Camping Roompot Hof Domburg

CampingWeer vandaag19°9°
Camping Roompot Hof Domburg
6,7

171 reviews over Camping Roompot Hof Domburg in het Nederlands

Je kan maar beter voorbereid zijn

Van Setten, 13-5-2018

Wetende dat er met Hemelvaart en Pinksteren heel veel Duitse gasten op camping aanwezig zijn. Vielen ze ons dit keer weer flink tegen . Tot diep in de nacht harde muziek en hoop lawaai.

We hebben niets tegen pratende mensen en zeker niet tegen lol hebben met elkaar . Maar weet als je hier heen gaat je eigen nachtrust wel tot in de late uurtjes duurt.

Jammer Dit!

Camping is oudbollig. Wij hebben een voorseizoenspaats.Elke week is er wel iets stuk. Nog steeds is de buitenverlichting niet repareerd. De ene week is er geen warm water of geen signaal op de kabeltv. De receptie gaat heel laconiek met klachten om.Maar wel elk jaar de verblijfskosten met €50 verhogen. Het is wel een toplocatie.

Slecht en te duur en zeer slechte service

Kampeerder, 22-9-2017

Het enigste positieve punt is op loopafstand van Domburg.

Oud en versleten hevig toe aan renovatie, sanitair gebouwen voldoen niet meer/ slechts 1 urinoir voor heel veel velden en het stucwerk valt zo van de muren af en in half open buitenhoeken kan je naar de toilet die veelal ook oud en versleten zijn.

Parkeren probeer het maar in het hoogseizoen alles staat vol met bezoekers en langs de doorgangswegen dus met een caravan moeilijk of niet toegankelijk. De complete uitstraling behoord tot de jaren 70 en niet tot heden en dat voor dergelijke hoge bedragen.

In het naseizoen gewoon de snackbar dicht en wordt het restaurant snel gesloten

En dan het boekingskantoor die verkeerde info geeft en het kwaliteitsbeheer die je klachten gewoon niet goed afwikkeld en je het gevoel geeft dat er voor mij 10 andere zijn, klopt ook maar voor hoelang ??

Veel betere en goedkopere campings in de buurt voor mij nooit meer Roompot.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 23-9-2017

Wij pakken klachten altijd op als die er zijn.

Helaas hebben wij niet kunnen voldoen aan jullie verwachtingen.

Op deze manier kunnen wij helaas niet bekijken wat er niet helemaal goed is gegaan bij jullie boeking. Wij zullen de bemerkingen echter wel doorspelen aan de verantwoordelijke personen op het park.

Graag tot een volgende keer op één van onze Roompot Vakantieparken voor een veel betere ervaring.

Nooit meer

P, 17-9-2017

Je mag niet met de auto het veld op alles veel te klein ook de ingang naar het veld

Je krijg een plek toegewezen en verder je bekijk het maar .

Mijn indruk was de camping is maar een bijzaak .

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 23-9-2017

Jammer dat jullie het zo ervaren hebben.

Parkeerbeleid staat ook op de website aangegeven, zodat onze gasten al voor het boeken weten dat wij op Hof Domburg ook voor veiligheid en verzorging willen zorgen.

Heerlijke vakantie gehad.

E v groesen, 30-8-2017

We stonden op campingplaats 600 uitstekende plaats .mooi groot plek.

Overal redelijk dichtbij .we hebben genoten .sanitair werd goed schoon gehouden.anders ligt het aan de mensen zelf die het zo achter laten.we zouden zo weer boeken.een klein min puntje geen water kraantje op de plaats zelf.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 23-9-2017

Bedankt voor jullie mooie review. Altijd goed te horen dat het weer naar wens is geweest.

Wij nemen de tip over het kraantje mee;)

Graag tot ziens op één van onze Roompot Vakantieparken!

