Weer vandaag3°-3°
6,1

181 reviews over Camping Roompot Hof Domburg in het Nederlands

Locatie is top. Helaas teert het park daar ook op voor wat betreft onderhoud en modernisering. Defecten worden niet of houtje touwtje gerepareerd en de zin ‘ dat beheren wij niet/ dat is niet van ons’ heb ik te vaak gehoord. Daar koop je als gast niks voor. Aantal wasmachines op het park is twee weken lang defect geweest. Gaten in de grons bij kampeerplaat zijn, ondanks toezegging bij de receptie, noet gerepareerd. En, niet direct de schuld van Roompot, maar veel hondenpoep op de paden. Weinig mensen van het park (behalve animatieteam) op het park te zien die dit kunnen signaleren.

Door dit alles is het park helaas zijn charme aan het verliezen.

Deze review heb ik al in de enquete geschreven die je na de vakantie krijgt. Buiten dat ik ongeveer moest smeken om een reactie, is deze ook ‘kwijtgeraakt’. Dus nooit een fatsoenlijke reactie gehad van Roompot.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 10-12-2018

Bedankt voor de review. Goed dat je dit ook hebt aangegeven in de enquête, zodat we dit voor interne doeleinden kunnen gebruiken.

Wij zullen de parkmanager verzoeken om beter toe te zien dat defecten sneller en adequaat worden gerepareerd. We willen immers dat iedereen een fijne tijd heeft bij ons.

Wij hopen je ondanks deze ervaring nog eens terug te mogen zien!

Niet aan te bevelen.

Steven,
20-8-2018

Park moet nodig gerenoveerd worden.

Gebouwen en sanitair in slechte staat.

Tereinverharding op veel plaatsen ongelijk.

Wifi slecht.

Erg duur

Enige pluspunt is locatie

Gereisd met partner in augustus 2018
Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 10-12-2018

Jammer om te lezen dat je Camping Hof Domburg niet aan zou bevelen aan anderen, Steven.

Ben je er nog op uit geweest in de omgeving? Wist je dat de nabij gelegen stranden van Oostkapelle een blauwe vlag hebben. Dit is het Europese kenmerk voor schone en veilige jachthavens en stranden.

Fantastische ligging

Kip,
11-8-2018

Ligging is super, faciliteiten zijn oké. Animatieteam doet hun best. Personeel is vriendelijk, complimenten voor de nachtwaker Kerem.

Jammer is het dat er steeds minder controle is op naleving van de kampeerregels. Heb een week lang tegen de achterkant van een caravan die overdwars stond ( wat niet mag) aan zitten kijken. Misschien kan Koos de mensen hier nog even op wijzen bij de slagboom?

En nog steeds overal auto's geparkeerd, op de gekste plekken. Levensgevaarlijk voor de kids, want men ziet ze niet uit paadjes komen. Wanneer investeren jullie nu eens in kentekenparkeren of dat je ook bij uitrijden je pas door een scanner moet halen. Nu kunnen er op hetzelfde pasje een oneindig aantal auto's naar binnen. Niet zo vreemd die parkeerproblemen.

Je hoort van de mensen die ieder jaar terugkomen ook dat Roompot nergens meer op let. Misschien begin ik volgend jaar wel een pop-up pannenkoekenrestaurant op mijn plek. Met 2 foodtrucks ofzo.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 10-12-2018

Fijn dat je de moeite hebt genomen om alle verbeterpunten aan ons door te geven. Wij gaan hier zeker mee aan de slag om teleurstelling in de toekomst te voorkomen.

Jouw tip met betrekking tot de registratie bij de slagboom is een goede, die zullen we intern opnemen.

Graag tot ziens!

Geweldige vakantie

Fam Hofstee,
11-8-2018

Wij hadden een tent gehuurd op deze camping. Tent was netjes en schoon. De beheerder Wilco en zijn vrouw top en gastvrij. Camping ligt echt dichtbij zee en stadje Domburg. Wij hebben super week gehad. Heerlijk gefietst, dagje Middelburg, gewoon teveel om op te noemen. Zeeland is leuke vakantiebestemming.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 10-12-2018

Wat fijn dat jullie zo hebben genoten van Camping Hof Domburg, familie Hofstee!

Komen jullie de volgende keer weer? :-)

Groetjes Mandy

De ligging van de camping is het enige positieve van deze camping. Op loopafstand van het prachtige strand en van het gezellige dorpje Domburg. Campingplaats: op veld M veel te kleine plaatsen, slecht onderhoud aan het pad, zat vol gaten en kuilen. Je zit bovenop je buren! Camping: sfeerloos aangelegd en naar mijn idee geen recentelijk onderhoud meer geweest. Houd er rekening mee dat honden toegestaan zijn dus er zijn heel veel honden. Door de hoeveelheid honden ligt helaas ook overal hondenpoep! Auto mag niet op je parkeerplek maar moet op parkeerplekken. Maar omdat er veel te weinig parkeerpleken zijn staan de auto's overal geparkeerd zodra je van je veldje komt. Veel kampeerders ontvangen gasten en laten deze met hun pas op de camping parkeren waardoor deze parkeeroverlast ontstaat. Dit gaat ten koste van de betalende gasten. Hier zou de camping tegen op moeten treden!

