Bed and Breakfast Huys aan Zee

BedAndBreakfast
Kleine hotelsWeer vandaag15°11°

We hebben een aantal aanbieders voor Huys aan Zee voor je op een rij gezet:

2 reviews over Bed and Breakfast Huys aan Zee in het Nederlands

Geweldige b&b !

Heidi
22-7-2014

Wat een geweldige b&b ! Mooie kamers, voorzien van alle comfort.

Een erg goed bed. Leuk terrasje met zeezicht. En een SUPER ontbijt.

Wij gaan zeker terug. Alleen jammer dat Domburg zelf zo druk is in deze periode, maar tijdens fietstochtjes heb je daar minder last van.

Geweldige b&b, mooie ligging

Sunfl0wers
3-8-2010

Mooie, klassiek ingerichte kamers, de kamers zijn van alle gemakken voorzien.

Gewéldig dat de gordijnen verduisterend zijn.

De badkamer heeft een toilet, bad en aparte douche. Mooi uitzicht op het balkon.

De ligging is ideaal, dicht bij het strand en het centrum.

Het ontbijt is erg uitgebreid, heerlijke warme broodjes, verschillende soorten beleg, vers fruit enz.

De gastheer en gastvrouw zijn erg attent, op elk detail word gelet.

Ze hebben feeling voor het vak.

Er zijn koffie / thee zet mogelijkheden zijn aanwezig, er is een koelkastje op de kamer. Handig dat er een aanrecht is met stromend water, bordjes, bestek en glazen en mogelijkheid om af te wassen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Huys aan Zee in Domburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Huys aan Zee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.