Vakantiehuis Domburg aan zee

Vakantiehuis Domburg aan zee
9,1

20 reviews over Vakantiehuis Domburg aan zee in het Nederlands

Met jonge kinderen

Een hele gezellige badplaats, voor jong en oud.

Willem Vink
8-1-2017

Het schoonste strand van Nederland, en leuke winkels en restaurantjes. En met de wekelijkse markt en ringsteken de leukste badplaats van Zeeland.Parkeergelegenheid is wat minder goed geregeld.

Genoten van de vakantie

den Hartog
8-9-2015

Een heerlijk huisje, wij hebben genoten.

Goede plek in zeeland

Joram-Paula
27-7-2014

Prima vakantiehuisje, met goede inrichting (compleet) en voldoende binnenruimte.

Je zit wel vrij dicht op het huis van de eigenaars, en de buitenruimte is zeer klein.

fijne en hele nette vakantiewoning!

fam renders
26-4-2014

in het centrum van Domburg, op loopafstand naar de zee en restaurants. Heel mooi en net huisje van alle gemakken voorzien. Vriendelijke eigenaren.

Minpunt is het uitzicht; dat is er niet. Bij het huisje is alleen een binnenplaatsje met zitje.

Zeer leuke vakantie in De Krukel gehad!

Sarah
29-7-2013

Wij hebben erg genoten van onze mini-vakantie in vakantiehuis de Krukel: het huisje was gezellig ingericht, proper en goed gelegen. Keuken had alle faciliteiten die we konden wensen, badkamer met sauna was erg leuk in december. Wij komen graag terug!

Heel fijn verblijf

Geert D'hauwe
9-8-2012

Vakantiehuis 'De Krukel' in Domburg is best een aanrader voor een kindvriendelijke vakantie met talrijke zelf in te vullen mogelijkheden.

Prima huisje, met vriendelijke eigenaar

toon kleinhout
12-7-2012

Huisje ligt tegen het centrum aan, winkelstraat en supermarkt op 50 meter.

strand op loopafstand (150m).

Hoeveelheid ruimte krijgt een 7 omdat er geen tuintje bij zit en het terrasje aan de kleine kant is (10-11 vierkante meter).

prijs is aan de forse kant (1100 euro voor 8 dagen (7 nachten).

Sauna is een waardevolle aanvulling in het huisje.

Het zijn vaak de kleine dingen die het doen. Vandaar een paar tips ter verbetering voor de eigenaar;

1) als de mensen in het huisje aankomen hebben ze vaak al een poosje in de auto gezeten. Verlangen naar koffie/thee kan dan groot zijn. Maar er zijn nog geen boodschappen gedaan. Zou mooi zijn als er al iets van theezakjes/koffiefilters en of koffie aanwezig is in het huisje (zoals wij het ook achtergelaten hebben, met filters en 2 theezakjes en zeepdispenser..)

2) Geen klok aanwezig in kamer en geen wekker(radio) in slaapkamer.

3) zandlopertje in sauna

O.S. Meijer, Eigenaar, 11-9-2012

Hartelijk dank voor uw reactie.

Bederfelijke waar laten wij nooit in het huisje liggen i.v.m. hygiëne. Koffiefilters zijn wel aanwezig.

Maar de klok en de zandloper in de sauna zijn nu aanwezig.

Heerlijk huisje midden in Domburg!

Sanne Piepers
21-6-2012

Het huis is modern en volledig ingericht en schoon bij aankomst. Door de centrale ligging loop je zo naar het strand of even naar een terrasje in Domburg. Daarom is het ook erg geschikt voor een verblijf met minder mooi weer.

Heel gezellig en centraal gelegen huisje

margarita Galen
14-5-2012

Heel netjes en goed verzorgd, veel privacy.

Ligt midden in het dorp, geen tuin wel leuke patio

op korte afstand van alle voorzieningen

Heel ardige en behulpzame eigenaren

mooi ingericht. goede kwaliteit en voloende uitrusting

Een fijn huis

E.van 't Hof
2-4-2012

Goede liging op een gevoelsmatike veilige plek

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Domburg aan zee in Domburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Domburg aan zee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.