Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.7Inrichting
  • 9.9Natuur

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

46 Reviews over Deltahof

• 8H. de Jong29-11-2022

Gezellig huis a/d Westerschelde compleet ingericht

Keuken ingericht met de noodzakelijke inventaris die allerlei bereiding variëteiten van het eten mogelijk maken. Brood toaster scherpe messen gardes e.t.c. Ook artikelen om het huisje gezellig te maken tijdens je verblijf met de nodige audio visuele apparaten. Ligging achter zeedijk Wester Schelde geeft je het gevoel van je eigen plek en privacy en weg te zijn van alle drukte en hectiek. Goede plek waar je je kan concentreren om te werken en te schrijven in een interessant deel van Walcheren. Veel leuke plaatsen binnen bereik zoals Middelburg Goes Neeltje Jans en Domburg. E.t.c. Etc.

• 8Ruimte
  • 10Antoon en Gonnie26-10-2022

Wat een geweldig huis en locatie !

Onze ontvangst en verblijf was hartverwarmend ,zeer duidelijke uitleg over alles. Het is een juweeltje , zeer vriendelijk echtpaar niks is te veel ,veel tips gekregen wat ons verblijf nog prettiger maakte,heerlijke bedden knus huisje,en inderdaad douce buiten totaal geen probleem een paar stappen en je bent in de royaale douce. De prachtige natuur met om de hoek het vogel reservaat ,aan de overkant over de dijk de Westerschelde geweldig ! We komen graag terug.

• 10Ruimte

Eigenaar, 26-10-2022

Bedankt Antoon en Gonnie voor deze mooie beoordeling !

• 10Katrien en Alain01-07-2022

Super

Een heel aangenaam en praktisch vakantiehuisje en goed van alles voorzien! Een prachtig zicht op het water en de vogeltjes. Een heel rustige straat niet ver van de dijk. Een heel mooie streek om te wandelen via de knooppunten en te fietsen. De gastheer en vrouw zijn zeer vriendelijk, steeds tot een praatje bereid en zeer behulpzaam.

Eigenaar, 05-07-2022

Bedankt Katrien en Alain voor deze mooie beoordeling !

• 10Christian en Anne13-06-2022

Heerlijk, schoon en van alle gemakken voorzien!

Beste Ad en Nicolien, "opa en oma van het vakantiehuis" zoals onze oudste dochter jullie noemde. Wat een heerlijke plek om helemaal tot rust te komen! Het vakantiehuisje is van alle gemakken voorzien van fijne bedden, "kinderbenodigdheden" broodrooster, speelgoed voor binnen en buiten, fietsjes tot paardendekbed voor de oudste. Prachtige tuin (omheind en veilig) voor de kinderen (1 en 3 jaar) maar ook voor ons heerlijk toeven. Wat zijn de rozen mooi, de aardbeien die we mochten plukken waren heerlijk en fijn dat we kruiden uit de moestuin mochten gebruiken. We hebben een heerlijk lang weekend gehad! Nogmaals dankuwel!

• 10Christian, Anne en meisjes13-06-2022

Heerlijk, schoon en van alle gemakken voorzien!

Eigenaar, 15-06-2022

Bedankt voor deze mooie review !

• 10Jan en Janneke29-05-2022

Schoon, gastvrij en meer dan compleet.

Vakantiewoning "Deltahof" overtrof al onze verwachtingen. Een hartelijke ontvangst met presentjes en zelfs bloemen uit eigen tuin op tafel. De inrichting is meer dan compleet! Goede bedden. Voor de douche moet je even buitenom, maar dat is geen enkel probleem. Ondanks het feit dat wij bij de senioren horen was het ons wel duidelijk dat ook ouders met kleine kinderen hier alles bij de hand hebben. Je kunt het zo gek niet bedenken of het is er; kinderbedjes, kinderstoel, speelgoed, fietsjes, kinderbestek, enz., enz. Er is een grote tuin, waar iedereen gebruik van kan maken, met trampoline, klimtoestel met glijbaan, hangmat en tuinsets. De omgeving is geschikt voor fietsen, wandelen, waterrecreatie en cultuur.

Eigenaar, 31-05-2022

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Jullie waren gezellig gasten. Groetjes Ad en Nicolien

• 9Sophie31-03-2022

Top vakantie in rustig Zeeland

Het was een schoon huisje, goed onderhouden en vol met spelletjes, boeken voor jong en oud en een heerlijke tuin met speelmogelijkheden. Ook de fietsen zijn heel fijn en de eigenaren zijn zo vriendelijk. Wij komen zeker terug! ps eten is er niet, maar als je dat leeg laat zakken de review punten

• 9Natuur

Eigenaar, 31-03-2022

Bedankt voor de mooie beoordeling !! En inderdaad eten moet men zelf voor zorgen.

• 10Kath Styns10-01-2022

Was top erg mooi, de Westerschelde op loopafstand

Het huisje staat in een heerlijk rustige omgeving met uitzicht op water en dijken. Heel uitnodigend voor een wandeling naar de Westerschelde achter die dijken. Schoon en aan alles is gedacht voor een plezierig verblijf. Van alle gemakken voorzien en helemaal top.

• 10Paul23-10-2021

Gezellig en van alle gemakken voorzien!

Hartelijk ontvangst, huisje van alle (echt alle) gemakken voorzien en erg gezellig plekje ook met de kinderen door het aanwezige speelgoed, spelletjes, boeken, tv en tuin met speeltoestellen.

• 10Elmar van Meurs19-10-2021

Tot in de puntjes goed verzorgd!

We zijn hier een lang weekeindje geweest met twee jonge kinderen, het huisje was super schoon en van alle gemakken voorzien! Eigenaren hadden twee fietsen klaar gezet met twee kinderzitjes erop. Zeer vriendelijke mensen en gewoon niks op aan te merken! Wij gaan hier zeker nog terug komen

Vakantiehuis Deltahof info

• Aantal zwembadenNiet beschikbaar

Hygiëne

• Contactloos incheckenBeschikbaar

• ZandstrandBeschikbaar
  • Door weg gescheiden van strandBeschikbaar

Afstand in meters

• Stadscentrum0.2 km