Hotel Pannenkoekhuis Vierwegen

Kleine hotelsWeer vandaag9°4°
Hotel Pannenkoekhuis Vierwegen
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Pannenkoekhuis Vierwegen voor je op een rij gezet:

48 reviews over Hotel Pannenkoekhuis Vierwegen in het Nederlands

Gezellig kleinschalig, lekker ontbijt

Henk,
22-6-2018

Vlak in het centrum, vriendelijke service, mooi ingerichte kamer, kleinschalig dus een beetje B&B sfeer, lekker ontbijt in het pannenkoekenrestaurant, overdekte parking in de nabijheid van het hotel. Weinig minpunten, misschien enkel de smalle stijle trappen die niet ideaal zijn met kleine kindjes.

Familiekamer niet naar verwachting

Quinten,
25-7-2017

Mooi hotelletje op een prima lokaties. Personeel super vriendelijk. Ontbijt dik in orde. Alleen de familiekamer (kamer 3) die wij hadden was niet in verhouding met de prijs. Te klein voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Donker, te weinig opbergkasten en de opbergkasten niet van een klasse 3 sterren. Ook het keukenblok is verouderd maar voldoet wel. Bedden wel in orde. Indien je Oostenrijkse hotels gewoon bent ???? Niettegenstaande is het verblijf toch goed meegevallen. Opgelet! Mijn beoordeling gaat enkel over kamer 3. Gezien het groot aantal positieve reacties zouden de ander 4 kamers wel dik in orde kunnen zijn!!!

Super!

Rousseau - Claes
20-7-2016

Zeer vriendelijke en behulpzaam personeel. Instant thuisgevoel. Leuke kamer. Parking om de hoek. Enorm kindvriendelijk. Heerlijk ontbijt. Uiteraard overheerlijke pannekoeken! Wij komen zeker nog eens terug!

Gezellig hotel!

Thijmen dingmanse
18-6-2016

Personeel was heel gastvrij en vriendelijk. Na het surfen op de prachtige stranden van Domburg heerlijk gegeten bij het restaurant en daarna heerlijk geslapen in een prachtige kamer. Zeker een aanrader.

Hele leuke tijd gehad!

Rianne
12-6-2016

Een super ontvangst. Het hotel is erg gezellig en de kamers zijn erg schoon en leuk ingericht. Ook het pannenkoekenhuis is echt een aanrader, er is veel keus en we hebben erg lekker gegeten.

Leuk hotel, goede service

Esther
27-1-2016

Hele leuk tijd gehad in Domburg mede dankzij het personeel van Hotel Pannenkoekhuis Vierwegen. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Hier komen wij zeker terug!

We hebben fijne dagen gehad in Domburg. We hebben bij dit leuke hotel geslapen. Leuke kamer met super-de-luxe nieuwe bedden. Deze zijn zelfs elektrisch verstelbaar. Het ontbijt was heerlijk.

's Avonds een pannenkoek gegeten in het pannenkoekhuis. Deze waren zalig. De inrichting is smaakvol. Ook leuk met kinderen, deze kunnen leuk spelen in de speelhoek.

hele mooie locatie in het stadje

mark en lucy
26-8-2014

Heel mooi gelegen in het centrum en dicht bij het strand.

Ontvangst is heel vriendelijk met welkomst drankje.

Kamer was netjes voor betaalbare prijs.

Ontbijt was heerlijk, dus kortom voor herhaling vatbaar en aan te bevelen.

Gezellig hotel op een top locatie

Serge & Kitty
21-5-2014

Op het begin van de hoofdweg door Domburg staat het hotel Pannenkoekhuis Vierwegen. De kamers, 5 en een groot appartement liggen boven het pannenkoeken restaurant. De kamers zijn via het restaurant of via een achteringang te bereiken. De kamers zijn vrij vrij modern en voorzien van heerlijke elektrische bedden. Onze kamer, aan de voorzijde was voorzien van een keukenblokje met een grote koelkast en magnetron. De badkamer is netjes en goed onderhouden. Het hotel is een aanrader. De eigenaars en het personeel zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Iedere kamer heeft een eigen parkeervak in een ondergrondse garage op 100 meter afstand. Gratis.

Wij komen bij een volgend bezoek aan badplaats Domburg hier zekers terug.

heel erg leuk en gezellig

fam van de ven
27-12-2013

Wij zijn 1e en 2e kerstdag te gast geweest.

Wij hebben erg genoten van de ligging en de vriendelijke bediening en het lekkere ontbijt.

We komen zeker nog is terug. Het is erg gezellig in domburg

groetjes fam van de ven uit eersel

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pannenkoekhuis Vierwegen in Domburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pannenkoekhuis Vierwegen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.