Bed and Breakfast Landgoed Rijckholt Barbara's Bed and Breakfast

BedAndBreakfastWeer vandaag23°15°
Bed and Breakfast Landgoed Rijckholt  Barbara's Bed and Breakfast
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed Rijckholt Barbara's Bed and Breakfast voor je op een rij gezet:

26 reviews over Bed and Breakfast Landgoed Rijckholt Barbara's Bed and Breakfast in het Nederlands

Nellie
27-5-2018

Wij hebben er onze 30jarige bruiloft gevierd. Het was fantastisch. Eten super lekker en voor iedereen ruim voldoende, locatie heel gezellig en met veel mogelijkheden (binnen, buiten, serre). Mensen van ver konden in de b&b die ook schoon en netjes is. Eigenaren zijn heel gastvrij en er kan heel veel. Wij zijn heel erg tevreden.

Oude reviews (archief)

Heel fijn en gastvrij

Anna Kettenes-Overeem
25-9-2016

De bijzondere formule sprak ons erg aan.Fijne BenB kamer goede bedden, heerlijke tuinen.Daardoor een relaxed verblijf, centraal gelegen.Een paar passen naar het restaurant, en de ontbijtruimte en de serres.De dieren (met name de los scharrelende kippen met pulletjes, de ezeltjes enz. en de fruitbomen waar een appeltje te plukken was, stralen een landelijke sfeer uit.Geen boerderij gevoel, maar echt een landgoed.

Wisselende ervaring

dhr. Pince van der Aa
14-5-2016

We hadden (dat was na telefonisch contact van onze kant) geluk dat er op 5 mei nog een kamer was voor 2 nachten: in een appartementencomplex waar ook oudere mensen woonden (zorgcomplex). Het zou geen themakamer worden, maar een appartement op 2 hoog.

Toch hadden we (gezien de info op de site) wat meer sfeer verwacht: we kwamen in een gemeubileerd appartement terecht. Heel ruim, maar ook zeer gedateerde meubels, goedkope bedden, allerlei kleine kussentjes en een badkamer zonder cabine of douchegordijn. Geen koelkastje o.i.d. Dat vonden wij minder.

Ontbijt goed en uitgebreid. De naam landgoed klopt, maar de rust vonden wij met een drukke weg zo vlak langs het restaurant en ons appartement tegenvallen.

Ook moesten we erg wennen aan alle honden tijdens het ontbijt in het restaurant bij de tafels. Mooie gastvrijheid, maar naast ons schudde een hond zich flink uit en lagen zijn haren op ons bord.

Het was zeker niet slecht, maar wel wat minpunten.

Tip: scooter huren bij Beonthemove in Kamperland. Voor € 40,- een dag lang met z'n tweeën scheuren langs al het moois dat zeeland te bieden heeft. Top.

Mooie B&B in landelijke omgeving.

Familie Punselie
6-7-2015

Op een prachtig landgoed ligt deze mooie, rustige B&B. De kamer Buddha waar wij verbleven is prima verzorgd. Elke dag schone handdoeken en het bed werd keurig opgemaakt.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Het ontbijt is niet eenvoudig zoals in andere recensies werd omschreven maar prima. Veel keuze in brood, beleg, yoghurt, kwark, jus d'orange en grapefruitsap en elke dag ander vers fruit en een gekookt eitje.

Prima uitvalsbasis naar Walcheren en Noord- en Zuid-Beveland!

Meer verwacht

Kristien
15-6-2015

De B&B is gelegen op een prachtig domein met kippetjes die overal loslopen.. Het is heel mooi in het groen en zeer rustig. De kamer was proper. Het ontbijt was redelijk , niet zo heel veel keuze, geen spek of een gebakken eitje. Elke dag hetzelfde fruit ook. (meloen en ananas) Bijvullen ging ook niet altijd even snel. Wij hadden half pension, eten was oké, niet super, we hadden meer verwacht. Porties waren ook aan de kleine kant.

een gemoedelijk onderkomen met een vriendelijke gastvrouw en heer, de kamers zijn niet luxe, wel schoon en goede bedden, het ontbijt is basis maar ruim voldoende en vers, op het landgoed hangt een prettige sfeer en de kippen en hanen zorgen voor een gezellig achtergrondgeluid

heerlijk!

Schrooten
30-10-2013

Deze bed and breakfast is een heerlijke plek om uit te rusten.

Wij zijn er half oktober twee dagen geweest en hebben genoten met onze twee honden.

Alles was goed verzorgd en uitsluitend professioneel!

Zeker een plek om terug te komen.

Heerlijke B&B, fantastisch restaurant

fam Harmsen
8-8-2013

Wij zijn hier twee dagen geweest en hebben genoten! Het was eigenlijk te kort dus we komen graag eens terug. Voor ons gezin het mooie en ruime appartement en voor Opa&Oma een prachtige kamer. Bezienswaardigheden zoals de Oosterscheldekering, Veerse meer, strand, Veere, Domburg, Middelburg, Zierikzee binnen een kwartier te bereiken. Maar op het landgoed zelf is het ook heerlijk toeven. Vriendelijke gastvrije mensen en het ontbijt is uitgebreid, vers en lekker. Het restaurant in de oude boerderij is sfeervol en serveert heerlijke streekgerechten.

Barbara's B&B is perfect voor een rustig weekendje weg. Veerse Meer en het Noordzeestrand zijn onder handbereik. Heerlijk ruime kamers plus een verzorgd ontbijt en ditto service. En als Barbara je een goedemorgen komt wensen, kan je dag niet meer stuk. De familiekamer is geschikt voor een gezin van drie of vier personen

Rustgevende plek

Jan Turck
2-4-2013

Vriendelijke ontvangst van zowel Hans en Sylvia en Barbara en Rob.Komen zeker nog terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Landgoed Rijckholt Barbara's Bed and Breakfast in Geersdijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Landgoed Rijckholt Barbara's Bed and Breakfast zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Landgoed Rijckholt Barbara's Bed and Breakfast scoort een 8.15 uit 10 op basis van 27 reviews.

Acties

Acties voor Bed and Breakfast Landgoed Rijckholt Barbara's Bed and Breakfast