Camping Dorpszicht

Tonen op kaart

84 reviews over Camping Dorpszicht

• 2018
    8Ellen Grobben17-09-2018

Heerlijke plek op een mooi eiland

Heerlijke gemoedelijke camping, rustig en centraal gelegen op Walcheren waardoor we het hele eiland met de fiets hebben kunnen ontdekken. Je hoort alleen de koeien, de geiten en de haan en je ruikt de koeien-mestlucht, heerlijk! We zouden aanvankelijk een paar dagen blijven maar het zijn er 11 geworden! Plaatsen zijn ruim. wij stonden op plaatsnr 1 en dat is samen met plaatsnr 2 een fijne privéplek.😀. Sanitairgebouw is eenvoudig maar netjes en volstaat, zéér zeker in voor- en na seizoen. Enige kleine min-puntje is de grote hoeveelheid A-4tjes met ' do's and don'ts ' in het sanitairgebouw en bij de afwasplek. (Misschien dit uitreiken bij aankomst aan de kampeerder..?)

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2018

• 10Helga, Marc en kids18-08-2018

Wederom geweldig

Een leuke, gezellige, kleine camping. Grote staanplaatsen, met schoon sanitair. we komen hier al verschillende jaren met veel plezier. De dieren hebben een grote aantrekkingskracht op de kinderen. Een tuin met kippen, geiten, ganzen, eenden, konijnen, cavia's en duiven. Verder zijn er koeien en katjes. En vooral Tinka het paard. Hier mogen de kinderen regelmatig een rondje op maken op de camping. En niet te vergeten de gastvrije boer en boerin die tevens de camping eigenaren zijn en soms zelfs de rol van ijscoman op zich nemen. Ook de theetuin is het bezoeken waard, kortom, een leuke plek om je vakantie te vieren.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Miriam24-07-2018

Fantastische vakantie gehad.

Enorm leuke tijd gehad op deze minicamping. Fijne ontvangst door Lucretia en Theo. We hadden een stacaravan gehuurd die van alle gemakken was voorzien. Onze zoon van 6 had de tijd van zijn leven; hij mocht overal meehelpen op de boerderij en heeft een heus melkdiploma gehaald. En hij had meteen vriendjes gemaakt. We komen hier zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9Hiske ten Bokum06-09-2017

Gezellig!

Wij hebben een super vakantie gehad. Van te voren even twijfels gehad, omdat onze zoon 11 jaar is en we dachten dat de camping misschien te weinig te bieden had. Achteraf gezien volledig overbodig, hij wil volgend jaar weer! Ritje op Tinka het paard, koeienworkshop, voetballen, struinen door de stallen, kalfjes aaien, kittens optillen, helpen met de poppenkast alles mag! Alle kinderen spelen met elkaar en zijn lekker buiten aan het spelen, tikkertje, watergevecht, springkussen, verstoppertje etc. Een kind kan lekker zichzelf zijn.

Lucretia doet er alles aan om het je als gast naar de zin te maken. De sfeer is gezellig en relaxed. Niks moet alles mag. Wij vonden de gezamenlijke BBQ erg gezellig. Ook hier een hele ongedwongen sfeer.

De camping heeft lekkere grote plaatsen, een mooi uitzicht en ligt op fietsafstand van Veere (3,5 km) en Middelburg (7,5 km) ook naar het strand of Vrouwenpolder fiets je zo naar toe. Vergeet niet een keer naar de theetuin te gaan! Lucretia heeft daar een leuk winkeltje en bakt heerlijke taarten.

Kortom, een knusse en fijne camping, we komen zeker een keer terug! Mede door de eigenaren.

• 8Ms03-09-2017

Een kleine fijne sociale boeren minicamping?

