Kleine hotelsWeer vandaag19°10°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Strandhotel Duinheuvel voor je op een rij gezet:

19 reviews over Hotel Strandhotel Duinheuvel in het Nederlands

Aanrader!! In alle opzichten!!

Marianne
8-6-2018

Mooie kamer op eerste etage, prima bedden, keurig sanitair. Heel erg behulpzaam, vriendelijk personeel. Heerlijk en uitgebreid ontbijtbuffet

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Modern en licht

Swantje
19-10-2013

Mooie ligging achter de duinen; modern, licht hotel met vriendelijk personeel; heerlijk ontbijt; kamer met mooie houten vloer, goede bedden; genoeg parkeerplaatsen en zelfs een speciale fietsenkelder

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2013

Te duur voor wat je krijgt

Jessica
29-8-2013

Hotel is mooi gelegen achter de duinen dus zo op het strand. Daarnaast ook snel in het centrum. Kamer eenvoudig maar netjes ingericht. Bed wel aardig doorgezakt en erg warm. Dit terwijl het overdag maar 22 graden was geweest. Enige moeite moeten doen om de warmte eruit te krijgen en nog wat slaap te vatten. Ontbijt was perfect. Zijn maar 1 nacht geweest.

Gereisd Met partner in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prijs kwaliteit niet in verhouding

Fennis
16-8-2013

270 euro voor junior suite met 2 kids (familyrooms waren bezet) Dat is teveel. Je kunt de buurman horen gapen bij kamers 127 - 128 ( of hadden we pech met een dove buurman?). Geen mogelijkheid om hier natte strandhanddoeken / badgoed op te hangen. Voor de deur zit iedereen te roken op het binnenhof dus je raam open doen, is niet prettig. TV staat niet in ouderslaapkamer. Dus onhandig met kids op slaapbank. Conclusie : Informatieverstrekking vooraf moet beter.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

matige service

Tristan
26-7-2013

niet klantvriendelijk, kamers niet luxe gelegen, meer zoals een kamerverhuurbedrijf. Prijs/kwaliteit slecht

Gereisd Met vrienden in juni 2013

Fantastisch hotel op een super plek

Twan Hakvoort
19-7-2013

Bij ontvangst konden we keurig de auto parkeren in de prive parking. De kamers zijn modern, schoon en omdat we via hun eigen website geboekt hadden kregen we ook nog een fles prosecco cadeau die heerlijk koud stond bij aankomst.

Gereisd Met partner in juli 2013

mooie kamers

nina
15-7-2013

Wij hadden de duurste kamer geboekt. Erg mooie kamer met een wat oudere uitstraling. het ontbijt was erg goed. je kon zelf thee in een zeefje doen, wat wel een beetje onhandig, maar evengoed leuk was. erg veel keuze aan ontbijt was er niet, maar wat er was, was van een uitstekende kwaliteit. we hebben een leuke vakantie gehad.

Gereisd Met vrienden in Mon Jul 08 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel

Bas
14-9-2011

Hotel ligt perfect, de service is super. Ontbijt is goed. Jammer dat er honden toegelaten worden. Kamer is eenvoudig, maar goed. Het bed is ook in orde, maar zakt wel door. Hotel is vrij prijzig voor een basic kamer, maar zeker goed en voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met partner in september 2011

Geweldig!

sofie
21-9-2009

Vanwege een 45-jarig huwelijk zijn wij hier in augustus met 6 volwassenen en 2 tieners geweest. We hebben allemaal gebruik gemaakt van een fiets- en/of strandhuisje arrangement. En wat zijn we verwend! Zelfs onze uiteenlopende wensen mbt het lunchpakket werden met een glimlach ingewilligd. Het enige minpuntje was de matras waar je wel heel erg in verdween. Wij waren ontzettend tevreden met de accomodatie, service en ontbijt en lunch van het strandhotel en komen zeker terug!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009

heeeel erg gweldig

Ad van der Weide
1-5-2009

Net terug van hier. Hele fijne dagen gehad.Een geweldig ontbijt en heerlijke mooie kamer. Aardige mensen en een hele leuke gallerie. Wij komen nog terug.

Gereisd Met partner in Fri May 01 2009 13:27:25 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Soort strandZand

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Kapel, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportSurfen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • Sport & SpelMinigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Strandhotel Duinheuvel in Domburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Strandhotel Duinheuvel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.