Camping Roompot Hof Domburg

204 reviews over Camping Roompot Hof Domburg

• 2019
    5Mevr.van Gestel22-09-2019

Komen niet meer

Staan op camping, Hof Domburg met caravan. Naseizoen plaats, wat we enkele jaren hebben gedaan. Mijn man is invalide , maak dus ook gebruik van het invalide sanitair. Keer op keer komt hij erachter dat het sanitaire niet wordt schoon gemaakt. Keer op keer wordt dit gemeld, er wordt niets mee gedaan. Is mijn man mijn een derde rangs burger ? Moet mijn man dat zelf doen of ik ? Hij heeft 5 sterren, deze heeft hij niet verdient. Door de ligging, mijn man kan met zijn scootmobiel/ rolstoel bij de zee komen, zijn we op deze camping gebleven, maar hebben nu besloten om naar Oost - Capellen te gaan, waar ook deze mogelijkheid bestaat.

• 4Staat v/h sanitair

Bedankt voor je bericht!

Wat vervelend dat jullie verblijf niet geheel aan de verwachtingen heeft voldaan. Onze excuses hiervoor. Wij zullen dit dan ook met de desbetreffende medewerkers oppakken zodat situaties als deze in de toekomst voorkomen kunnen worden.

Gereisd met partner in september 2019

• 7A michielse17-09-2019

Park is wel leuk

Dat je vouchers kan gebruiken!!Ook voor campers op het kampeerveld.Ons was verteld dat we op camperplaats moesten staan,daar geldt de voucher niet.Dit heeft het hoofdkantoor ons telefonisch meegedeeld.We kwamen bij de receptie van hof Domburg aan.Het bleek dat we toch €93,00 moesten betalen voor 2 nachten.Kon niet meer teruggedraaid worden.Echt balen..daarna zijn we op kampeerveld gaan staan voor 7 nachten( kosten €161,00)Echt balen van die 2 nachten (€93,00 betaald.)Terwijl de fout bij het hoofdkantoor ligt.

• 6Staat v/h sanitair

Bedankt voor je bericht.

Wat vervelend dat dit zo is gelopen. Heb je contact opgenomen met het hoofdkantoor? Zij hadden namelijk graag met je mee willen kijken naar een oplossing.

Gereisd met partner in september 2019

• 5P Butcher15-08-2019

Op dit moment geen aanrader

Camping ligt op top locatie vlak bij zee en op loop afstand naar het dorp De camping zelf is vergane glorie , veel te kleine plekken je zit bijna bij je overburen op schoot ,overal staan auto’s langs de kant veel te weinig pakeer plekken De afvoer putjes zitten verstopt en stinken omdat het water niet wegloopt . Verouderd sanitair en slechte WiFi wat niet handig is als je pubers bij je hebt Dus nog wel werk aan de winkel !

• 5Staat v/h sanitair

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 31-10-2019

Hartelijk bedankt voor je bericht.

Wat vervelend om te lezen dat het verblijf niet helemaal aan alle verwachtingen heeft voldaan. Wij hebben de opmerkingen in iedergeval doorgegeven aan de desbetreffende personen en zij gaan hiermee aan de slag.

• 6Brikers14-08-2019

Weinig luxe maar wel veel vriendelijkheid

Goede ligging. Dorp en strand op loop afstand. Kleine plekken en zeer verouderd sanitair. Overal geparkeerde auto's langs doorgaande wegen op camping. Geen handhaving van parkeerbeleid. Vriendelijk personeel en schoonmaak van is ook goed verzorgd

• 2Staat v/h sanitair

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 31-10-2019

Hartelijk bedankt voor je bericht.

