Aparthotel

66 reviews over Aparthotel Bommelje in het Nederlands

Prachtig

Lemmens paul
16-9-2017

Vriendelijk personeel , mooie kamers, lekker ontbijt , echt een aangenaam verblijf

Gereisd Met partner in september 2017

Vreselijk ontvangst

Roos van der Horst
29-4-2017

Bij ontvangst om 11 uur komt er een mevrouw aangelopen die ons zeer nukkig aangeeft dat zij ons twee keer gebeld heeft en dat wij in het vervolg moeten bellen als wij later aankomen. Bij touroperator worden geen ontvangst, aankomst tijden aangegeven en wij waren dan ook zeer verbaasd na dit ongezellige ontvangst. Wij moesten maar ergens verderop betaald parkeren want de parkeerplaats van het hotel was afgesloten en mevrouw had duidelijk geen zin om deze voor ons te openen. Wij hebben mevrouw gebeld om half 12 over de kamer omdat de kamer die wij in onze beleving geboekt hadden niet overeen kwam met de kamer die wij gekregen hadden. Ik heb mij nog geëxcuseerd voor het tijdstip maar wilde haar de kans geven om de vervelende ervaring recht te zetten en dat zou de volgende dag niet meer mogelijk zijn. Toen ik het voorlegde gaf zij aan niets voor ons te kunnen doen want het hele hotel zou vol zitten en verbak zij de verbinding zonder dat ik ook maar iets kon zeggen.

Gereisd Met partner in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Of we nog eens terug gaan?

C.
      31-8-2016

Na jaren nog eens terug naar hotel Bommelje. De ligging t.o.v. het strand blijft geweldig. Het restaurant is heel goed, ontbijt en diner. De kamer die we hadden was aan een opknapbeurt toe, met namede badkamer. De batterij van het kluisje was leeg, deze werd pas na 4 dagen vervangen.Maar de grootste domper was de eind afrekening, die klopte helemaal niet en daar werd zeer onprofessioneel op gereageerd. Deze mevrouw van de receptie was ook de onvriendelijkste die in het hotel rond liep. Helaas.

Geweldig!

M. van Riel
      25-6-2016

Perfecte ligging 5 minuten t.o.v. strand en centrum . Zeer vriendelijk personeel. Appartement was supermooi en modern ingericht en ook zuiver. We hadden zeer veel geluk want het weer was deze gehele week prachtig. Geen druppel regen gehad.

Goede prijs/kwaliteit

Max
      16-3-2016

Wij verbleven in een appartement. Deze liggen op een andere locatie, zeer dichtbij het hotel. Bij aankomst bleek onze kamer nog vies. Binnen 3 kwartier was een andere kamer beschikbaar. Goede service. Kamers waren mooi en netjes. Ligging is super: binnen een paar stappen in het centrum en aan het strand.

Enig minpuntje: het water uit de douche maakt vrijwel de gehele badkamer nat. Er is geen matje en het water kan nergens naartoe.

Gereisd Met partner in Tue Mar 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Tuinsuite

Jörgen
      23-12-2015

We hebben heerlijke dagen in Domburg gehad en genoten van het arrangement met ontbijtbuffet en een fantastisch 3-gangendiner. De bediening was vriendelijk en behulpzaam en we hebben er niets op aan te merken. Het was de tweede keer dat we naar Bommelje zijn gegaan. Het is zeker een aanrader. Minder is tuinsuite 504 en dat is erg jammer. De verlichting van de badkamerspiegel werkt niet en navraag bij de receptie hielp ook niet. De technische dienst werkt niet in deze dagen en alleen in noodgevallen kan een extern bedrijf ingeschakeld worden. Mijn reactie was dat dan juist gekeken moet worden of alles werkt. Maar dat zag de receptioniste toch anders. De oplossing was een bijzettafel met een bureaulamp, wel creatief moet ik zeggen...helaas werkt dat niet. De tuinsuite is niet schoon; bruine aanslag in de toiletpot, stof in de föhn en ventilator in de badkamer. Onduidelijke vlekken op de muren in de hele suite, die ik er zo af kan halen. Alleen ben ik op vakantie. Fabriekssticker nog op de toilet, die de schoonmaakster er op attendering heeft afgehaald. Ook ontbrak een prullenbakzak. Kortom, daar valt nog heel wat winst te halen voor Bommelje.

Gereisd Met partner in december 2015

Super ligging

Nicole
      25-10-2015

Ligging bij t strand en dorpje is fantastisch. Derde keer dat we er waren. Vind prijs kwaliteit niet altijd in verhouding. Familiesuite zonder ontbijt 175 euro en dan vind ik t niet helemaal waard. Super vriendelijk personeel. Ontbijt zaterdag vanwege de drukte ondermaats. Zondags meer dan goed gemaakt. Diner in restaurant super! Echt wel ingericht op allerlei reisgezelschappen, doen ze prima!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2015

Altijd super!

Sabine
      11-10-2015

Super gunstige liggen t.o.v. het centrum en het strand. Wij verblijven meestal 1 in de appartementen en dat bevalt super. Het fijne is de kitchenette (ivm baby van 8 maanden) en de ruime appartementen. De Auping bedden helpen ook mee! ;) Als je in een appartement verblijft kan je gebruik maken vd hotel ontbijtbuffet, echt een aanrader! Wel wat prijzig maar voor euro 15,00 p.p. krijg je echt goede, biologische, smakelijke ingrediënten.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2015

Prima & prettig

Gerrie en Bas
      21-8-2015

Hotel Bommelje is prima gelegen – vlakbij de duinovergang – voor liefhebbers van een strandvakantie. Wij verbleven in juni en augustus in een hotelstudio met kitchenette (en een extra strandcabine), de ideale plaats om “je eigen plan te trekken” en relaxed te kunnen genieten. De kamer was netjes en comfortabel en de bedden sliepen prima. Het restaurant had op sommige dagen een beperkte keus maar wat je voorgeschoteld kreeg was lekker en van prima kwaliteit!

Gereisd Met partner in augustus 2015

Mh
      5-7-2015

Kamer Kan Schoner. Er is alleen een prullenbakje in de badkamer. Vreemd dat gasten op het balkon voor onze kamer staan/zitten!

Gereisd Met partner in januari 2015

Aparthotel info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Terras
      • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Bommelje in Domburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Bommelje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.