NederlandZeelandDomburgHotels DomburgHotel Strandhotel Duinheuvel

Hotel Strandhotel Duinheuvel

NederlandZeelandDomburg

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Strandhotel Duinheuvel voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 18 reviews
+37/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.2FantastischScore uit 18 reviews

• Rolstoel toegankelijk
Meer hotel infoTonen op kaart

20 Reviews over Strandhotel Duinheuvel

• 9Marianne08-06-2018

Aanrader!! In alle opzichten!!

Mooie kamer op eerste etage, prima bedden, keurig sanitair. Heel erg behulpzaam, vriendelijk personeel. Heerlijk en uitgebreid ontbijtbuffet

• 8Swantje19-10-2013

Modern en licht

Mooie ligging achter de duinen; modern, licht hotel met vriendelijk personeel; heerlijk ontbijt; kamer met mooie houten vloer, goede bedden; genoeg parkeerplaatsen en zelfs een speciale fietsenkelder

• 7Jessica29-08-2013

Te duur voor wat je krijgt

Hotel is mooi gelegen achter de duinen dus zo op het strand. Daarnaast ook snel in het centrum. Kamer eenvoudig maar netjes ingericht. Bed wel aardig doorgezakt en erg warm. Dit terwijl het overdag maar 22 graden was geweest. Enige moeite moeten doen om de warmte eruit te krijgen en nog wat slaap te vatten. Ontbijt was perfect. Zijn maar 1 nacht geweest.

• 7Fennis16-08-2013

Prijs kwaliteit niet in verhouding

270 euro voor junior suite met 2 kids (familyrooms waren bezet) Dat is teveel. Je kunt de buurman horen gapen bij kamers 127 - 128 ( of hadden we pech met een dove buurman?). Geen mogelijkheid om hier natte strandhanddoeken / badgoed op te hangen. Voor de deur zit iedereen te roken op het binnenhof dus je raam open doen, is niet prettig. TV staat niet in ouderslaapkamer. Dus onhandig met kids op slaapbank. Conclusie : Informatieverstrekking vooraf moet beter.

• 5Tristan26-07-2013

matige service

niet klantvriendelijk, kamers niet luxe gelegen, meer zoals een kamerverhuurbedrijf. Prijs/kwaliteit slecht

• 9Twan Hakvoort19-07-2013

Fantastisch hotel op een super plek

Bij ontvangst konden we keurig de auto parkeren in de prive parking. De kamers zijn modern, schoon en omdat we via hun eigen website geboekt hadden kregen we ook nog een fles prosecco cadeau die heerlijk koud stond bij aankomst.

• 8nina15-07-2013

mooie kamers

Wij hadden de duurste kamer geboekt. Erg mooie kamer met een wat oudere uitstraling. het ontbijt was erg goed. je kon zelf thee in een zeefje doen, wat wel een beetje onhandig, maar evengoed leuk was. erg veel keuze aan ontbijt was er niet, maar wat er was, was van een uitstekende kwaliteit. we hebben een leuke vakantie gehad.

• 8Bas14-09-2011

Goed hotel

Hotel ligt perfect, de service is super. Ontbijt is goed. Jammer dat er honden toegelaten worden. Kamer is eenvoudig, maar goed. Het bed is ook in orde, maar zakt wel door. Hotel is vrij prijzig voor een basic kamer, maar zeker goed en voor herhaling vatbaar!

• 9sofie21-09-2009

Geweldig!

Vanwege een 45-jarig huwelijk zijn wij hier in augustus met 6 volwassenen en 2 tieners geweest. We hebben allemaal gebruik gemaakt van een fiets- en/of strandhuisje arrangement. En wat zijn we verwend! Zelfs onze uiteenlopende wensen mbt het lunchpakket werden met een glimlach ingewilligd. Het enige minpuntje was de matras waar je wel heel erg in verdween. Wij waren ontzettend tevreden met de accomodatie, service en ontbijt en lunch van het strandhotel en komen zeker terug!

• 10Ad van der Weide01-05-2009

heeeel erg gweldig

Net terug van hier. Hele fijne dagen gehad.Een geweldig ontbijt en heerlijke mooie kamer. Aardige mensen en een hele leuke gallerie. Wij komen nog terug.

Hotel Strandhotel Duinheuvel info

Facilities