Wij zijn momenteel druk bezig met het oplossen van het parkeerprobleem. Verder zullen wij je complimenten doorgeven aan het personeel. Daar zullen ze blij mee zijn :-)

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 2Mehmet13-08-2019

Te weing douchecabines en sanitaire hygiëne slecht

Wc's en douches worden volgens mij maar één keer per dag schoon gemaakt (. Te weinig douche cabines. Voor de plek waar wij zaten waren er maar 2 cabines beschikbaar voor de mannen en 2 Voor de vrouwen. De viezigheid welke ik een dag eerder in de wc zie liggen, ligt er de volgende ochtend nog (dit was niet éénmalig maar elke dag het geval!). Voor een camping van dit formaat en voor dit prijs mag je meer verwachten! Niet voor herhaling vatbaar!

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 31-10-2019

Hartelijk bedankt voor je bericht Mehmet.

Wat jammer dat je niet te spreken bent over de hygiëne van het sanitair. Wij gaan je opmerkingen doorgeven aan de desbetreffende personen zodat hier aandacht aan besteed kan worden!

• 8Diana13-08-2019

Geweldige vakantie

Ik kan me niet vinden in de reacties hieronder. Wij zijn net terug van 3 weken vakantie. Wat een geweldige park. We staan hier voor het 2de jaar. We hadden ook last van een putje van het sanatair gebouw gebeld en hup half uur later stonden ze er al. Werd het opgelost. Gelijk gezegd dat de wc deuren zo hard dicht gaan de volgende dag kwamen ze met 2 man en alle deuren zijn gemaakt zodat ze niet hard dicht klappen. Sommige dagen was het druk kn het zwembad maar niet te druk we hebben ook echt vaak met een paar man gelegen in het zwembad. Sanatair word vaak en goed schoongemaakt. Nooit me eigen wc papier mee hoeven nemen omdat ze alles natspuiten met schoonmaken wordt het goed gedaan zijn mensen nog niet tevreden. We staan op veldje met 8 caravans totaal helemaal niet dicht op elkaar ruimte genoeg. Wat ik jammer vind is dat ze velden ombouwen voor safaritenten. Hoop dat er genoeg campeerplekken overblijven. Het strand is geen 15 min lopen maar eerder 5 min. Er is veel te doen voor de kinderen. Je kan lekker eten. Idd camping winkel is duur maar is op elke camping 5 min verder zit een albert hein. Loop je daar even naar toe. Wij hebben het prima naar ons zin gehad verbeter punten zijn er altijd geen 1 park is top en compleet. Maar dit park voldoet wel aan veel dingen. Ons zien ze er zeker terug.

• 7Staat v/h sanitair

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 31-10-2019

Bedankt voor je bericht Diana!

Wij zijn blij om te lezen dat het verblijf naar wens is verlopen en kunnen niet wachten jullie terug te zien!

• 5Jan11-07-2019

Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Via voorkeurtoeslag van € 27,50 een plekje op het kampeerterrein in een hoek gereserveerd voor onze tent. Aangekomen op het veld bleek het helemaal geen hoek te zijn maar een plek midden op het veld. De receptie kon hier verder niks aan doen dus weggegooid geld. Supermarkt op de camping is erg duur. Privé sanitair is handig op de kampeerplek maar is koud, stinkt en is smerig. Gezien bij vertrekkende gasten: de schoonmaak/ controle dienst kijkt 1 seconde binnen en gooit van een afstand de folder plus het schoonmaakpakketje naar binnen en rijdt weer verder met het golfkarretje. Het zwembad was telkens overvol en het rook er enorm naar chloor. De camping bevindt zich zo’n 15 minuten lopen van het strand. Prijs- kwaliteit verhouding klopt niet. Horeca en kinderactiviteiten kosten veel geld. Jammer, dit zou zo veel beter kunnen, alles is te duur voor wat er geboden word.

• 5Staat v/h sanitair

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 20-07-2019

Bedankt voor je review, Jan. Wat vervelend om te lezen dat de plaats niet op de voorkeursplaats was. Normaal gezien biedt de voorkeur jou garantie van die plek. Wij zijn dan ook benieuwd naar de situatie. Was het nummer van de kampeerplaats met voorkeur wel het zelfde nummer als wat jij hebt gekregen? Wellicht is het dan een misverstand met de plattegrond.

