Camping Hoeve Batenburg

Meer camping info

47 reviews over Camping Hoeve Batenburg

• 4dhr Janssen29-09-2020

tegenvaller

Camping is rustig en ruim. Pittige prijzen. Eigenaresse helaas niet gastvrij en erg zakelijk.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2020

• 2Peter Jonkers28-09-2020

Nooit meer

Ver van het strand, niks te doen voor kinderen, continu problemen met het sanitair. Niet tot rust gekomen.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juni 2020

• 5Mia18-09-2020

Zeer zeer duur

Het is een mooie camping, groot, goed sanitair, maar de eigenaresse vond ik niet vriendelijk en zeer zakelijk. Alleen maar bezig met geld verdienen. Dus vooral alles is veel en veel te duur. Ik kwam met een tentje, ik wilde geen stroom, maar ik moest op een officiële plek met stroom, terwijl er nog plek was op het trekkersveld. Maar dat mocht alleen als ik met de fiets was gekomen. Verder had ik geïnformeerd van tevoren of er plek was, ja dat was er. Het bleek dat dit een reservering is en flink bijkomende kosten daardoor. Zeer klant-onvriendelijk . Uiteindelijk betaalde ik voor twee nachten € 62. Voor mini tentje. Op een natuur camping. Niet te geloven.
    En dan ook nog muntjes voor de douche. Ik kom nooit meer terug.

Alleen gereisd in september 2020

• 6Jorina van Bergen24-08-2020

Dit is niet wat je van een natuurcamping verwacht.

Omdat we het trekkers veld op de site over het hoofd hadden gezien, moesten we 45,- euro voor één overnachting betalen.We kwamen met één tentje, op de fiets. De eigenaresse was niet bereid de reservering aan te passen. Douchen en afwassen kosten ook nog geld. De prijs voor deze overnachting is vele malen duurder dan op andere natuur kampeer terreinen. Geen 'mens'vriendelijke camping.

Gereisd met partner in augustus 2020

• 8de Lange25-07-2020

Fijne camping, klantvriendelijkheid kan beter.

Een hele fijn verblijf gehad op deze schitterende locatie, net ver genoeg van de drukte van Renesse. De ideale plek om tot rust te komen. Toch een aantal punten van kritiek. Het corona beleid dat niet nageleefd wordt Dit ligt niet aan de eigenaar van de camping. Wel aan het publiek dat de camping bezoekt. Er wordt geen afstand gehouden. Helaas. Wellicht een ander systeem gebruiken? Verder heb ik een punt van kritiek voor de manier van communiceren van zowel de dame bij de receptie als vooral de eigenaresse. Meteen bij aankomst werd er stiekum gewezen op een computerscherm dat ik nog een aanbetaling moest doen. Dit was vanzelfsprekend, want daar kwam ik immers voor naar de receptie. Verder was de communicatie vaardigheid van de eigenaresse ook niet optimaal. Ze wees ons op onze bijzettent die we per abuis nog niet betaald hadden. We kenden haar niet, ze had zich niet aan ons voorgesteld maar begon meteen een onnodige discussie hierover.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 2019
    6Paul01-09-2019

Nooit meer

Zeer rustige camping met bijzonder ruime plekken met perfect sanitair. Voor mij miste de camping hierdoor ook veel van de kampeer sfeer. Voor de rest pittig aan de prijs, hondje kost 6 euro en zelfs douche kost geld. Ik zou deze camping nooit meer uitzoeken.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Jan H. de Boer17-08-2019

Op deze camping kom je gegarandeerd terug.

Hoeve Batenburg is een fantastische camping als je op zoek bent naar rust, ruime plaatsen op een gazonnetje, perfect sanitair en vriendelijkheid! Daarnaast is de camping een uitstekende uitvalbasis voor fietstochten, de vele leuke activiteiten in de regio en strandbezoek (1.5 km!). Een eerste verblijf op deze natuurcamping leidt gegarandeerd tot herhaalverblijven. De eigenaren van deze camping hebben het keurig voor elkaar. Kortom: een topcamping.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9De Jong15-08-2019

Veel comfort, vlakbij zee

Wij waren met een gezin en extra familie. We hebben 10 heerlijke dagen gehad. Je krijgt een hele ruime plek. Er is voldoende en goed sanitair. Het gazon is tiptop in orde (lekker op je blote voeten lopen). De kinderen vonden de skelters erg leuk. De tarieven zijn vrij hoog (ruim 400 euro voor 9 nachten met 4 personen, inclusief alle bijkomende kosten zoals toeristenbelasting en warm water). Maar dat hadden wij ervoor over. Het is heerlijk om op een goed verzorgde, rustige (natuur)camping zo vlak bij zee te zitten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 5Dave04-08-2019

Dikke tegenvaller! Lees goed de reviews!!

Mooie verzorgde camping, maar zure en op geld beluste eigenaars. Alles kost geld, en de prijs ligt al vreselijk hoog voor een camping! 6 euro voor een hond per nacht!? Op voorhand afgesproken en overeengekomen dat we met de camper kwamen en dagelijks graag wilden rondrijden en ontdekken... Dit was dan plots niet meer mogelijk bij aankomst zelf. ?? De rust voor de andere kampeerders moest worden gewaarborgd. Nochtans reed iedereen daar geregeld met de auto tot aan de tent. We moesten wel voor 3 nachten reserveren. Kaart voor in- en uitrit werd geblokkeerd. Niet netjes. We werden volledig vastgezet. Voor de kinderen is er haast niets te doen. Enkele gokarts en minimale speeltuin. Zo veel geld voor enkel een verzorgde camping is niet fair. (korte) douches zijn betalend, warm water betalend, moeilijke momenten om de eigenaars te bereiken. (kantoor vaak toe overdag) Voor ons een dikke tegenvaller! Prima voor oudjes en tentzitters.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Sjaak de Mol02-07-2019

Mooi, maar met een maar...

Een prachtige locatie, met een boer zoekt vrouw gehalte van wat zeg je me daar... Het sanitair is het beste wat je kunt verwachten op een camping, modern en zeer schoon! De wilde bloemenveldjes en de conditie van de grasvelden zie je normaal op de beste golf courses! De grootste minor is het controlerende gedrag van de beheerders van de camping.... Het is geen wildpark, geen beschermd natuurgebied in mijn ogen...De beheerder voelt dit blijkbaar anders en gedraagt zich als een veldwachter...en dat is gewoon jammer.... Om de pret niet helemaal te bederven raad ik deze camping toch aan! Maar vooral als je een boekje wil lezen, niet rookt, niet drinkt en de rest van de dag wil genieten van het mooie Zeeland!...

Alleen gereisd in juni 2019

Camping Hoeve Batenburg info