Vakantiehuis Aan de Westhoek

4 reviews over Vakantiehuis Aan de Westhoek in het Nederlands

Heerlijk

Petra
19-4-2017

Schattig huisje met alles erop en eraan. Heerlijk rustig!

In 10 min lopen ben je op het strand.

Prachtige fietsroutes lopen direct langs de boerderij.

Geweldige, rustgevende vakantie gehad

Annete Geurts
27-1-2017

Geweldige vakantie gehad, omringt met dieren en gezelligheid. Het huisje is ruim opgezet, schattig ingericht en van alle gemakken voorzien. De kinderen hebben zich iedere dag vermaakt met de verschillende dieren van de eigenaresse. 10 minuutjes lopen en je bent op het strand, een kwartiertje fietsen en je zit in het centrum. Van alle gemakken voorzien, echt een top vakantie voor ons!

Gezellige vakantiewoning!

wil-hendriks
8-3-2014

Leuk vakantiehuis. Minder geschikt voor kinderen ivm met gehorigheid! Minder geschikt voor mensen die niet van paarden(geur) houden. De woning is gezellig en compleet ingericht. Afstand naar zee is makkelijk te lopen.

heerlijke plek waar je tot rust komt

Fam. Traats
        8-5-2011

Het is een omgebouwde schuur met alle gemakken,grote badkamer en 5 slaapplekken.

Als je van rust houdt dan zit je hier goed. Er ligt een Manege naast en de eigenaresse heeft ook paarden maar daar heb je geen last van.

Voor op het strand te komen moet je 15 min. lopen door een natuurgebied.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Aan de Westhoek in Dishoek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Aan de Westhoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.