Camping De Zwenk

Tonen op kaart

42 reviews over Camping De Zwenk

• 9Renévan Kleef04-07-2016

Volgend jaar zeker weer!

Ik kom hier al 9 jaar voor het Concert at Sae. Niet voor niets komen we hier elk jaar terug. Een hele mooie rustige camping gerund door fantastische mensen. Je kunt er van alles afspreken, alles wordt in overleg geregeld. Het sanitair...'s ochtends een heerlijke douche en dan niet met zo'n klein p..straaltje, nee heerlijk een warme bak water. en niet dat gezeik met muntjes.

Willem & Elly, wederom bedankt voor de leuke dagen en tot volgend jaar.

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 10Ger en Marga12-06-2016

Top camping voor rust en natuur

De Zwenk is een kleine camping welke uitermate geschikt is voor wie rust zoekt. Per fiets zit je zo aan het strand, de bossen en dorpjes als Zierikzee, Rennesse en Burgh Haamstede. Plan Tureluur, een prachtig natuurgebied met veel bijzondere vogels, ligt op zicht afstand van de campng. Het sanitair is prima in orde en de super aardige beheerster van de camping zorgt er voor dat je het prima naar je zin hebt op deze camping. Een eetgelegenheid moet je niet zoeken op deze camping. Gewoon je eigen boodschappen doen en een beetje camping-kokkerellen heeft toch ook z'n charmes?

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Marjan van Welie07-02-2016

Geweldig!

Heel veel jaar in een stacaravan in Ellemeet, helaas heb ik die weg moeten doen in 2015. Dus voor het eerst in een 'geleende' minicaravan op pad naar De Zwenk. Geen spijt van gekregen. Het warme gevoel en de prachtige camping deed mijn stacaravan-missen verdwijnen. Elly en Willem heel erg bedankt voor deze nieuwe ervaring. Voor iedereen die van de rust, polder en tochdichtbijzee Zeeland houdt is dit een aanrader! Ook een hele mooie vertrekplaats voor fietstochten!

Ik kan eigenlijk geen minpunten verzinnen...of het moet gaan over reclame want dan is dit hierboven een minpunt... Zo MIN mogelijk reclame is voor deze camping het beste. De luxe van de zilte rust ver weg van alle drukte is HET visitekaartje van De Zwenk!

Thanks Elly en Willem en zeker tot ziens!

• 10Rob Baijens25-09-2015

In een woord fantastisch

Eind augustus zijn we een lang weekend naar De Zwenk geweest met onze kinderen Timo (11) en Isis (7). Voor 't eerst met een caravan die we net van m'n ouders hebben overgenomen. Mede dankzij deze heerlijke camping is dat echt een succes geworden! Ik heb bijna zitten twijfelen of ik wel een review zou schrijven of dat dit het best bewaarde geheim van Zeeland moet blijven.

Mooie plaatsen, geweldig schoon sanitair en sympathieke eigenaren Elly en Willem. Lekker klein & knus. Dicht bij de Brouwersdam (Noordzee & Grevelingenmeer) en dus ideaal voor kite- en windsurfers. Maar ook de niet-watersporter kan echt genieten van de mooie omgeving. Wij gaan hier zeker terugkomen in 't voorjaar!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 9Miriam06-09-2015

Absoluut perfect!

Ik was er voor kitesurfen op de Brouwersdam. De camping ligt rustig aan een romantische boerderij, goede afstand naar het strand. Alles is met liefde bedacht en uitgerust. Dit is zeker nu één van mijn favoriete campings: vriendelijke opvang door de eigenaren (je voelt je net familie), schone moderne faciliteiten, gratis warm water, ruime mooie opstelplaatsen, vers gebakken broodjes van Elly, altijd hulp als je het nodig hebt. Hier krijg je gewoon alles voor een kleine prijs :-) Ik vond het helemaal geweldig bij Elly! Ik wil zeker weer terugkomen!

Alleen gereisd in augustus 2015

• 10Lize en Jan16-08-2015

Dit verwachten wij van een camping!

Vanwege het veelbelovende weer onze vakantie omgezet naar eigen land. Bij toeval deze prachtige camping van Elly en Willem gevonden en....er was nog plaats voor ons! Wij hebben 10 heerlijke dagen gehad op een camping waarvan wij vinden dat een camping hoort te zijn; gastvrije eigenaren die er zelf zichtbaar plezier in hebben en er alles aan doen het de gasten naar hun zin te maken! Brandschoon sanitair, geen gedoe met muntjes in de douche, toiletpapier op de toiletten en, ook niet onbelangrijk, ruime plaatsen met veel groen en beschutting.

• 9Jacqueline09-08-2015

Een oase van rust!

Wij hebben een week doorgebracht op camping de Zwenk en hebben een topweek gehad. De foto's op de website zien er veelbelovend uit, en worden 100% waargemaakt. Rust, ruime plaatsen, leuke, verrassende besloten plekjes en hulpvaardige, vriendelijke en spontane eigenaren; de juiste ingrediënten voor een prima camping. Voor de hond een fijn wandelgebied gevonden op nog geen 3km afstand van de camping, De Schelphoek geheten. Kortom, een aanrader!

• 10Verhagen04-08-2015

gewoon super camping

Wij hebben er 2 avonden en nachen doorgebracht met onze camper.echt een aanrader.geweldige onvast Door gastvrouw Elly.rust,sanitaire heel schoon lekker warm water.ook mijn hond Demi was welkom.smorgens lekkere verse broodjes.we gaan zeker terug zodra we weer in Zeeland zijn.

• 10Ingrid01-08-2015

Relaxed

Een mooie, schone fijne camping! Gastvrij en gewoon relaxed! Super

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 10Fam. vd Klooster-vd Werd22-07-2015

Heerlijke plek!

Aan het einde van onze vakantie twee nachten genoten op camping De Zwenk, met onze hond. We voelden ons erg welkom. Prachtige omgeving, fantastisch uitzicht, brandschoon en mooi sanitair en leuke boerderijdieren. Aan de kleine details zie je dat er echt aandacht is voor de gasten en dat de eigenaren er plezier in hebben. Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in juli 2015

4 tips over Camping De Zwenk

• straalman, 29-06-2015

Als je achterin op de camping staat zijn de sanitaire voorzieningen een klein stukje lopen. Overigens nog steeds wel goed te doen hoor.

• Fam. Van Kekem, 28-06-2015

Neem je fietsen mee! In de buurt is er genoeg te zien en te doen...

• Margriet de Graaff, 28-06-2015

De warme broodjes 's morgens vroeg zijn een aanrader. Zeker als je ze in een vrolijk zakje aangeleverd krijgt.

0 vragen over Camping De Zwenk

Camping De Zwenk info