Vakantiehuis Duinhuis Dishoek

Vakantiehuis Duinhuis Dishoek

Vakantiehuis

Onvoldoende

1 review over Vakantiehuis Duinhuis Dishoek in het Nederlands

Slecht schoongemaakt! - Nooit meer naar toe!

Cindy_Bakker
3-8-2013

Huis is leuk gelegen pal achter de duinen met ruime tuin. Binnen voldoende ruimte, maar zeer slecht schoongemaakt! Nog nooit zoveel stof gezien! Onder de verwarming, in de slaapkamer. Zand van vorige huuders (?) onder het kleed. Van dit kleed kwamen ook ontelbare sisal(?)draadjes Ons zoontje met huisstofmijtallergie had er allemaal enorm veel last van. Commentaar van de verhuurder "daar kunnen de schoonmakers nooit bij". Bevestiging dus dat er nooit goed schoongemaakt wordt. Maar wel een behoorlijk bedrag aan schoonmaakkosten vragen. Daarbij gaf deze ook aan dat de eigenaren vonden dat ze te weinig aan energievergoeding kregen terwijl ze veel meer per Kwh rekenden dan ooit door een energieleverancier gerekend zou worden. Blijkbaar moeten de voorjaars/zomergasten ook de kosten voor de winterperiode betalen. Jammer, want met degelijke schoonmaak en eerlijke kosten zou dit echt een pareltje kunnen zijn. Omgeving is schitterend en genoeg te doen.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2013

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Duinhuis Dishoek in Dishoek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Duinhuis Dishoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.