Camping Mini Camping Hoekvliet

53 reviews over Camping Mini Camping Hoekvliet in het Nederlands

Top!

Bob de Bats en Ellie Kroon
10-6-2018

Hele mooie en ruim opgezette plaatsen, bijzonder schoon toilet gebouw en hele

Vriendelijke beheerders

In één woord geweldig

Familie. BOOGERD uit Lekkerkerk
31-5-2018

Dat het een geweldige schone camping is.

Ruim opgezette camping, schoon sanitair, nog nooit zo'n schone camping gezien! Waren hier met de camper maar ook dat waren ruime sfeervolle plaatsjes. De ligging is prima, dichtbij Veere. Heerlijk om te fietsen. Je loopt zo vanaf de camping naar het bos. Ook met kinderen is dit een leuke camping , er zijn veel speeltoestellen en skelters om mee te spelen. Ze hebben zich goed vermaakt en onze 10 jarige dochter was blij met de goedwerkende Wifi. Minpunten kan ik niet echt verzinnen. Er is geen supermarkt in Veere maar dat is dan ook het enige.

Mooie camping,heel schoon

J.Klijbroek
5-8-2017

We gaan meestal niet naar dezelfde camping maar zijn hier nu al 3 keer geweest!

Hele mooie fietstochten gemaakt op Walcheren,wist niet dat Zeeland zo mooi was.

Vlakbij Veere,Middelburg en Vlissingen via de knooppunten hele mooie routes gemaakt

in één woord GEWELDIG.

Peter en Celie van der Borden
22-7-2017

Er is eigenlijk niets negatiefs aan deze camping.

Schoon sanitair, leuke vriendelijke beheerders, overal is aan gedacht,

Voor kinderen tot ongeveer 11 jaar veel te doen.

Grote plekken, voldoende parkeergelegenheid, gelukkig niet naast tent of caravan.

Ook Veere is een mooi en interessant stadje.

Een heel klein dingetje, de wifi is niet altijd geweldig.

Maar..toch een 10 MET EEN GRIFFEL!!!!!!!!!!

De tent lodge is fantastisch . Veel luxe en ruim.

Familie Derene Uit Roosendaal
14-7-2017

Gelegen in een mooie rustige omgeving , bijzondere ruime mooie schone camping.Wij hebben de tent lodge gehuurd voor twee weken. Deze is zeer aan te raden. Heel gezellig en sfeervol, en met bijzonder veel luxe voor op de camping. De logde geeft je ondanks de luxe toch het campeergevoel, wat ons erg aanspreekt.

Het slapen in de bedstee is bijzonder, evenals de grote veranda die hoort bij de lodge.

Alles het regent of waait zit je daar droog en warm. Het is echt een aanrader , en wij komen vast nog een keer terug.

Dank je wel fam Coppoolse, wij kijken terug op twee fijne weken.

wij waren met onze kleinzoon; perfect!

Corien Bruinenberg
30-3-2017

Hele schone toiletgroep met ruime cabines. Veel speelgoed. Een eind van de doorgaande weg dus veilig.

Oude reviews (archief)

Mooie camping in een fijne omgeving.

Hans en Thea van Helvoort
2-10-2016

Vriendelijke ontvangst, mooie goed onderhouden camping. Je mag zelfs kiezen of je pallets wil om evt. een vlonder in de voortent te kunnen maken. Hadden wij niet nodig met dit prachtig weer. Heerlijk om er te fietsen en te wandelen.

Geweldige camping

van den bussche gabriel
25-9-2016

Camping is echt prima , goede ligging , rustig , vriendelijke eigenaren en goede prijs / kwaliteit en super netjes

voortman
11-8-2016

Bijna 3 weken met caravan verbleven op deze mooie camping. Prachtig goed onderhouden camping en wij en onze kids hebben genoten. Leuke verschillende speelhoeken, leuke skelters, mooi groot veld met zeer ruime plekken, enthousiaste beheerders en leuke activiteiten voor de kinderen georganiseerd waar we niet op gerekend hadden (kids mochten mee op de tractor, aardappels zoeken en zelf friet maken en bakken, broodjes bakken, cupcakes versieren. Geen auto's op de velden was erg plezierig voor de kids.

Een kinderbadje zou nog wel een mooie aanvulling kunnen zijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mini Camping Hoekvliet in Gapinge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mini Camping Hoekvliet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Mini Camping Hoekvliet scoort een 9.32 uit 10 op basis van 56 reviews.