Géén boekingskosten
NederlandZeelandEllemeetVakantiehuizen EllemeetVakantiehuis Vakantiewoningen De Schelp

Vakantiehuis Vakantiewoningen De Schelp

NederlandZeelandEllemeet

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Vakantiewoningen De Schelp voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 9 reviews

Meer vakantiehuis info

9 Reviews over Vakantiewoningen De Schelp

• 9Michiel Docter26-07-2020

Erg goed

Zeer schone kamers, eigenaresse zorgt er echt voor dat je onbezorgd vakantie hebt!! Heel vriendelijk en gastvrij, ruim vakantiehuisje, goede bedden, vrij uitzicht, eigen terras, op loopafstand van het strand (nog geen 2km), rustige omgeving, mogelijkheid broodjes te bestellen voor ontbijt Zeer aan te raden

• 9Hilly20-05-2017

Super huisje van alle gemakken voorzien.

Weekend hier verbleven. Prima ligging met tuin

• 10miranda06-09-2015

geweldig

De rust perfect huisje van alle gemakken voor zien dicht bij het strand renesse scharendijke wij komen daar zeker terug.

• 9an 20-08-2014

Aanrader, zeer mooi, proper en correct

Afgelopen weekend in een vakantiehuisje gelogeerd met 4 personen. Zeer mooi en goed afgewerkt huisje. Gezellig ingericht en voorzien van alle comfort. Alles zeer proper en netjes onderhouden. Zeer correct eigenaars op gebied van afspraken en betalingen.

• 9Ruud van Gurp18-08-2014

Mooi accomodatie

Mooi nieuw huisje. Alles is keurig netjes in orde. Het huisje is superschoon en de eigenaren zijn bijzonder aardig. Heerlijk terras op het zuiden.

• 10Peggy14-09-2013

mooi

echt een proper huisje, gezellig. Alles is aanwezig om een leuk verblijf te hebben. Is er super rustig wat betekend dat het wel wat afgelegen ligt, is niet direct iets op loopafstand te doen.

• 10Ger & Marina24-07-2013

Lekker GENIETEN !!!!!!

Jammer dat we maar 3 dagen konden blijven, want we hebben het enorm naar onze zin gehad in deze vakantiewoning. Het is hartstikke nieuw, heerlijk schoon en werkelijk van alle gemakken voorzien. Mooi ingericht ( geen rommel of kitsch ). De woningen zijn hartstikke stil, dus geen buren lawaai e.d., en er is ook een groot terras ( met fijne stoelen en bankje ) De slaapkamers zijn voorzien van diverse klap-kantelramen ( velux) met goede zonwering. De TV is een 42 of 46" flatsscreen De eigenaresse is spontaan en vriendelijk. Het strand ligt op zeer korte afstand. Deze woningen kun je ook voor een paar dagjes huren! Kortom: Wij vinden het een absolute aanrader !!!

• 10Cees17-06-2013

het is hier fantastisch echt super

deze vakantiewoningen zijn zeer mooi in een klein dorpje ( Ellemeet) gelegen op 3 km van Renesse op loopafstand van zee en strand ook vonden wij de woning zeer schoon heerlijk rustig gelegen echt een aanrader

• 10yolanda cremers09-09-2012

Geweldig mooie splinternieuwe huisjes.

Afgelopen weekend bij opa en oma een bezoekje gebracht,in deze prachtige woningen,ze zijn helemaal nieuw!

Heerlijke bedden,en van alle luxe voorzien. Met vaatwasser in keuken!!! Lekker kortbij Renesse,en kortbij het strand. Kortom een echte aanrader,voor een heerlijke ontspannende vakantie!

Ook leuk dat de gastvrouw even een gezellige babbel komt maken bij aankomst! Ik wens de eigenaren dan ook heel veel succes toe met deze prachtige woningen:)

Yolanda,en kids uit Mechelen, Zuid-Limburg.

Vakantiehuis Vakantiewoningen De Schelp info

• CafeNiet beschikbaar