Vakantiehuis Deltahof

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

7 reviews over Vakantiehuis Deltahof

• 9Luk Wynants15-10-2019

Heerlijke rust in een piepklein dorp.

Erg gastvrij ontvangen, speelgoed, kinderstoel en -bedje, alles stond klaar. Gratis fietsen mogen gebruiken gedurende ons verblijf. Alles tip-top! Met koud weer is de douche buiten iets minder comfortabel. Steile trap, maar daar word je snel handig mee. Bij vertrek nog noten en appels van eigen tuin meegekregen.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9Helderse20-08-2019

Heerlijk rustig

Huisje is compleet , aardige mensen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Els Smith13-05-2019

Huisje met veel zorg ingericht in mooie omgeving.

Heel plezierig en gastvrij verblijf. In directe omgeving prima mogelijkheden om te wandelen of te fietsen. De Westerschelde is naast de deur.

Vakantiewoning Deltahof, Ad en Nicolien, Eigenaar, 17-05-2019

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling ! Hier worden wij blij van.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Marieke de Cort14-04-2019

Heerlijk!

Het is een hele fijne, rustige plek midden in de natuur. Je kunt er fijn wandelen. De grotere steden (Middelburg/Goes/Vlissingen) zijn allemaal op max 30 min autorijden goed te bereiken. Het huisje is compleet, we misten niets. Ad en Nicolien zijn hele fijne, rustige gastheer/vrouw. Altijd in voor een praatje. Alle faciliteiten voor onze peuter waren er, super fijn! We hebben heerlijk uitgewaaid aan de Westerschelde, aanrader om even uit de drukte te stappen en te ontspannen!

Vakantiewoning Deltahof Ellewoutsdijk, Eigenaar, 16-04-2019

Dank jullie voor het nemen van de tijd en de moeite voor het maken van deze mooie beoordeling. Jullie waren vriendelijke en gezellige gasten in ons vakantiehuisje. Met vriendelijke groet Ad en Nicolien

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 9Ad van Hooren31-03-2019

Heel fijn

Gastvrije eigenaren, schoon huis en van alle gemakken voorzien. Huis is rustig gelegen met mooi uitzicht. Uitsluitend bestemmingsverkeer in de straat. Winkelen op enige afstand.

Vakantiewoning Deltahof Ellewoutsdijk, Eigenaar, 01-04-2019

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Het was fijn om jullie als gasten te hebben mogen ontvangen. Met vriendelijke groet Ad en Nicolien

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    10Jeanne Boudens van Zundert08-06-2018

Fantastiche gehad, vriendelijke aardige eigenaars.

Het is hier bijzonder mooi voor ieder wat wils, zoals de natuur met allerlei soorten vogels, de prachtige rozentuin die volop in bloei staat, de fiets en wandelroutes, de Westerschelde! En niet te vergeten de gezellige prima ingerichte vakantie woning. Niets op aan te merken!

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Fam. Roest07-06-2018

Mooi nostalgisch vakantie huisje,alles aanwezig.

Och, wat dat een heerlijke vakantie. Wat hebben we genoten! We werden allervriendelijkst ontvangen. Mooi nostalgisch huisje, met tuintje. Binnen ziet het er erg gezellig en netjes uit. Ook de keuken, alle apparatuur die je nodig hebt is aanwezig! En dan het douchen.....dat vonden wij het leukst. Wat een rust . Naast het huisje ligt een vogelreservaat en vandaar liepen we elke dag over de dijk langs de Westerschelde. In de buurt nog op de fiets naar een strandje geweest. Grotere zijn steden goed bereikbaar. Wat een heerlijke mooie omgeving. Gaan we zeker nog een keer naar toe.

Gereisd met partner in mei 2018

0 tips over Vakantiehuis Deltahof