Hotel Duinlust

• Onvoldoende: 1 - 5

niet meer

Henk Oost.
5-8-2017

Voor ouderen en gehandicapten is dit niet mogelijk,er is geen lift,en wij zaten op de bovenste verdieping,en moesten 6 trappen op en af.. kamers heel klein..

Oude reviews (archief)

Eenvoudig maar goed hotel

Wilma
15-12-2016

Perfecte ligging, op een minuutje loopafstand van zowel strand als het centrum van Domburg.

Eenvoudige, wat verouderde kamer. Wel schoon en netjes. Personeel is heel vriendelijk.

Ontbijt is lekker en voldoende gevarieerd. We hebben in het restaurant gegeten, ook dat was prima.

Er is beperkte parkeergelegenheid naast het hotel, maar iets verderop is ook nog een parkeerplaats voor hotelgasten.

Nadeel: er is geen lift in het hotel. Minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn, aangezien de kamers op de verdiepingen liggen.

Nooit meer

Noela
20-6-2016

Verouderde kamers klein en niet echt proper ..

Goed hotel, goede ligging

E.J. Vermast
    28-3-2016

Goed hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel.

Eten in restaurant is erg lekker er word met allergieën rekening gehouden.

Nette en complete kamer.

Lekker dicht bij het strand.

Geen ontbijt kunnen nuttigen, hiervoor in de plaats kreeg ik een ontbijt/lunch-pakket mee.

een super hotel

en de kamers prima

Heerlijk eten

A teeuwen
    28-3-2015

Lekker eten voor een vriendelijke prijs.

Kok heeft elke keer weer wat nieuws

Goede keuze

robbrf
    30-6-2014

Dit is een leuk hotel voor een weekend Domburg. De keuken is perfect. Het ontbijt is goed verzorgd en er is voldoende keuze.

De kamer (met balkon) is redelijk qua grootte. De bedden vonden wij erg dun en daardoor hard door de harde bedbodem. Dikkere matrassen en een springbox bodem zou het een stuk comfortabeler maken. Voor twee nachtjes kon het er mee door. Tip voor de toekomst

Echt een aanrader wij komen zeker terug

Bredanaars
    15-5-2014

Hele vriendelijke ontvangst,kamer eenvoudig maar erg netjes keurig schoongemaakt Super uitgebreid ontbijtbuffet met warme verse broodjes Jammer dat het terras nog niet geopend was voor het koude pilsje maar dat doen we volgende keer dan maar Wat ons opviel dat iedereen (eigenaars winkels en terrassen)in het dorp zo vriendelijk was echt een ontspannen sfeer

Het was heerlijk.

ron en jeanette domenie
    28-4-2014

Hotel Duinlust is een heel gemoedelijk hotel, de eigenaar en zijn personeel zijn heel vriendelijk en geven antwoord op al je vragen.

Prachtig hotel aan de Zeeuwse kust

Greta
    5-8-2012

Kamers zijn tiptop en schoon. Heerlijk vers ontbijt en alles volop aanwezig. De locatie is perfect, dicht bij het strand en het centrum van Domburg. Gastheer en gastvrouw zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Parkeer gelegenheid naast het hotel. Echt een goed georganiseerd hotel waar je kunt genieten van de Zeeuwse kust.

We hebben een aantal aanbieders voor Duinlust voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Duinlust in Domburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Duinlust zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Duinlust scoort een 7.5 uit 10 op basis van 30 reviews.