Vakantiehuis Vakantiewoningen De Schelp

Vakantiehuis
Vakantiehuis Vakantiewoningen De Schelp
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiewoningen De Schelp voor je op een rij gezet:

8 reviews over Vakantiehuis Vakantiewoningen De Schelp in het Nederlands

Super huisje van alle gemakken voorzien.

Hilly
20-5-2017

Weekend hier verbleven. Prima ligging met tuin

geweldig

miranda
6-9-2015

De rust perfect huisje van alle gemakken voor zien dicht bij het strand renesse scharendijke wij komen daar zeker terug.

Aanrader, zeer mooi, proper en correct

an
20-8-2014

Afgelopen weekend in een vakantiehuisje gelogeerd met 4 personen. Zeer mooi en goed afgewerkt huisje. Gezellig ingericht en voorzien van alle comfort. Alles zeer proper en netjes onderhouden. Zeer correct eigenaars op gebied van afspraken en betalingen.

Mooi accomodatie

Ruud van Gurp
18-8-2014

Mooi nieuw huisje. Alles is keurig netjes in orde. Het huisje is superschoon en de eigenaren zijn bijzonder aardig. Heerlijk terras op het zuiden.

mooi

Peggy
14-9-2013

echt een proper huisje, gezellig.

Alles is aanwezig om een leuk verblijf te hebben.

Is er super rustig wat betekend dat het wel wat afgelegen ligt, is niet direct iets op loopafstand te doen.

Lekker GENIETEN !!!!!!

Ger & Marina
24-7-2013

Jammer dat we maar 3 dagen konden blijven, want we hebben het enorm naar onze zin gehad in deze vakantiewoning. Het is hartstikke nieuw, heerlijk schoon en werkelijk van alle gemakken voorzien. Mooi ingericht ( geen rommel of kitsch ). De woningen zijn hartstikke stil, dus geen buren lawaai e.d., en er is ook een groot terras ( met fijne stoelen en bankje ) De slaapkamers zijn voorzien van diverse klap-kantelramen ( velux) met goede zonwering. De TV is een 42 of 46" flatsscreen De eigenaresse is spontaan en vriendelijk. Het strand ligt op zeer korte afstand. Deze woningen kun je ook voor een paar dagjes huren! Kortom: Wij vinden het een absolute aanrader !!!

het is hier fantastisch echt super

Cees
17-6-2013

deze vakantiewoningen zijn zeer mooi in een klein dorpje ( Ellemeet) gelegen op 3 km van Renesse op loopafstand van zee en strand ook vonden wij de woning zeer schoon heerlijk rustig gelegen echt een aanrader

Geweldig mooie splinternieuwe huisjes.

yolanda cremers
9-9-2012

Afgelopen weekend bij opa en oma een bezoekje gebracht,in deze prachtige woningen,ze zijn helemaal nieuw!

Heerlijke bedden,en van alle luxe voorzien.

Met vaatwasser in keuken!!!

Lekker kortbij Renesse,en kortbij het strand.

Kortom een echte aanrader,voor een heerlijke ontspannende vakantie!

Ook leuk dat de gastvrouw even een gezellige babbel komt maken bij aankomst!

Ik wens de eigenaren dan ook heel veel succes toe met deze prachtige woningen:)

Yolanda,en kids

uit Mechelen, Zuid-Limburg.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Vakantiewoningen De Schelp in Ellemeet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Vakantiewoningen De Schelp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.