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 10-12-2018

Goed dat je aangeeft waar er ruimte is voor verbetering, Rita!

Jammer dat jullie niet optimaal hebben kunnen genieten. Heb je je opmerkingen ook besproken op het park, zodat er direct gekeken kan worden naar een oplossing.

Groetjes Mandy

Toplocatie, duur met beroerde wifi

Familie de Jonge,
8-8-2018

Toplocatie, vlakbij dorp Domburg (1km) en strand. Het personeel vriendelijk maar wanneer er iets niet goed is, direct een vinger andere kant op. Zo huurden wij via Roompot een strandhuisje (handig maar wel 100E p.wk) waar de parasols van kapot waren. Nee meneer daarvoor moet u bij de verhuurder zijn, dat zijn wij Roompot niet?! Die parasols zijn nog steeds kapot ondanks klachten. Verder de WiFi die echt heel heel slecht was. Waren met 4 tieners van 13-17 en juist daarom naar deze camping gegaan. Vooral op 4G eigen internet gezeten dus. Kijk dat was niet de bedoeling. En wijzen met het vingertje (tja meneer het is druk) maar geen hand in eigen boezem. Verder zag de animatie er bij lange na niet enthousiast uit. Mijn tiener geen behoefte aan. Maar wat ik zelf zag en ervoer; beetje een moetje. Wc's verder zo schoon als mogelijk. Genoeg douches en wc's. Locatie fijn maar of ik weer naar deze dure camping zonder WiFi ga??

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 10-12-2018

Bedankt voor de beoordeling, familie De Jonge.

Fijn dat jullie tevreden zijn over de ligging.

Wij zullen jullie opmerking met betrekking tot de service onder de aandacht brengen bij de parkleiding. We willen er tenslotte voor zorgen dat al onze gasten een fijne tijd hebben :-)

Wij hopen jullie nog eens te mogen begroeten op één van onze parken!

Geweldig

Diana,
4-8-2018

Het is echt een geweldige camping. Er is veel te doen voor de kinderen in alle leeftijden. De mensen van de animatie zijn erg leuk.. bij de brasserie wordt je snel en goed geholpen de munten die je krijgt is een leuk onderdeel. Zwembad is ook echt leuk. Nadeel de honden overal ook in het restaurant. Maar dat is overal in domburg zelf met winkelen nemen ze overal de honden mee. Dat vond ik een nadeel maar verder geweldig ze zien ons zeker vaker terug dichtbij strand winkels een en al top.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Camping ligt mooi aan de rand van Domburg, dicht bij het strand

Echter veel hondenpoep op de camping, en loslopende honden.

Veldjes erg klein. Camper wordt in de hoek geplaatst tussen tenten en caravans en moet elke keer heel t veld over als ze wegrijden.

Paden en plein slecht onderhouden met veel scheve tegels.

Oude midgetgolf maar extreme prijzen.

Supermarkt extreem duur

We merkte dat ze echt onderbezet zijn en veel faciliteiten ondermaat zijn. Personeel moet in zwembad snackbar te veel meters lopen om 1 bestelling af te krijgen. Ook zijn de tegels te glad in het zwembad. Erg gevaarlijk.

Animatie leuk maar te veel van hetzelfde..

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Waarschijnlijk niet meer

Dunya schonewille,
22-7-2018

Nette camping met zeer nette toiletten, helaas was de camping erg saai weinig te doen voor oudere kinderen . Kleine kale plekken. Er was totaal geen sfeer miste het camping gevoel.

Voor mij met 2 meiden niet snel meer weer , als je er zou moeten staan voor een tussenstop dan is het prima . 2 weken echt te lang

Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 10-12-2018

Leuk dat je een berichtje achter hebt gelaten.

Als gast van de camping mag je gebruik maken van de faciliteiten op het park. Denk hierbij aan de bowlingbaan, midgetgolf, trampolines en zwemparadijs De Parel.

Graag tot ziens op één van onze Roompot parken!

Groetjes van Mandy

Hier zien ze ons nooit meer

Verhuist Martine,
26-5-2018

Onthaal op receptie beneden alle pijl.We moesten de camping stipt om 11u verlaten ondanks dat het plein waar we stonden helemaal leeg was.Mochten gaan parkeren bij het zwembad aan 1,5€ per uur.Het was midden in de week .We kamperen al meer dan 30j maar dit hadden we nog niet meegemaakt.De ligging is perfect maar dat is ook het enige.Geen aanrader.

Gereisd met partner in mei 2018
Roompot Vakanties, Social Media Marketeer, 10-12-2018

Jammer dat je deze ervaring hebt, Martine.

Wellicht heb je eerder altijd geluk gehad. Als gast van een kampeerplaats dien je op de vertrekdag de plaats om 11.00 uur te verlaten. Deze informatie is ook terug te vinden op de website en op de bevestiging.

Groetjes van Mandy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Roompot Hof Domburg in Domburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Roompot Hof Domburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.