Camping Roompot Dishoek

Camping Roompot Dishoek
8,1

10 tips over Camping Roompot Dishoek

kees v beek, 18-8-2014
personeel is leuk maar doe iets aan het sanitair dat is ook leuker voor de schoonmakers
P., 9-8-2014
Probeer tijdens het reserveren goed te kijken of je op een plek komt waar je spulletjes kunnen staan. Diverse mensen zien klungelen op een veel te kleine plek. Als klap op de vuurpijl kreeg ik van een oud-kampeerder te horen dat sinds deze camping in handen van Roompot is - er veel plekken gehalveerd zijn. Als je dan op je oude plekje van vroeger rekent en je krijgt maar de helft, dan ben je duur uit. Probeer daarom vooraf uit te rekenen of je spullen er kunnen staan- anders baal je de 1e dag al
andre, 7-8-2014
Hou je niet zoals wij aan de regels zoals tweede auto buiten de camping parkeren. Je betaald dan veel geld en bent de enigste die dat doet. Er is geen handhaving op de camping.

janssen, 4-8-2014

Tips:

neem meerdere goeg gemotiveerde schoonmakers die vóórdat de eerste gasten komen om te wassen de boel schoon hebben.

Neem voor de nacht (v.a.23:00u.) een vaste nachtwaker die over de camping loopt.

Verlichting in sanitair eerder aan.

Laat een technisch "mannetje" permanent aanwezig zijn op de camping.

Ook gemotiveerde ouderen in het team.

Zwemparadijs de Parel: onderhoud in het zwembad

P., 12-5-2014
Als je je voortent aan de caravan zet - hou er dan rekening mee dat het hier flink kan spoken. Neem houten haringen mee, om de boel goed vast te zetten, en denk zeker ook aan een stormband. Anders hou je het echt niet. Al in het voor- en najaar - maar ook midden in de zomer al mee gemaakt. Dus: een gewaarschuwd mens, telt voor twee! Tips: Spar en Lidl en Emté dichtbij. Ruimer gesorteerd en veel goedkoper dan de campingwinkel.
Fred en Carla Verboon, 16-9-2013
wel verschil in afmeting campingplaatsen.

RN ter Bogt, 12-8-2013
uit eten in restaurant van de cinema in Vlissingen, en daarna filmpje pakken.
RN ter Bogt, 12-8-2013
neem fiets mee. cinema in Vlissingen erg leuk en goed restaurant bij.
Patrick, 21-7-2013
Winkelen in Vlissingen, Goes en Middelburg. Bezoek aan Veere.
Bea, 25-6-2012
Neem fietsen mee je kunt lekker fietsen op goede fietspaden naar Vlissingen maar ook richting Westkapelle helemaal langs de zee. Op ca 2.5 km is een klein winkelcentrum met een EMTE, Lidl en Kruidvat in Vlissingen Paauwenburg