Tijdelijk €25 aanbetaling

Pannenkoekhuis Vierwegen

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Pannenkoekhuis Vierwegen voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 55 reviews
+42

8.2FantastischScore uit 55 reviews

• Rolstoel toegankelijk

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

55 Reviews over Pannenkoekhuis Vierwegen

• 9Lachise28-10-2022

Gastvrij en lekkere pannenkoeken

Uitstekend, altijd vriendelijk en gastvrij

• 10Manon07-01-2022

Leuk verblijf in het mooie Domburg

Wat hebben wij het leuk gehad in Hotel Vierwegen! Super mooie kamer met mooie keuken en ruim balkon. Heerlijk ontbijt wat wij wegens de corona maatregelen helaas op de kamer moesten eten.

• 5S11-10-2021

Mooie locatie maar verblijf viel erg tegen

Paar nachten hier verbleven. Erg vriendelijk personeel maar snap echter de lyrische reviews niet zo. De (gerenoveerde) kamer was oud en zeker niet schoon. Lagen nog een paar vieze sokken van de vorige gasten onder een stoel bijvoorbeeld. Douchecabine viel bijna uit elkaar en de tegels van de badkamer vloer lagen los. Hotel is zeer gehorig (houten vloeren). Ontbijt was uitgebreid maar veel was koud. Wordt ‘s morgens vroeg al klaargezet dus tegen de tijd dat je gaat ontbijten is het koud. De ligging is wel mooi in het centrum van Domburg maar het was het geld zeker niet waard helaas.

• 10Kirsten Roman12-05-2019

Geweldig

Enorm vriendelijk personeel! Ik voel me erg welkom! Gezellig en sfeervol en heerlijke pannenkoeken!

• 9Henk22-06-2018

Gezellig kleinschalig, lekker ontbijt

Vlak in het centrum, vriendelijke service, mooi ingerichte kamer, kleinschalig dus een beetje B&B sfeer, lekker ontbijt in het pannenkoekenrestaurant, overdekte parking in de nabijheid van het hotel. Weinig minpunten, misschien enkel de smalle stijle trappen die niet ideaal zijn met kleine kindjes.

• 7Quinten25-07-2017

Familiekamer niet naar verwachting

Mooi hotelletje op een prima lokaties. Personeel super vriendelijk. Ontbijt dik in orde. Alleen de familiekamer (kamer 3) die wij hadden was niet in verhouding met de prijs. Te klein voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Donker, te weinig opbergkasten en de opbergkasten niet van een klasse 3 sterren. Ook het keukenblok is verouderd maar voldoet wel. Bedden wel in orde. Indien je Oostenrijkse hotels gewoon bent ???? Niettegenstaande is het verblijf toch goed meegevallen. Opgelet! Mijn beoordeling gaat enkel over kamer 3. Gezien het groot aantal positieve reacties zouden de ander 4 kamers wel dik in orde kunnen zijn!!!

• 10Rousseau - Claes20-07-2016

Super!

Zeer vriendelijke en behulpzaam personeel. Instant thuisgevoel. Leuke kamer. Parking om de hoek. Enorm kindvriendelijk. Heerlijk ontbijt. Uiteraard overheerlijke pannekoeken! Wij komen zeker nog eens terug!

• 10Thijmen dingmanse18-06-2016

Gezellig hotel!

Personeel was heel gastvrij en vriendelijk. Na het surfen op de prachtige stranden van Domburg heerlijk gegeten bij het restaurant en daarna heerlijk geslapen in een prachtige kamer. Zeker een aanrader.

• 10Rianne12-06-2016

Hele leuke tijd gehad!

Een super ontvangst. Het hotel is erg gezellig en de kamers zijn erg schoon en leuk ingericht. Ook het pannenkoekenhuis is echt een aanrader, er is veel keus en we hebben erg lekker gegeten.

• 10Esther27-01-2016

Leuk hotel, goede service

Hele leuk tijd gehad in Domburg mede dankzij het personeel van Hotel Pannenkoekhuis Vierwegen. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Hier komen wij zeker terug!

Hotel Pannenkoekhuis Vierwegen info

• AirconditioningNiet beschikbaar