Vakantiehuis Deltahof

Vakantiehuis
Vakantiehuis Deltahof

Laatste review

Fantastiche gehad, vriendelijke aardige eigenaars.

Jeanne Boudens van Zundert,
8-6-2018

Het is hier bijzonder mooi voor ieder wat wils, zoals de natuur met allerlei soorten vogels, de prachtige rozentuin die volop in bloei staat, de fiets en wandelroutes, de Westerschelde!

En niet te vergeten de gezellige prima ingerichte vakantie woning.

Niets op aan te merken!

2 reviews over Vakantiehuis Deltahof in het Nederlands

Fantastiche gehad, vriendelijke aardige eigenaars.

Jeanne Boudens van Zundert,
8-6-2018

En niet te vergeten de gezellige prima ingerichte vakantie woning.

Niets op aan te merken!

Mooi nostalgisch vakantie huisje,alles aanwezig.

Fam. Roest,
7-6-2018

Och, wat dat een heerlijke vakantie. Wat hebben we genoten! We werden allervriendelijkst ontvangen.

Mooi nostalgisch huisje, met tuintje. Binnen ziet het er erg gezellig en netjes uit. Ook de keuken, alle apparatuur die je nodig hebt is aanwezig!

En dan het douchen.....dat vonden wij het leukst.

Wat een rust . Naast het huisje ligt een vogelreservaat en vandaar liepen we elke dag over de dijk langs de Westerschelde. In de buurt nog op de fiets naar een strandje geweest. Grotere zijn steden goed bereikbaar. Wat een heerlijke mooie omgeving. Gaan we zeker nog een keer naar toe.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Deltahof in Ellewoutsdijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Deltahof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.