Tijdelijk €25 aanbetaling

8.5FantastischScore uit 4 reviews

Lodge info

• Rolstoel toegankelijk
Meer lodge info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

4 Reviews over De Driesprong

• 10Larissa Deley26-08-2018

Perfect voor vakantie in eigen land!

Heel fijne lodge vlakbij het strand van Domburg. Wat voor ons echt belangrijk is, is dat het schoon en fris is. En dat was het! Dat geeft meteen een fijn vakantie gevoel als je onderkomen brandschoon is! En als dat het vakantie gevoel niet aanwakkert dan de fles wijn en verse bloemen wel! We hadden gelukkig prima weer dus hebben vooral buiten op de veranda gezeten, maar binnen is het ook ruim genoeg en best comfortabel. De camping zelf is ook echt een aanrader. En zijn meerdere speelveldjes voor kinderen en zelfs een hele speelschuur die er ook als nieuw uit ziet. Onze kids waren het meest blij met de skelters die bij de schuur stonden en het voetbal veldje. Echt een aanrader dus!!

• 10P. Jilesen01-07-2016

Mooi en verzorgd vakantiehuis

Wij zijn een week met onze twee kindjes in het vakantiehuis op De Driesprong geweest. Een heerlijk vakantiehuis met overdekt terras en een grote tuin. Het overtrof echt onze verwachtingen: bij aankomst een klein kadootje voor de kinderen, een vers bosje bloemen op tafel, dolce gusto koffiecupjes, thee en een koektrommel met daarin lekkere Zeeuwse koekjes. Maar ook de basisbenodigdheden zoals afwasmiddel en handzeep lagen in het huisje. Fijn dat we deze zelf niet hoefden te kopen. We hebben veel gebruik gemaakt van de trampoline en de speeltoestellen op de camping en het strand is vlakbij. Daar hadden we de beschikking over een strandcabine met windscherm, ligstoelen en zelfs speelgoed. De kinderdouche en het babybadje op de camping zijn schoon en leuk voor de kinderen. Een erg leuk en goed verzorgd verblijf met heel vriendelijke en gastvrije eigenaren. Leuk om nog een keer terug te komen!

• 9S Auceps17-05-2015

Aanrader!

De Driesprong in Domburg is ons zeer goed bevallen. We werden erg vriendelijk en gastvrij ontvangen. De lodge zag er perfect verzorgd en schoon uit. Ze zijn luxe en modern ingericht en van alle gemakken voorzien. Buiten op het overdekte terras staat een eettafel en op het grasveld ervoor een picknicktafel en 2 ligbedden. Voor de kinderen is er meer dan genoeg te doen. In een schuur staan er spelletjes, biljart, tafeltennistafel, tafelvoetbal enz enz. Buiten is een voetbalveld, trampoline en speeltoestellen. De bijbehorende strandcabine is een groot pluspunt en ook deze zag er keurig uit en voorzien van windscherm, ligbedden, speelgoed en kinderstoeltjes.

• 5Michael26-05-2014

Schöne Lodge, leider schlechte m Verwaltung

Der erste Eindruck der Anlage ist gut. Die Lodge 3 ist neuwertig, aber günstig ausgestattet und sehr eng. Keinesfalls wirklich für 6 Personen geeignet, für eine Familie mit 2 Kindern geradeso ausreichend. Der dazugehörige Garten ist sehr schön und wird von 3 Parteien gemeinsam genutzt. Die Lage zum Strand super mit 200m Entfernung hinter den Dünen. Man muss ein Straße überqueren, um zum Strand zu kommen. Der Preis war in Ordnung, allerdings beschwerte sich der Vermieter über mangelnde Ordnung und Sauberkeit nach Verlassen. Trotz Berechnung einer Gebühr für Endreinigung von 65 EUR und einer einfachen Reinigung durch uns vor Verlassen (es fehlt Putzmittel!), schien es nicht in Ordnung zu sein, einen vollen Mülleimer oder ungemachte Betten zu hinterlassen. Eine defekte Kaffeemaschine wurde uns in die Schuhe geschoben, obwohl schon bei Anreise defekt. Leider fanden wir an vielen Stellen rund ums Haus und auf dem zur Verfügung gestellten Spielplatz Glasscherben, sehr gefährlich für Kinder.

Lodge De Driesprong info

• CafeNiet beschikbaar