Deckers, 29-8-2017

Lekker eten,mooi zwembad,propere camping,vriendelijk personeel enz......soms wel wat geluidshinder van bepaalde personen die het niet zo nauw nemen om tegen 22.00u stil te zijn .
    Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 23-9-2017

Bedankt voor jullie review! Fijn dat het goed naar wens is geweest.

Wij zullen de tip doorgeven aan de beveiliging, zodat zij hier ook van op de hoogte zijn.

Graag tot een volgende keerr!

Fijne vakantie

Isabel, 29-8-2017

Fijne vakantie gehad op Hof Domburg. Dichtbij de zee, het plaatsje Domburg zelf is erg leuk. Wel is als je op de camping zit alles best ver lopen (zee,zwembad) dus je zou beter een fiets kunnen hebben. Fietsen van de camping zelf zijn best prijzig. Wc's en douches zijn wel netjes alleen zijn er maar 2 douches binnen, derest moet je van buiten in.

Personeel bij de brasserie niet echt aardig, reageren best geirriteerd.

Personeel van de animatie is echter wel heel aardig.

geweldig, goede sfeer op zeer schone camping

angela, 22-8-2017

ver wandelen/fietsen naar strand wegens groot golfgebied tussen park en strand!

heel schoon sanitair.

trandhuisjes te huur alleen per week.

om 8:30 komt lawaai kar met luide koos konijn muziek o.a. op de camping langs de bordjes aangegeven op plattegrond.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 28-8-2017

Wat fijn dat je genoten hebt op Hof Domburg, Angela! Er is een zo geheten Koos Konijn route op het park. Op onze website kan je terug vinden op de plattegrond hoe deze precies loopt. Dit is echt een aanrader met kleine kinderen!

Graag tot ziens op Hof Domburg!

Groetjes Denise

Op elkaars lip

Alex, 20-8-2017

In Mei was ik op een Camping in Dwingelo, op een veld, met in het midden een speel toestel. Heerlijke ruimte en toch je eigen plekje, het geeft weer hoe het Hof Domburg is achter gebleven. Hutje mutje staan ze naast elkaar en tegen over elkaar. Je kan je totaal niet afzonderen of heb enige privacy. Mensen die het ongeluk hebben naast een uitgang te liggen, kunnen op nog geen 50cm van hun plaatst een constante mensen stroom verwachten. Tent van touroperator, heb echt medelijden gehad met die mensen en dat voor 900 euro per week. Een lange smalle straat met zoveel mogelijk oude tenten naast elkaar en tegen elkaar gepropt. Campers die niet op hun plek kunnen komen, omdat de ruimte gewoon te klein is om te manoeuvreren en echt overal auto's geparkeerd. De architect van deze camping heeft gekeken hoe hij zoveel mogelijk plaatsen kan creëren met zo klein mogelijk plekje. In kort, plat gooien en opnieuw opbouwen, want dit op deze manier is niet meer van deze tijd. MVO, afval water hoort niet in de sloot !
    Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 22-8-2017

Bedankt voor het kenbaar maken van jullie bemerkingen.

Helaas is jullie verblijf niet naar wens verlopen, wij zullen de bemerkingen doorgeven aan de verantwoordelijke personen op Hof Domburg.

Jullie kunnen eventueel ook een klacht indienen via kwaliteit@roompot.nl.

Graag tot ziens bij één van onze Roompot Vakantieparken.

Heel tevreden

Fam. Schermer, 20-8-2017

Voor ons en prima camping met voor elk wat wils ook als het weer wat slechter is.

Onze leeftijd kinderen 10 en 13 ook een leuke camping.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 21-8-2017

Wat fijn dat jullie heel tevreden zijn, familie Schermer! Hebben jullie ook genoten van de leuke omgeving? :-)

Graag tot ziens!

Groetjes Denise

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Roompot Hof Domburg in Domburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Roompot Hof Domburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Roompot Hof Domburg scoort een 6.74 uit 10 op basis van 181 reviews.