Mocht het zo zijn dat jij een totaal ander nummer hebt gekregen, horen wij dit graag van je via [email protected]

Groetjes van Cynthia.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2W. Gerritse04-06-2019

Geen aanrader !

De camping is prachtig gelegen. Het stadje Domburg heeft veel te bieden. Strand, fijne strandtenten, leuke winkeltjes en restaurantjes. De camping echter is geen aanrader. De veldjes worden volgepropt met caravans en campers. Er zijn veel te veel auto’s op het park. Het sanitair is verschrikkelijk ! Het personeel onervaren en niet geïnteresseerd. Niets wordt gerepareerd. En dan nog het ergste: het water wordt zo warm, dat je je handen eraan verbrandt. Een groot gevaar voor kleine kinderen ! Kortom; de puf is er uit. Die energie hangt er ook. Jammer. Het zal Roompot een zorg zijn. Zelf hebben ze een prachtig nieuw hoofdkantoor gebouwd. Daar wordt wel in geïnvesteerd ....

Roompot vakanties, Social Media Marketeer, 28-06-2019

Bedankt voor je review.

Wij vinden het vervelend om te lezen dat je verblijf anders dan gewenst was. Onze excuses hiervoor.

Ik zal aan de park manager doorgeven dat er naar de opmerkingen gekeken moet worden.

Wij hopen dat we je ondanks deze ervaring toch nog een keer mogen verwelkomen bij een van onze Roompot parken.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 5Freddy02-06-2019

Vergane glorie

Wij hebben een voorseizoensplaats.Toiletgebouwen zijn aan renovatie toe. Elke week is er iets aan de hand zoals verstoppingen, douches die het niet doen, buitenverlichting doet het niet, etc. Meldingen worden aangenomen maar er wordt niks aan gedaan.

• 3Staat v/h sanitair

Roompot vakanties, Social Media Marketeer, 28-06-2019

Bedankt voor je review, Freddy.

We vinden het vervelend om te lezen dat je verblijf anders was dan gewenst. Onze excuses hiervoor.

Wij zullen de parkmanager verzoeken om beter toe te zien dat defecten sneller en adequaat worden gerepareerd. We willen immers dat iedereen een fijne tijd heeft bij ons.

Wij hopen je ondanks deze ervaring nog eens terug te mogen zien bij een van onze Roompot parken!

Gereisd met partner in mei 2019

• 4reiziger10-03-2019

jammer, dit was de laatste keer

Park op leuke locatie vlak vij strand en centrum van Domburg, toegang tot zwembad gratis. Zo ver de positieve aspecten. Gedurende de voorjaarsvakantie verbleven. Gereserveerde plaats werd omgeboekt vlak voor aankomst ivm werkzaamheden op het terrein. De nieuwe plek zou rustiger zijn. Eenmaal aangekomen blijkt de plek juist dichter bij de werkzaamheden te liggen. Donker, nat veld naast een kampement voor medewerkers. Kapotgereden gras, modder. de hele dag herrie van de werkzaamheden. Toiletgebouwen allen gesloten, op een na aan de andere kant van het terrein, dus voor elke druppel water het hele park over. Zogenaamd vanwegen een onvoorziene lekkage, maar het leek toch meer op gepland onderhoud.
    Supermarktje op de camping duur. Sanitair (voor zover open) koud, nat en tocht, vreselijk gedateerd. Jammer, dit zou zo veel beter kunnen, te duur voor wat er geboden word.

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 20-03-2019

Bedankt voor de beoordeling. Jammer om te lezen dat het verblijf op Camping Hof Domburg niet naar wens is verlopen. Onze excuses hiervoor.

Heb je dit ook aangegeven bij de parkreceptie, zodat er direct gekeken kon worden naar een oplossing? Het is tenslotte ons doel om al onze gasten een prettig verblijf te bezorgen.

Groetjes Mandy

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019