8,8

84 reviews over Camping Dorpszicht in het Nederlands

Heerlijke plek op een mooi eiland

Ellen Grobben,
17-9-2018

Heerlijke gemoedelijke camping, rustig en centraal gelegen op Walcheren waardoor we het hele eiland met de fiets hebben kunnen ontdekken. Je hoort alleen de koeien, de geiten en de haan en je ruikt de koeien-mestlucht, heerlijk! We zouden aanvankelijk een paar dagen blijven maar het zijn er 11 geworden! Plaatsen zijn ruim. wij stonden op plaatsnr 1 en dat is samen met plaatsnr 2 een fijne privéplek.😀. Sanitairgebouw is eenvoudig maar netjes en volstaat, zéér zeker in voor- en na seizoen. Enige kleine min-puntje is de grote hoeveelheid A-4tjes met ' do's and don'ts ' in het sanitairgebouw en bij de afwasplek. (Misschien dit uitreiken bij aankomst aan de kampeerder..?)

Gereisd met partner in september 2018

Wederom geweldig

Helga, Marc en kids,
18-8-2018

Een leuke, gezellige, kleine camping. Grote staanplaatsen, met schoon sanitair. we komen hier al verschillende jaren met veel plezier. De dieren hebben een grote aantrekkingskracht op de kinderen. Een tuin met kippen, geiten, ganzen, eenden, konijnen, cavia's en duiven. Verder zijn er koeien en katjes. En vooral Tinka het paard. Hier mogen de kinderen regelmatig een rondje op maken op de camping. En niet te vergeten de gastvrije boer en boerin die tevens de camping eigenaren zijn en soms zelfs de rol van ijscoman op zich nemen. Ook de theetuin is het bezoeken waard, kortom, een leuke plek om je vakantie te vieren.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Fantastische vakantie gehad.

Miriam,
24-7-2018

Enorm leuke tijd gehad op deze minicamping. Fijne ontvangst door Lucretia en Theo. We hadden een stacaravan gehuurd die van alle gemakken was voorzien. Onze zoon van 6 had de tijd van zijn leven; hij mocht overal meehelpen op de boerderij en heeft een heus melkdiploma gehaald. En hij had meteen vriendjes gemaakt. We komen hier zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gezellig!

Hiske ten Bokum,
6-9-2017

Wij hebben een super vakantie gehad. Van te voren even twijfels gehad, omdat onze zoon 11 jaar is en we dachten dat de camping misschien te weinig te bieden had. Achteraf gezien volledig overbodig, hij wil volgend jaar weer! Ritje op Tinka het paard, koeienworkshop, voetballen, struinen door de stallen, kalfjes aaien, kittens optillen, helpen met de poppenkast alles mag! Alle kinderen spelen met elkaar en zijn lekker buiten aan het spelen, tikkertje, watergevecht, springkussen, verstoppertje etc. Een kind kan lekker zichzelf zijn.

Lucretia doet er alles aan om het je als gast naar de zin te maken. De sfeer is gezellig en relaxed. Niks moet alles mag. Wij vonden de gezamenlijke BBQ erg gezellig. Ook hier een hele ongedwongen sfeer.

De camping heeft lekkere grote plaatsen, een mooi uitzicht en ligt op fietsafstand van Veere (3,5 km) en Middelburg (7,5 km) ook naar het strand of Vrouwenpolder fiets je zo naar toe. Vergeet niet een keer naar de theetuin te gaan! Lucretia heeft daar een leuk winkeltje en bakt heerlijke taarten.

Kortom, een knusse en fijne camping, we komen zeker een keer terug! Mede door de eigenaren.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijke tijd. Voor een minicamping super voorzieningen. Broodjes zijn te bestellen (ook op zondagen) als ook verse melk. Boer en boerin zijn goed benaderbaar voor van alles. Sanitair is ruim voldoende en schoon. Er zijn 2 veldjes. Op 1ste veld speelmateriaal. Daarnaast wordt om de dag of zo wel iets georganiseerd. Eenvoudig (stoelendans) en lekker (ijs). In dorp zelf niet veel, maar lekker centraal gelegen. Kinderen kunnen er veilig rondlopen. Voor ons met (zorgintensief) kind van 5 was het top. We zagen haar groeien in zelfstandig contact met andere kinderen. Nadeel was voor ons geen water bij plaats. Wel te overkomen. En grote afstand naar electriciteit. Door eigenaren opgelost middels uitlenen verlengsnoer. WiFi zeer slecht. Opgelost met telefoon hotspot Al met al. Toffe rustige camping, waar marginale minpuntjes niets aan af doen. Zo gauw vakantie bekend is boeken we vast weer

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Lucretia., eigenaar, 7-9-2017

Beste familie S. we vonden het ook gezellig dat jullie er waren, we hebben vaak gezellig gekletst met elkaar. Dank jullie wel voor het mooie review we zijn altijd blij met zulke mooie complimenten. We hebben nog eens nagevraagd bij het bedrijf die de Wifi heeft aangelegd, de vraag voorgelegd hoe het kan dat de ene gast een hele goede verbinding heeft en een ander weer juist minder. Ook het feit dat we zelf een goede verbinding hebben als we tientallen meters in de wei zijn, achter de camping. Het Wifi bedrijf gaf aan dat als de verbinding slecht is het meestal aan de apparatuur ligt van de gast. We vinden het wel goed om dit nog even aan te vullen in een apart review. Dank jullie wel voor jullie komst en we hopen jullie een volgende keer weer te zien in de vakantie! Hartelijke groet.

Je voelt je meteen thuis!!

Helma Verviers,
1-9-2017

Kleine camping met gezellige theetuin met heerlijke taarten, die de gastvrije Lucretia zelf bakt. Echt een aanrader voor wie van rust en buitenleven houdt.

Gereisd met vrienden in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima kleine camping waar heel veel wordt gedaan.

Huib en Jannie Gaasbeek,
31-8-2017

kleine camping maar wel grote plaatsen , wel wat te weinig afwas gelegenheid zeker als het vol staat , wat we niet zullen missen zijn de vliegen. Maar dan moet je maar niet bij een boer gaan staan. we hebben het prima naar ons zin gehad mede dank zij de eigenaren.

Gereisd met partner in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

gezellig en relaxed

Johan,
25-8-2017

geweldige gastheer en gastvrouw, mooie omgeving, leuke activiteiten (dieren) voor de kinderen, rustige camping

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Geweldig

Mieke Metzger,
24-8-2017

Rustige, aangename camping. Kinderen voelen zich hier thuis. Leuke activiteiten georganiseerd door Lucretia. We willen zeker nog eens terugkomen.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima camping.

Leida Oland,
13-8-2017

Heerlijke dagen gehad op de camping. Koeknuffel workshop was een mooie ervaring We hebben ons laten verwennen in de thee tuin van Lucretia met thee en zelfgebakken appeltaart. We zijn zelfs twee keer geweest😀 Vooral een keer doen!

Gereisd met partner in augustus 2017

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Dorpszicht in Gapinge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Dorpszicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.