Heerlijke tijd. Voor een minicamping super voorzieningen. Broodjes zijn te bestellen (ook op zondagen) als ook verse melk. Boer en boerin zijn goed benaderbaar voor van alles. Sanitair is ruim voldoende en schoon. Er zijn 2 veldjes. Op 1ste veld speelmateriaal. Daarnaast wordt om de dag of zo wel iets georganiseerd. Eenvoudig (stoelendans) en lekker (ijs). In dorp zelf niet veel, maar lekker centraal gelegen. Kinderen kunnen er veilig rondlopen. Voor ons met (zorgintensief) kind van 5 was het top. We zagen haar groeien in zelfstandig contact met andere kinderen. Nadeel was voor ons geen water bij plaats. Wel te overkomen. En grote afstand naar electriciteit. Door eigenaren opgelost middels uitlenen verlengsnoer. WiFi zeer slecht. Opgelost met telefoon hotspot Al met al. Toffe rustige camping, waar marginale minpuntjes niets aan af doen. Zo gauw vakantie bekend is boeken we vast weer

Lucretia., eigenaar, 07-09-2017

Beste familie S. we vonden het ook gezellig dat jullie er waren, we hebben vaak gezellig gekletst met elkaar. Dank jullie wel voor het mooie review we zijn altijd blij met zulke mooie complimenten. We hebben nog eens nagevraagd bij het bedrijf die de Wifi heeft aangelegd, de vraag voorgelegd hoe het kan dat de ene gast een hele goede verbinding heeft en een ander weer juist minder. Ook het feit dat we zelf een goede verbinding hebben als we tientallen meters in de wei zijn, achter de camping. Het Wifi bedrijf gaf aan dat als de verbinding slecht is het meestal aan de apparatuur ligt van de gast. We vinden het wel goed om dit nog even aan te vullen in een apart review. Dank jullie wel voor jullie komst en we hopen jullie een volgende keer weer te zien in de vakantie! Hartelijke groet.

• 8Helma Verviers01-09-2017

Je voelt je meteen thuis!!

Kleine camping met gezellige theetuin met heerlijke taarten, die de gastvrije Lucretia zelf bakt. Echt een aanrader voor wie van rust en buitenleven houdt.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 8Huib en Jannie Gaasbeek31-08-2017

Prima kleine camping waar heel veel wordt gedaan.

kleine camping maar wel grote plaatsen , wel wat te weinig afwas gelegenheid zeker als het vol staat , wat we niet zullen missen zijn de vliegen. Maar dan moet je maar niet bij een boer gaan staan. we hebben het prima naar ons zin gehad mede dank zij de eigenaren.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Johan25-08-2017

gezellig en relaxed

geweldige gastheer en gastvrouw, mooie omgeving, leuke activiteiten (dieren) voor de kinderen, rustige camping

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 9Mieke Metzger24-08-2017

Geweldig

Rustige, aangename camping. Kinderen voelen zich hier thuis. Leuke activiteiten georganiseerd door Lucretia. We willen zeker nog eens terugkomen.

• 9Staat v/h sanitair

• 9Leida Oland13-08-2017

Prima camping.

Heerlijke dagen gehad op de camping. Koeknuffel workshop was een mooie ervaring We hebben ons laten verwennen in de thee tuin van Lucretia met thee en zelfgebakken appeltaart. We zijn zelfs twee keer geweest😀 Vooral een keer doen!

Gereisd met partner in augustus 2017

5 tips over Camping Dorpszicht

• henriette van der horst, 01-06-2014

Wij zijn naar Vrouwenpolder geweest en naar Veere. Prachtige oude plaatsjes. Ook het strand van Vrouwenpolder is prachtig !

• Fam. Lösing Franken, 05-08-2013

De verse eitjes, koeienmelk en boerenyoghurt moet je echt proberen.

• Familie Van Ieperen, 30-06-2012

Ga het zelf beleven kan niet anders zeggen!

1 vraag over Camping Dorpszicht

• Mar, 14-01-2015

????

Onze kinderen zijn 11 en 9 jr. oud. Is deze camping ook leuk voor kinderen van deze leeftijd??? Alvast bedankt voor Uw reactie....

Nico & Inge, 25-05-2015

Ja hoor, Lucretia en Theo maken er iets leuks van voor alle leeftijden tot ongeveer 12 jaar of als je geinteresseerd bent in het boeren leven met leuke dieren.

Lucretia, 08-06-2016

Sorry, zag uw reactie te laat, maar voor deze leeftijd is het ook heel leuk, er is in Walcheren heel veel te doen en te beleven, ook de koeienknuffel-workshop is erg leuk.

Camping Dorpszicht info

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50