Camping Mini Camping Hoekvliet

Camping Mini Camping Hoekvliet
9,3

Laatste review

Het werd een 'slaapverwekkend' Pinksterweekend In Gaaapingen; we vertrokken met 3 bevriende stellen na veel voorpret vanuit Oost-Brabant. We kwamen iets te vroeg aan. Dat liet de geïrriteerde 'gastvrouw' duidelijk merken. Niet veel later kwam ze speciaal nog even langs om ons onder het mom van 'jullie zijn met zijn zessen; dat wordt lol' fijntjes te wijzen op de huisregels, waaronder absolute stilte vanaf 22.00 uur. Eigenlijk hadden we het toen al gehad en was de lol al over voor het long weekend goed en wel begonnen was. We hebben ons netjes gedragen en ervan gemaakt wat we konden in het ietwat saaie Zeeland. Maar camping Hoekvliet hoeft op onze komst niet meer te rekenen.

57 reviews over Camping Mini Camping Hoekvliet in het Nederlands

Geweldig

Gerard en Hermien,
6-10-2018

Erg schoon en lekker rustig en goede WiFi

Geweldig mooie camping

Wouter en Tonny Willems,
25-9-2018

Prachtige camping, ruime plaatsen. Hele vriendelijke eigenaren. Er zijn vlonders beschikbaar voor in de voortent. Goed en schoon sanitair, WIFI werkt prima. Digitale TV-aansluiting (toestel moet hier wel geschikt voor zijn), informatie via Delta. Water en afvoer op de plaats. We komen zeker nog eens terug.

Prima camping met perfectenvoorzieningen.

R. Zeegers,
24-8-2018

Fijne kleine camping. Rustig gelegen. Kindvriendelijk

Top!

Bob de Bats en Ellie Kroon,
10-6-2018

Hele mooie en ruim opgezette plaatsen, bijzonder schoon toilet gebouw en hele

Vriendelijke beheerders

In één woord geweldig

Familie. BOOGERD uit Lekkerkerk,
31-5-2018

Dat het een geweldige schone camping is.

Ruim opgezette camping, schoon sanitair, nog nooit zo'n schone camping gezien! Waren hier met de camper maar ook dat waren ruime sfeervolle plaatsjes. De ligging is prima, dichtbij Veere. Heerlijk om te fietsen. Je loopt zo vanaf de camping naar het bos. Ook met kinderen is dit een leuke camping , er zijn veel speeltoestellen en skelters om mee te spelen. Ze hebben zich goed vermaakt en onze 10 jarige dochter was blij met de goedwerkende Wifi. Minpunten kan ik niet echt verzinnen. Er is geen supermarkt in Veere maar dat is dan ook het enige.

Mooie camping,heel schoon

J.Klijbroek,
5-8-2017

We gaan meestal niet naar dezelfde camping maar zijn hier nu al 3 keer geweest!

Hele mooie fietstochten gemaakt op Walcheren,wist niet dat Zeeland zo mooi was.

Vlakbij Veere,Middelburg en Vlissingen via de knooppunten hele mooie routes gemaakt

in één woord GEWELDIG.

Peter en Celie van der Borden,
22-7-2017

Er is eigenlijk niets negatiefs aan deze camping.

Schoon sanitair, leuke vriendelijke beheerders, overal is aan gedacht,

Voor kinderen tot ongeveer 11 jaar veel te doen.

Grote plekken, voldoende parkeergelegenheid, gelukkig niet naast tent of caravan.

Ook Veere is een mooi en interessant stadje.

Een heel klein dingetje, de wifi is niet altijd geweldig.

Maar..toch een 10 MET EEN GRIFFEL!!!!!!!!!!

De tent lodge is fantastisch . Veel luxe en ruim.

Familie Derene Uit Roosendaal,
14-7-2017

Gelegen in een mooie rustige omgeving , bijzondere ruime mooie schone camping.Wij hebben de tent lodge gehuurd voor twee weken. Deze is zeer aan te raden. Heel gezellig en sfeervol, en met bijzonder veel luxe voor op de camping. De logde geeft je ondanks de luxe toch het campeergevoel, wat ons erg aanspreekt.

Het slapen in de bedstee is bijzonder, evenals de grote veranda die hoort bij de lodge.

Alles het regent of waait zit je daar droog en warm. Het is echt een aanrader , en wij komen vast nog een keer terug.

Dank je wel fam Coppoolse, wij kijken terug op twee fijne weken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mini Camping Hoekvliet in Gapinge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mini Camping Hoekvliet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.