Aparthotel Bommelje

NederlandZeelandDomburg

We hebben een aantal aanbieders voor Aparthotel Bommelje voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 73 reviews
+17/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.1FantastischScore uit 73 reviews

Aparthotel info

• Rolstoel toegankelijk
Meer aparthotel infoTonen op kaart

77 Reviews over Bommelje

• 9Lemmens paul16-09-2017

Prachtig

Vriendelijk personeel , mooie kamers, lekker ontbijt , echt een aangenaam verblijf

• 1Roos van der Horst29-04-2017

Vreselijk ontvangst

Bij ontvangst om 11 uur komt er een mevrouw aangelopen die ons zeer nukkig aangeeft dat zij ons twee keer gebeld heeft en dat wij in het vervolg moeten bellen als wij later aankomen. Bij touroperator worden geen ontvangst, aankomst tijden aangegeven en wij waren dan ook zeer verbaasd na dit ongezellige ontvangst. Wij moesten maar ergens verderop betaald parkeren want de parkeerplaats van het hotel was afgesloten en mevrouw had duidelijk geen zin om deze voor ons te openen. Wij hebben mevrouw gebeld om half 12 over de kamer omdat de kamer die wij in onze beleving geboekt hadden niet overeen kwam met de kamer die wij gekregen hadden. Ik heb mij nog geëxcuseerd voor het tijdstip maar wilde haar de kans geven om de vervelende ervaring recht te zetten en dat zou de volgende dag niet meer mogelijk zijn. Toen ik het voorlegde gaf zij aan niets voor ons te kunnen doen want het hele hotel zou vol zitten en verbak zij de verbinding zonder dat ik ook maar iets kon zeggen.

• 7C.31-08-2016

Of we nog eens terug gaan?

Na jaren nog eens terug naar hotel Bommelje. De ligging t.o.v. het strand blijft geweldig. Het restaurant is heel goed, ontbijt en diner. De kamer die we hadden was aan een opknapbeurt toe, met namede badkamer. De batterij van het kluisje was leeg, deze werd pas na 4 dagen vervangen.Maar de grootste domper was de eind afrekening, die klopte helemaal niet en daar werd zeer onprofessioneel op gereageerd. Deze mevrouw van de receptie was ook de onvriendelijkste die in het hotel rond liep. Helaas.

• 10Theodor Matthias04-07-2016

Seit Jahren immer wieder bestens

Freundlicher Empfang, perfekter Service, sehr gute Qualität von Frühstück und Menu

• 9M. van Riel25-06-2016

Geweldig!

Perfecte ligging 5 minuten t.o.v. strand en centrum . Zeer vriendelijk personeel. Appartement was supermooi en modern ingericht en ook zuiver. We hadden zeer veel geluk want het weer was deze gehele week prachtig. Geen druppel regen gehad.

• 9André & Brigitte19-04-2016

sehr gutes Hotel

Hotel guter Service, freundliches Personal,

am wenigsten hat uns der Fahrradhändler in Domburg gefallen. Unfreundlich, schlechter Service. Die Chance ein gutes oder ein sehr altes Fahrrad zu erhalten liegt bei 50:50.

• 8Max16-03-2016

Goede prijs/kwaliteit

Wij verbleven in een appartement. Deze liggen op een andere locatie, zeer dichtbij het hotel. Bij aankomst bleek onze kamer nog vies. Binnen 3 kwartier was een andere kamer beschikbaar. Goede service. Kamers waren mooi en netjes. Ligging is super: binnen een paar stappen in het centrum en aan het strand.

Enig minpuntje: het water uit de douche maakt vrijwel de gehele badkamer nat. Er is geen matje en het water kan nergens naartoe.

• 6Jörgen23-12-2015

Tuinsuite

We hebben heerlijke dagen in Domburg gehad en genoten van het arrangement met ontbijtbuffet en een fantastisch 3-gangendiner. De bediening was vriendelijk en behulpzaam en we hebben er niets op aan te merken. Het was de tweede keer dat we naar Bommelje zijn gegaan. Het is zeker een aanrader. Minder is tuinsuite 504 en dat is erg jammer. De verlichting van de badkamerspiegel werkt niet en navraag bij de receptie hielp ook niet. De technische dienst werkt niet in deze dagen en alleen in noodgevallen kan een extern bedrijf ingeschakeld worden. Mijn reactie was dat dan juist gekeken moet worden of alles werkt. Maar dat zag de receptioniste toch anders. De oplossing was een bijzettafel met een bureaulamp, wel creatief moet ik zeggen...helaas werkt dat niet. De tuinsuite is niet schoon; bruine aanslag in de toiletpot, stof in de föhn en ventilator in de badkamer. Onduidelijke vlekken op de muren in de hele suite, die ik er zo af kan halen. Alleen ben ik op vakantie. Fabriekssticker nog op de toilet, die de schoonmaakster er op attendering heeft afgehaald. Ook ontbrak een prullenbakzak. Kortom, daar valt nog heel wat winst te halen voor Bommelje.

• 10heike mauthe13-12-2015

Immer wieder schön!

Seit vielen Jahren fahren wir Anfang Dezember nach Domburg. Immer in unser Lieblingshotel das Bommelje. Diesmal zum 50ten Gebutstag meine Mannes waren wir wider vor Ort. Das Hotel war gastlich wir immer, Frühstück sehr lecker, aber das Abendessen war top! Das Restaurant hat uns noch nie enttäuscht!!! DasWetter war super und sonnig, wie so oft zu dieser Zeit.Gerne Kommen wir wieder....

• 8Nicole25-10-2015

Super ligging

Ligging bij t strand en dorpje is fantastisch. Derde keer dat we er waren. Vind prijs kwaliteit niet altijd in verhouding. Familiesuite zonder ontbijt 175 euro en dan vind ik t niet helemaal waard. Super vriendelijk personeel. Ontbijt zaterdag vanwege de drukte ondermaats. Zondags meer dan goed gemaakt. Diner in restaurant super! Echt wel ingericht op allerlei reisgezelschappen, doen ze prima!

Aparthotel Bommelje info

Facilities