Hotel De Wijde Landen

17 reviews over Hotel De Wijde Landen in het Nederlands

Wat een duivenhok!

Hamelink
29-9-2016

Het enige positieve wat ik kan vermelden over dit hotel is de ligging. Onderaan de duinen, 5 min. Lopen naar het bekende pleintje onderaan de trap over de duinen.

Verder zijn de foto's van de website niet up to date. De muurschildering is inmiddels totaal vervaagd. De tuinkamers verschrikkelijk. Kapotte kasten, lekkende radiatoren in de douche met als gevolg vieze roestvlekken en overal schimmel in de toch al gedateerde badkamer. De wasbak liep niet meer weg door een kapot mechanisme. De enige ventilatie in de kamer is te verkrijgen door de buitendeur open te zetten. Oma's wollen deken ligt op de kast met een dikke laag stof erop. Het beddengoed hoorde wit te zijn maar was volgens ons gewassen met een rode sok erbij. Tijdens het uitchecken alle klachten gemeld en als antwoord kregen we " tja dat is een bekend probleem " " dat is dan 100 euro alstublieft"?!?! Gelukkig waren wij er maar 1 nacht. Snel naar huis om te douchen.

Nooit meer!

linda
4-10-2015

Smerige kamer( tuinkamer) Vies en schraal ontbijt. Waardeloze service van personeel. Kamers zijn niet goed schoon en ruiken muf. Daarnaast valt alles van ellende uit elkaar. Vieze lakens en badkamer. Ontbijt stelt niets voor. Amper keuze en niets wordt bijgevuld. Hotel zit vol met bejaarden. Daarnaast is het hotel duur. Ik zou niemand dit hotel aanraden ook al was het goedkoop.

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Vriendelijk personeel.

Ontbijt en diner heel goed.

Komen hier nooit meer!

Suzanne Lover
    4-8-2013

Wij hebben hier 3 nachten gelogeerd. Was echt zonde van onze 3 nachten . Betaalde 125 euro per nacht voor een kamer die eruit zag alsof je in de jaren 60 ikea style was belandt. We zaten op de 2e verdieping en hadden totaal geen privacy op t balkon. Kamer rook muf en de bedden schoven makkelijk van elkaar af. Als je hebt gedoucht zit je daarna op een nat toilet . Je moet van t strand houden want verder was er niks te beleven. Wij zijn enorm geschrokken toen we aankwamen. Voor 125 euro verwachtte we zeker meer! We vonden het een regelrechte ramp

Prima te doen!

Hans en Elize Weijtens
    12-7-2013

Wij verbleven een weekend met onze kleindochter van 5 jaar in het nieuwe gedeelte van het hotel. Prima kamer (waar al een kinderbed klaar stond), met keukentje, magnetron en koelkast. Badkamer ook goed. Voor de kamer was een terrasje, uitzicht op grasveldje, waar de kindjes gezellig konden spelen. Ontbijt was goed. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!

Op 5 minuutjes lopen van het strand...heerlijk!

Patiokamer oud, gehorig en aftands

B. van de Beek
    4-7-2012

Hotel heeft deel nieuwbouw en div. delen oudbouw.Die worden tuin- en patiokamers genoemd.Patiokamer erg gedateerd: supergehorig, enkelglas maar wel een badkamersticker 'denkt u aan het milieu met de handdoeken?'! De deuren sluiten slecht en de koelkast maakt enorme herrie. Er waren meerdere tegels in badkamer kapot, en er was een vreemde constructie gemaakt: een douchedeel tegen het bad aan, midden in badkamer met slechts deels een douchegordijn. Dus natte voeten als er iemand op het toilet zit en de ander staat te douchen. En dat voor € 85! Ik vond het echt een slechte prijs/kwaliteit verhouding.

Zeer aanmatigende reactie op mijn klachten: 'dit zijn gewone kosten voor een kamer met ligbad. De gasten krijgen steeds meer wensen. In de toekomst wordt dit hele deel gesloopt en komt er nieuw in de vorm van studio's, deze gaan dan in die tijd € 145,00 kosten per nacht inkl. ontbijt'.

Alsof ik nu blij mag zijn dat ik 'slechts' € 85 heb betaald! Ligging is fantastisch, vlakbij het strand.

voor herhaling vatbaar

T. Peeters
    2-9-2010

Leuk hotel, mooie ligging valk achter de duinen. Vriendelijk personeel en goede kamers.

Gelogeerd van 06-08-10 t/m 13-08-10, het hotel is zeer verouderd, alleen het nieuwe gedeelte ziet er best leuk uit.

Het eten is er prima, alleen het poetsen van de kamers wordt overgelaten aan amateurs, die ene stofzuiger wordt volgens mij niet gebruikt, het is er stoffig en vies, vooral de zogenaamde tuinkamers zijn aan vernieuwing toe, deze dateren van de jaren zestig. Wel heel leuk gelegen tegen de duinen aan, maar de volgende keer boek ik een kamer in het nieuwe gedeelte. Vriendelijk en behulpzaam personeel!!

goed Hotel

Peter
    14-8-2010

De patiokamers zijn verouderd, het eten is prima!! de ligging is fantastisch achter de duinen.

Een aanmerking, het schoonmaken van de kamer is onvoldoende.

Dit moet beter!!!

Vriendelijk personeel.

"prima plek"

S van Gijssel
    12-6-2010

Mooi dicht bij strand goed hotel vriendelijk personeel wij komen daar zekerweer

We hebben een aantal aanbieders voor De Wijde Landen voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Wijde Landen in Dishoek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Wijde Landen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Wijde Landen scoort een 5.66 uit 10 op basis van 17 reviews.