Hotel By Juuls

Hotel By Juuls

9,4

5 reviews over Hotel By Juuls in het Nederlands

Prachtige luxe suite en goede service

Roderick9
6-8-2013

Twee nachten in de suite verbleven en genoten van alle luxe.

Mooie inrichting, luxe spullen, ruime badkamer met dubbele regendouche en breed bad, erg veel licht in de kamer (ramen aan voor én achterzijde) en een prettig bed.

Grootste pluspunt is het super dakterras met zitje én een grote loungebank. Je zit behoorlijk privé zo hoog. 's Avonds op je eigen dakterras zitten met een drankje en een hapje en je vakantie is compleet.

Personeel erg vriendelijk, ontbijt wordt naar je tafel gebracht. Fruit, lekker brood, beleg dik in orde. Alles is erg schoon en nieuw.

Hotel ligt direct aan de gezellige winkelstraat met veel terrasjes. Naar het strand lopen kost minder dan 5min.

Gereisd Met partner in augustus 2013

Super hotel!!

cindy oerlemans
7-5-2013

Super hotel. Geweest met ons zoontje van 5. We hadden de suite geboekt. Super mooie kamer helemaal op de zolder, met groot dakterras. Super de luxe ingericht met een heerlijk bed! Helaas geen lift aanwezig. Maar dit is ook het enige nadeel. Hotel ligt midden in het centrum en op loopafstand van het strand. Ook heerlijk gegeten in het restaurant van het hotel, welke verwarmd is als het wat kouder wordt! Wij komen zeker terug!!!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2013

Heerlijk hotel op een fijne locatie

TINA
5-8-2012

Ik ben hier met man en kind eind juli geweest voor 4 dagen, precies het mooie weer meegepakt. Ik vond het een heerlijk hotel op een leuke locatie precies in de winkelstraat met alle terrassen. Het ontbijt wordt uitgeserveerd, is van zeer goede kwaliteit. Heerlijk vers brood en echt vers fruit (geen blik)! Ik heb genoten. Wij hadden de grote kamer met een extra bed voor onze zoon. De badkamer is zalig en heel goed schoon, met een heerlijke regendouche. Ook is er nog een balkon/terrasje wat erg fijn is om na een dag strand even te zitten. De kamer beschikt over een koelkast. Ook hadden wij direct bij de boeking een strandcabine gehuurd wat erg prettig is om al je spullen achter te laten. Absoluut voor herhaling vatbaar! Top!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

We hebben een aantal aanbieders voor By Juuls voor je op een rij gezet:

Super hotel op een prachtige plaats

Gert-Jan en Monique
24-6-2012

Wij hebben een nachtje geslapen in Hotel Juliana in Domburg. Het was in één woord fantastisch. De kamer was modern ingericht, het bed lag heerlijk en de badkamer was comfortabel. 's Avonds heerlijk in het restaurant gegeten en daarna een lange strandwandeling gemaakt. Het toetje hadden we bewaard voor na de wandeling, dat was geen probleem voor het vriendelijke personeel. Het ontbijt was erg lekker en uitgebreid. Een echte aanrader, wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd Met partner in juni 2012

Geweldig nieuw en gastvrij hotel

Daan en Carla
23-5-2012

Hotel Juliana Domburg heeft alles in zich voor een meer dan heerlijk verblijf! Zalig op het verwarmde terras aperitieven, dineren en ontbijten. Slapen op super fijne bedden, een heerlijke regendouche en heerlijke lichte kamers.Hondvriendelijk! Juliana laat niets te wensen over!

Gereisd Met partner in mei 2012

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel By Juuls

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel By Juuls in Domburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel By Juuls zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.