Vakantiepark Bungalowpark de Haerde

Tonen op kaart

17 reviews over Vakantiepark Bungalowpark de Haerde

• 9Marco02-11-2015

Super!

Met een aantal vrienden zijn wij een weekend op bungalowpark de Haerde geweest. We hebben het super naar onze zin gehad!

Het park is ruim opgezet, de huisjes prima en er is veel te doen en te zien in de nabije omgeving zoals bijvoorbeeld het pittoreske Zierikzee en natuurlijk het strand. Aangezien Zeeland de meeste zonuren van Nederland mag ontvangen was het eind september aan het strand nog heerlijk vertoeven in één van de nabijgelegen strandtenten.

Verder zijn er tal van activiteiten in de buurt zoals fietsen, vliegeren en blowkarten (aanrader!)

• 8Onderkomen
    • 10Activiteiten

Gereisd met vrienden in september 2015

• 10D. de Vito15-07-2014

De ideale vakantieplek om tot rust te komen.

Wij hebben begin juni 2014 op dit bungalowpark een huisje gehuurd. Huisje nr. 14. is pas gerenoveerd en gemoderniseerd en ziet er mooi en strak uit. Wij zijn nog nooit ergens geweest waar het zo schoon was! We hebben heerlijk geslapen op bedden met zeer goede matrassen. Het huisje staat aan de buitenkant van het park, waarlangs een brede groenstrook ligt, daarnaast zijn boerenvelden. Dus veel ruimte en vrijheid om je heen. Het netjes onderhouden park is ruim opgezet met veel gras en veel ruimte om te spelen voor kinderen. Aan het begin van het park is een leuk speeltuintje. 10 Minuten lopen en je staat op het strand.Gezellige strandtenten, trendy Percy"s was onze favoriet. Leuk gewinkeld in het oude stadje Zierikzee en ook veel gefietst, de ideale omgeving daarvoor. Leuke terrassen in Renesse, 4 km. verderop. Al met al een plaats om weer heen te gaan! Wij hebben alweer geboekt voor volgende keer! En ook weer voor huisje nr. 14, superdelux!

• 10Onderkomen

Gereisd met partner in juni 2014

• 9M. de vries26-05-2014

heerlijke plek voor vakantie of weekend weg

Ik ben met een groep vrienden een weekend naar park de Haerde geweest. We hebben het hier erg naar ons zin gehad. Het huisje waar wij zaten was praktisch ingedeeld, had een erg mooie tuin (qua zon lag het ideaal) en het was van alle gemakken die voor ons relevant waren voorzien (wifi, afwasmachine, lekkere tuinstoelen). Ook voor een vakantie met kinderen is het zeer geschikt. De omgeving is prachtig! We hebben genoten van de brede stranden, de rust en de ruimte. Op en rond het strand is ook van alles te doen, mocht je toe zijn aan wat actie tussen het relaxen door: vliegeren, suppen, blokarten, kitesurfen etc.. Kortom: heb je zin in een heerlijke vakantie of een weekendje weg, dan ben je hier aan het goede adres.

• 9Activiteiten

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 8vreeker03-01-2014

Mooie omgeving en een heerlijke vakantie!

Wij zijn onlangs een midweek naar de Haerde geweest met onze vier kinderen. Veel over het strand gewandeld, gegeten bij de strandtent en genoten van de leuke plaatsen in de omgeving. Een aanrader.

• 8Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in december 2013

• 9reiziger10004-12-2013

Prachtig Zeeland!

Heerlijk rustig park om met ons gezin te verblijven. Prachtig groen (niet van die kleine sprietboompjes). Nu een paar keer hier geweest en alle huisjes zijn van verschillende eigenaren. Wij zaten in huisje 46 met (gratis) WIFI en vaatwasser. Erg lekker weer gehad in deze periode en heerlijk dicht bij het strand. Op het park een speeltuintje voor de kinderen, tennisbaan en wasserette. Erg vriendelijk personeel ook.

• 8Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8Joeri de Zeeuw03-05-2010

Mooie en rustige plek in Zeeland!

Bungalowpark de Haerde is gelegegen in het rustige dorpje Ellemeet, vlakbij het bekende 'Renesse'. Alles is met fiets of auto te bereiken. Een plek waar je veel sportieve activiteiten kan doen, en lekker uitwaaien. Mijn indruk van het park was super.

• 7Activiteiten

Gereisd met vrienden in april 2010

1 tip over Vakantiepark Bungalowpark de Haerde

• D. de Vito, 15-07-2014 Rapporteren

Iets verderop is een ontzettend breed strand waar veel gekitesurfed wordt, met karretjes gereden, en wordt gevliegerd. Wil je gaan surfen, of surfles dan ligt op nog geen 5 min. rijden aan de Grevelingen een leuke surfschool met restaurant. Het plaatsje Ellemeet is zeer klein en voor boodschappen zijn we naar Renesse gegaan of naar Scharendijke. Binnen 5. min. ben je daar. Wij vinden het een ideale omgeving en we hebben genoten! En wij bevelen het dan ook van harte aan!

0 vragen over Vakantiepark Bungalowpark de Haerde

Vakantiepark Bungalowpark de Haerde info