helft van aug. 2007 voor 2 weken. Het is een prachtige camping met zeer ruime plaatsen. Door drainage, zijn de plaatsen ook na langdurige en heftige regen vrijwel droog. De sanitaire voorzieningen zijn uitstekend en voor het aantal plaatsen ruim voldoende. Met de camping als startplaats hebben we prachtige toertochten gemaakt. Het strand ( Kamperland) en het veerse meer zijn dichtbij. Kortom een aanrader!

• 10Henk Slagter12-06-2007

Prima camping wij komen hier regelmatig met onze camper voor een paar dagen. Er zijn dan ook 2 verharde camperplaatsen aangelegd. Vriendelijke eigenaren zéér goed onderhouden terrein en toilet voorzieningen.

Camping Minicamping Landzicht info

Camping-informatie