Camping Roompot Hof Domburg

Met jonge kinderen

Niet aan te bevelen.

Steven
20-8-2018

Park moet nodig gerenoveerd worden.

Gebouwen en sanitair in slechte staat.

Tereinverharding op veel plaatsen ongelijk.

Wifi slecht.

Erg duur

Enige pluspunt is locatie

Fantastische ligging

Kip
11-8-2018

Ligging is super, faciliteiten zijn oké. Animatieteam doet hun best. Personeel is vriendelijk, complimenten voor de nachtwaker Kerem.

Jammer is het dat er steeds minder controle is op naleving van de kampeerregels. Heb een week lang tegen de achterkant van een caravan die overdwars stond ( wat niet mag) aan zitten kijken. Misschien kan Koos de mensen hier nog even op wijzen bij de slagboom?

En nog steeds overal auto's geparkeerd, op de gekste plekken. Levensgevaarlijk voor de kids, want men ziet ze niet uit paadjes komen. Wanneer investeren jullie nu eens in kentekenparkeren of dat je ook bij uitrijden je pas door een scanner moet halen. Nu kunnen er op hetzelfde pasje een oneindig aantal auto's naar binnen. Niet zo vreemd die parkeerproblemen.

Je hoort van de mensen die ieder jaar terugkomen ook dat Roompot nergens meer op let. Misschien begin ik volgend jaar wel een pop-up pannenkoekenrestaurant op mijn plek. Met 2 foodtrucks ofzo.

Geweldige vakantie

Fam Hofstee
11-8-2018

Wij hadden een tent gehuurd op deze camping. Tent was netjes en schoon. De beheerder Wilco en zijn vrouw top en gastvrij. Camping ligt echt dichtbij zee en stadje Domburg. Wij hebben super week gehad. Heerlijk gefietst, dagje Middelburg, gewoon teveel om op te noemen. Zeeland is leuke vakantiebestemming.

De ligging van de camping is het enige positieve van deze camping. Op loopafstand van het prachtige strand en van het gezellige dorpje Domburg. Campingplaats: op veld M veel te kleine plaatsen, slecht onderhoud aan het pad, zat vol gaten en kuilen. Je zit bovenop je buren! Camping: sfeerloos aangelegd en naar mijn idee geen recentelijk onderhoud meer geweest. Houd er rekening mee dat honden toegestaan zijn dus er zijn heel veel honden. Door de hoeveelheid honden ligt helaas ook overal hondenpoep! Auto mag niet op je parkeerplek maar moet op parkeerplekken. Maar omdat er veel te weinig parkeerpleken zijn staan de auto's overal geparkeerd zodra je van je veldje komt. Veel kampeerders ontvangen gasten en laten deze met hun pas op de camping parkeren waardoor deze parkeeroverlast ontstaat. Dit gaat ten koste van de betalende gasten. Hier zou de camping tegen op moeten treden!

Toplocatie, duur met beroerde wifi

Familie de Jonge
8-8-2018

Toplocatie, vlakbij dorp Domburg (1km) en strand. Het personeel vriendelijk maar wanneer er iets niet goed is, direct een vinger andere kant op. Zo huurden wij via Roompot een strandhuisje (handig maar wel 100E p.wk) waar de parasols van kapot waren. Nee meneer daarvoor moet u bij de verhuurder zijn, dat zijn wij Roompot niet?! Die parasols zijn nog steeds kapot ondanks klachten. Verder de WiFi die echt heel heel slecht was. Waren met 4 tieners van 13-17 en juist daarom naar deze camping gegaan. Vooral op 4G eigen internet gezeten dus. Kijk dat was niet de bedoeling. En wijzen met het vingertje (tja meneer het is druk) maar geen hand in eigen boezem. Verder zag de animatie er bij lange na niet enthousiast uit. Mijn tiener geen behoefte aan. Maar wat ik zelf zag en ervoer; beetje een moetje. Wc's verder zo schoon als mogelijk. Genoeg douches en wc's. Locatie fijn maar of ik weer naar deze dure camping zonder WiFi ga??

Geweldig

Diana
4-8-2018

Het is echt een geweldige camping. Er is veel te doen voor de kinderen in alle leeftijden. De mensen van de animatie zijn erg leuk.. bij de brasserie wordt je snel en goed geholpen de munten die je krijgt is een leuk onderdeel. Zwembad is ook echt leuk. Nadeel de honden overal ook in het restaurant. Maar dat is overal in domburg zelf met winkelen nemen ze overal de honden mee. Dat vond ik een nadeel maar verder geweldig ze zien ons zeker vaker terug dichtbij strand winkels een en al top.

Camping ligt mooi aan de rand van Domburg, dicht bij het strand

Echter veel hondenpoep op de camping, en loslopende honden.

Veldjes erg klein. Camper wordt in de hoek geplaatst tussen tenten en caravans en moet elke keer heel t veld over als ze wegrijden.

Paden en plein slecht onderhouden met veel scheve tegels.

Oude midgetgolf maar extreme prijzen.

Supermarkt extreem duur

We merkte dat ze echt onderbezet zijn en veel faciliteiten ondermaat zijn. Personeel moet in zwembad snackbar te veel meters lopen om 1 bestelling af te krijgen. Ook zijn de tegels te glad in het zwembad. Erg gevaarlijk.

Animatie leuk maar te veel van hetzelfde..

Waarschijnlijk niet meer

Dunya schonewille
22-7-2018

Nette camping met zeer nette toiletten, helaas was de camping erg saai weinig te doen voor oudere kinderen . Kleine kale plekken. Er was totaal geen sfeer miste het camping gevoel.

Voor mij met 2 meiden niet snel meer weer , als je er zou moeten staan voor een tussenstop dan is het prima . 2 weken echt te lang

Hier zien ze ons nooit meer

Verhuist Martine
26-5-2018

Onthaal op receptie beneden alle pijl.We moesten de camping stipt om 11u verlaten ondanks dat het plein waar we stonden helemaal leeg was.Mochten gaan parkeren bij het zwembad aan 1,5€ per uur.Het was midden in de week .We kamperen al meer dan 30j maar dit hadden we nog niet meegemaakt.De ligging is perfect maar dat is ook het enige.Geen aanrader.

Je kan maar beter voorbereid zijn

Van Setten
13-5-2018

Wetende dat er met Hemelvaart en Pinksteren heel veel Duitse gasten op camping aanwezig zijn. Vielen ze ons dit keer weer flink tegen . Tot diep in de nacht harde muziek en hoop lawaai.

We hebben niets tegen pratende mensen en zeker niet tegen lol hebben met elkaar . Maar weet als je hier heen gaat je eigen nachtrust wel tot in de late uurtjes duurt.

Jammer Dit!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Roompot Hof Domburg in Domburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Roompot Hof Domburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.