Camping De Zwenk

Tonen op kaart

42 reviews over Camping De Zwenk

• 9Caroline Bosch16-07-2015

Een absolute aanrader!

De Zwenk is een heerlijke camping: mooie, ruime plaatsen en erg goed en schoon sanitair. De douche is naast heel netjes en ruim, ook nog eens voorzien van een goede douchekraan met warm water (zonder muntjes, hoe fijn!). De eigenaren tonen hun zorg en aandacht voor hun gasten op verschillende manieren. Zo kun je iedere avond je broodjes bestellen en die liggen dan 's morgens voor je klaar. Ook hebben we kunnen genieten van kersverse eitjes van de scharrelkippen. Verder heb ik nog niet eerder een varken aan zien komen huppelen, maar nu wel. Ook de geiten met lange sik zijn het vermelden waard. Toen het weer een dag minder was, wist Elly ons een hele goede tip te geven waardoor we alsnog een geweldige dag hadden. Wij waren met een grotere groep met kinderen variërend in de leeftijd van 4 tot 16. We hebben ons allemaal erg goed vermaakt. dit heeft ook te maken met de goede ligging t.o.v. Brouwersdam. En de supermarkt is ook dichtbij. Wij komen zeker terug!!!!!

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 10Lange01-07-2015

Ons nederlandse Thuisbasis

Als wij naar Zeeland gaan, dan naar de Zwenk. Wonen bij Elly en Willem is een stuk naar huis komen. Voor ons de mooiste camping aan de kust. Heel rustig, gastvriendlijk en schoon.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

• 9straalman29-06-2015

fantastische plek

Camping de zwenk in ellemeet is een gezellige familie-camping in ellemeet, maar ook voor grote groepen een warm onthaal. De camping is keurig verzorgd en de sanitaire voorzieningen zeer netjes te noemen. Voor de ochtend zijn er verse broodjes te bestellen. De gastheer en gastvrouw(elly en willen) zijn bijzonder vriendelijk en zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt. Is er een probleempje dan zorgen ze dat het zo snel mogelijk wordt opgelost.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 4Francien Voermans28-06-2015

nooit meer

Een plek gedeeld met caravan en tent. Toch 2x het volle pond btaald. Daarna kwamen wij als logees en moesten nog een keer een arrangement betalen, camping verder netjes maar dit is uitbuiterij. Jammer, maar volgende keer staan we bij een andere camping.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 9Karin28-06-2015

Wat een heerlijk plekje

Tot rust komen op een plekje waar vanuit je Schouwen Duiveland kunt verkennen. Op fietsafstand van allerlei leuke stadjes en stranden. Wij brengen hier al 2 jaar heerlijk het voorseizoen door. Rust, gastvrijheid en ruimte. Vers broodjes en prima sanitair. Eigenlijk willen we dit plekje helemaal niet delen 😄

Gereisd met partner in maart 2015

• 10Fam. Van Kekem28-06-2015

Fantastisch! Heerlijk wat een ruimte en rust !

Een heel mooi verzorgde en goed onderhouden camping met hele lieve fijne eigenaren!

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 9Anneke28-06-2015

Rust en ruimte

Hou je van ruimte, zee en Zeeland? Dan moet je bij de Zwenk wezen. Een warm onthaal door gastvrouw en heer, mooie plekken op strak gemaaid gras en na een korte rit zit je zo op het (surf)strand. Je kunt ook je paard mee nemen en een ritje maken, of gewoon lekker voor de tent hangen. Alles is mogelijk bij Elly en Willem

Gereisd met vrienden in april 2015

• 10Sav Nick28-06-2015

Een topcamping!

Vriendelijke eigenaren Schoon! Mooi onderhouden Ook voor onze grote groep een mooie plek Op prima fietsafstand van o.a. de Brouwersdam (Strand) Kortom, wij komen graag terug!

• 9Margriet de Graaff28-06-2015

Het voelt als thuis

Een warm welkom viel ons ten deel en geen moeite was teveel. Camping ziet er zeer verzorgd uit met overal bloemen. Sanitair is zo schoon, je kunt bij wijze van spreken van de grond eten. De themostaatkranen zorgen ervoor dat er geen warm water en energie wordt verspeeld, Plaatsen zijn ruim en sommige zijn omgeven door een haag (prettig als het waait). Er is ook kleinvee, zoals geiten, kippen en 2 varkentjes. Restaurants en winkels zijn dichtbij. En als je je verveelt zijn er boeken en tijdschriften om te lezen of je kunt een spelletje lenen. Je voelt je er echt thuis.

• 9Staat v/h sanitair

• 10Sandra15-06-2015

Zeer verzorgde camping

Super camping, grote plaatsen, zeer proper sanitair, brrodjesdienst, wifi, en zeer vriendelijke eigenaars, kortom alles wat je nodig hebt ..

4 tips over Camping De Zwenk

• straalman, 29-06-2015

Als je achterin op de camping staat zijn de sanitaire voorzieningen een klein stukje lopen. Overigens nog steeds wel goed te doen hoor.

• Fam. Van Kekem, 28-06-2015

Neem je fietsen mee! In de buurt is er genoeg te zien en te doen...

• Margriet de Graaff, 28-06-2015

De warme broodjes 's morgens vroeg zijn een aanrader. Zeker als je ze in een vrolijk zakje aangeleverd krijgt.

0 vragen over Camping De Zwenk

Camping De Zwenk info