Appartement Roompot Residence Wijngaerde

23 reviews over Appartement Roompot Residence Wijngaerde

• 2019
    10Chris Minnen01-11-2019

Geweldig !

Knap verblijf, mooi, proper.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 08-11-2019

Bedankt voor je review, Chris. Een 10, dat is nog eens een compliment! We hopen dat we jou nog eens zo een fijne tijd kunnen bieden!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 9Monique31-08-2019

Fantastisch!

Ruime, luxe en schone appartementen midden in het centrum van Domburg op loopafstand van het strand.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 08-11-2019

Bedankt voor je review, Monique. Dit klinkt als dé ingrediënten voor een heerlijke vakantie!

Graag tot ziens,

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Katleen10-08-2019

Toppertje!

Groot, mooi en proper appartement. 3 grote kamers en 2 mooie badkamers. Nieuwe praktische keuken. Leuk terras en super ondergrondse parking. Super ligging tussen strand en centrum!

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 08-11-2019

Bedankt voor je review, Katleen. Wat een complimenten! Daar worden wij blij van.

We zien je graag nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Anoniem27-07-2019

Fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar!

Dit is pas echt vakantie! Pure verwennerij. Mooi zeer net en ruim appartement, van alle gemakken voorzien en een ideale ligging. Kan geen enkel minpuntje benoemen.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 06-08-2019

Bedankt voor je review. Dit gevoel is precies wat wij jou willen bieden met dit leuke park! Zien we je nog eens terug?

Groetjes van Cynthia

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Albert L.P. Rietberg16-02-2019

Prachtig

Voortreffelijke locatie in centrum Domburg. Balkon op zuiden met uitzicht op centrum. Fraaie uitstraling van appartementencomplex. Appartement 33 is zeer gunstig gelegen en de toegankelijkheid uitstekend. Ondanks onze tips, op- en aanmerkingen een zeer goed verblijf genoten.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-02-2019

Bedankt voor je mooie review, Albert! Zo te lezen heb je een fijne tijd gehad in Domburg.

Graag tot ziens!

Groetjes,

Christine

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    9Monique24-08-2018

Schitterende appartementen op de perfecte locatie!

Mooie, luxe en schone appartementen midden in het centrum van Domburg vlakbij de zee.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 19-01-2019

Wat leuk om te lezen dat het verblijf zo naar wens was! Komen jullie nog eens terug naar dit leuke appartement?

Graag tot ziens!

Groetjes van Cynthia

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Nathalie Janssens08-06-2018

Toppie

Gordijnen maakten slaapkamer niet donker genoeg. Voor de rest geen negatieve punten te melden over kamer 25

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 29-06-2018

Bedankt voor je review Nathalie,

Wat leuk om te lezen dat jullie een leuk verblijf hebben gehad in Domburg

Wij zullen je feedback doorgeven aan de verantwoordelijke personen, zodat hier aandacht aan besteed kan worden.

Graag tot ziens op één van onze Roompot parken!

Groetjes Ingrid

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 10joke van den boom18-05-2018

Fantastisch!

Prachtig luxe appartement in centrum van het gezellige Domburg, perfecte lokatie, parkeergarage met eigen plek, dicht bij het mooie strand. Een echte aanrader! We komen hier zeker terug, pure verwennerij!

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 22-05-2018

Bedankt voor je mooie review, Joke. Hier doen we het voor! Het is ons streven al onze gasten een fijn en ontspannen verblijf te bieden en dat is bij jullie gelukt. Graag tot de volgende keer!

Gereisd met partner in mei 2018

• 8mamu15-05-2018

Fijne accommodatie

We zijn al een aantal malen op Residence Wijngaerde geweest, dus goede ervaringen. Over het algemeen zijn het fijne, ruime appartementen (sommige wat karig ingericht voor die prijs), ligt de accommodatie op loopafstand van de winkels en restaurants en op 3 minuten lopen van het strand.

De omschrijving van app 47: een 6-persoons-appartement met 2 ligbedden op een balkon. Alleen konden we nog niet eens buiten met zijn zessen aan tafel zitten. Geen beloofde ligbedden dus en buiten zitten kon alleen op een rijtje met zijn vieren. Buiten eten was geen optie. Heel jammer omdat het prachtig weer was. Daarnaast heb je een verrekijker nodig voor de t.v. op de slaapkamer. Voor die prijs vind ik de kleine t.v. een aanfluiting en niet meer van deze tijd. De badkamer en-suite bij de master bedroom heeft alleen een bad, geen douche. Dat geeft geen toegevoegde waarde als extra badkamer.

Beschrijving van appartement dus goed lezen!

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 22-05-2018

Bedankt voor je review, Mamu. We zullen je feedback over het appartement doorgeven aan de parkleiding, zodat hier aandacht aan besteed wordt. Fijn dat jullie verder weer genoten hebben van jullie verblijf en graag tot ziens op Wijngaerde of op één van onze parken!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• Oude reviews

8Karin11-12-2017

Prijzig maar mooi appartement

De ligging van het appartement is perfect. Appartement is mooi maar duur. Onderhoud appartement moet bijgehouden worden. Doucheputjes verstopt, wastafel water loopt slecht weg. Balkon + tafels en stoelen op balkon niet schoon. Deuren buitenterras afstellen, deze sluiten moeilijk. Missen tv op slaapkamer, geen toilet in 2e badkamer. Goedkope inrichting en weinig servies aanwezig. Een echte "grote" schoonmaak mag wel een keer gebeuren. En als er glazenwassers komen tijdens je verblijf prima maar dan zou het fijn zijn als dit van tevoren gemeld wordt, kan je er rekening meehouden....

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 25-01-2018

Bedankt voor je review. Leuk om te lezen dat jullie tevreden zijn ovr de ligging en het appartement. Indien iets onverhoopt niet naar wens ik, kun je dit altijd direct bij de receptie melden, zodat er direct een passende oplossing kan worden aangeboden. Wij willen tenslotte dat onze gasten onbezorgd kunnen genieten van hun verblijf. We zullen je bevindingen doorgeven aan de parkleiding, zodat hier aandacht aan besteed wordt. Graag tot ziens op één van onze parken!

Gereisd met partner in augustus 2017

1 tip over Appartement Roompot Residence Wijngaerde

• Fam. Janssen, 28-07-2015

Kijk bij boeking goed naar de plattegrond en vergewis je ervan dat je dat krijgt wat je boekt of denkt te boeken!!!

2 vragen over Appartement Roompot Residence Wijngaerde

• Lucy, 13-01-2020

Nummer 21

Is er in dit appartement ook een echt koffiezetapparaat of alleen een Senseo?

• Koen, 27-06-2019

Parkeergarage

Wat is de maximale hoogte van de parkeergarage?

Appartement Roompot Residence Wijngaerde info

• Aantal personen5 tot 6

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
  • Overige servicesHanddoeken(service)