Appartement Studio Domburg

Appartement
Appartement Studio Domburg
9,9

4 reviews over Appartement Studio Domburg in het Nederlands

In één woord fantastisch.

Gerda van Engelenhoven
17-8-2017

Een heerlijk plekje, midden in Domburg maar alle privacy. Fris, schoon, voldoende ruimte. Mooie doucheruimte en helemaal van deze tijd dit appartement.

Dicht bij alle terrasjes, winkels en het strand. Alles op loopafstand.

En niet te vergeten een warm welkom.

Fantastische studio aan de Zeeuwse kust!

J. Bastiaansen
22-12-2015

Studio Domburg is een absolute aanrader! De gezellige, modern ingerichte studio voor 2 personen heeft alles om te zorgen voor een heerlijke periode aan de Zeeuwse kust. Een grote bonus vonden wij de luxe badkamer en het zonnige terras aan de voorzijde van de studio. De supermarkt, het centrum van Domburg en, niet te vergeten het strand zijn allen met gemak lopend te bereiken. Wij werden zeer gastvrij ontvangen door de eigenaar en eigenaresse. Dit verblijfadres staat zeker weer op ons lijstje wanneer wij weer naar de Zeeuwse kust gaan. Een aanrader!

Luxueuze studio vlakbij Centrum en Strand

A. Visch
30-8-2014

Gastvrije ontvangst, studio is smaakvol en gezellig ingericht. Prachtige badkamer met heerlijke douche. Rustige ligging en toch in onmiddellijke nabijheid van winkels, centrum en strand. Aanrader!

Aanrader! Ideaal voor koppels.

P. Jansen
22-8-2014

Comfortabele studio voor 2 personen. De studio (nog maar recent gebouwd) is luxueus ingericht en het ontbrak ons aan niets. Het weer zat tijdens ons verblijf wat tegen, maar op de momenten dat de zon scheen hebben we heerlijk genoten op het ruime terras (veranda) op het zuiden met vrij uitzicht en volop privacy. De ligging is perfect, alles op loopafstand. Prachtig strand op ong. 500 meter, het gezellige dorpscentrum (met meer dan voldoende restaurants en winkeltjes) op ongeveer 400 meter en een supermarkt op ongeveer 200 meter. Bij aankomst een flesje wijn, een zeepje in de vorm van een Zeeuwse knoop en een hartelijke welkomstgroet op een kaart. Kijk; zo hoort het!

We hebben genoten van ons verblijf en komen zeker nog een keer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Studio Domburg in Domburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Studio Domburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.