Vakantiepark Parc Ganuenta

• Sauna
Meer vakantiepark info

102 reviews over Vakantiepark Parc Ganuenta

• 9Martijn30-10-2019

Appartementen zijn écht fantastisch!

Als eerste gast mogen zijn in het Raadhuis! Prachtig luxe appartementencomplex, wat een ruimte, rust en luxe. Genieten met een grote G.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 9Trudi En fam28-09-2019

Hopelijk snel weer.

huis met privé zwembad, het was op en top genieten.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Geertrui Van Eetvelde13-08-2019

Zeker voor herhaling vatbaar.

Prachtige ligging, zeer rustig, zeer mooie vakantiewoning voor 12 personen. De woning is erg ruim, iedereen heeft er ook voldoende privacy omdat elke kamer een mooie eigen badkamer heeft. Voor onze 5 kleinkinderen was het binnenzwembad top. Bij de receptie waren ze erg hulpvaardig voor kleine probleempjes. De omgeving is erg mooi en er zijn restaurants op wandelafstand. Een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Paulien02-07-2019

Genieten in het quadraad.

Een onvergetelijk weekend met vrienden. Fantastische tijd gehad. Geweldige locatie vlakbij het leuke Zeeuwse dorpje Colijnsplaat. Een absolute aanrader. Een herinnering om nooit te vergeten.

• 9Jacques02-07-2019

Super locatie

Niet twijfelen. Gewoon doen. Hier krijg je geen spijt van. Wat een geweldige plek. Het park is prachtig gelegen. Vlak bij het knusse en gezellige Colijnsplaat. Mooi en schone woning. Een luxe gevoel. TOP locatie

• 8Fam. H.08-06-2019

Geweldig, om nog eens weer naar terug te gaan!

Het was genieten in deze ruime woning, voor elke stel aparte badkamers. Genoten van het zwembad en sauna op ieder moment van de dag kan je er gebruik van maken. Voor ons waren aanpassingen op minder validen wel gewenst, en misten wij een leuning in het zwembad en beugels bij toilet. Wij troffen mooi voorjaar weer en trokken er met de fiets op uit. Colijnsplaat een mooi plekje met vriendelijke mensen.

• 8Onderkomen

• 10Wilbert Van Workum25-03-2019

aanrader!

super genoten van 1 van de onlangs opgeleverde woningen. lekker veel glas met uitzicht op een mooie tuin, dat geeft een mooie beleving in huis. lekker met de gashaard aan s,avonds dat geeft gezelligheid. alles is ruim bemeten, keuken van alle gemakken voorzien. de sunshower was favoriet! iedereen heeft er gebruik van gemaakt, maar ook de buitensauna met de luxe douche was een echte wellness beleving. het welkomspakket met wijn en chipjes was ook een leuke binnenkomer, de bedden opgemaakt als je binnenkomt, dat is toch wel aangenaam als je s,avonds om 21.00 aankomt. handig met de toegangspasjes in een sleutelkluisje bij de voordeur. de kinderen hadden ieders een ruime slaapkamer met hun eigen badkamer met wirlpool, daar hebben ze veel plezier van gehad! al met al een heerlijk weekend gehad, dicht bij het noordzee strand bij vrouwepolder, waar we lekker gestruind hebben op het strand.

• 7Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

• 3Loek Berkvens19-02-2019

Nooit meer

Leuk verblijf gehad alleen bij de borg terug krijgen problemen, erg jammer een smet op de vakantie. Zwembad niet schoon

• 1Activiteiten
    • 1Onderkomen

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 2018
    9Clarijs07-10-2018

Geweldig!

Het was geweldig! Wij werden super fijn ontvangen. Het huis was erg mooi en echt goed schoon. Er stond zelfs een welkomstpakket klaar met een aantal boodschapjes en een schoonmaakpakket. De bedden waren al opgemaakt bij aankomst, wat ook veel rust geeft. Zo kon de vakantie snel beginnen. Erg fijn om te zien dat dit jonge team zo hun best doen voor de gasten en dat er op de dag van aankomst nog even een controle ronde gedaan wordt, om te vragen of alles naar wens is en of er nog vragen waren over de woning. Dit vonden wij zeer fijn! De omgeving is overigens ook super! Zeer geschikt voor mensen die de rust willen opzoeken. Wij voelde ons zeer welkom en komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 9Lenie03-10-2018

Wij hebben enorm genoten.

Het is een park in ontwikkeling. Maa r je hebt absoluut geen last van de bouwactiviteiten. Zoek je comfort en rust dan ben je hier op het juiste adres. Wij werden heel vriendelijk ontvangen door Sandra en in het huisje stond een uitgebreid welkomstpakket klaar. Het huisje was spic en span! Wij komen hier zeker terug.

Gereisd met partner in september 2018

13 tips over Vakantiepark Parc Ganuenta

• Jet van Beusekom, 06-01-2014

Een stel is naar Piratenland in Vlissingen geweest, anderen naar Neeltje Jans; lekker uitwaaien langs het water en schelpen zoeken kun je ook prima doen. Tip: huur de kok, hij beheert het restaurantje bij de jachthaven en kan verrukkelijke visjes bakken!

• chantal, 06-02-2014

Restaurant Zeelandia is een aanrader! Goedkoop kwa geld maar ontzettend culinair en lekker gegeten!

• Fam. Staalman, 08-06-2014

Goes, Middelburg, Peper&Zout + Ministerie van Chocolade, Vlissingen, Mini Mundi en nog veel meer!

1 vraag over Vakantiepark Parc Ganuenta

• F, 24-01-2013

12persoonshuis

Zijn er in het 12 persoonshuis handdoeken aanwezig?en bijvoorbeeld vaatwastabletten, toiletpapier ed?wat moet er nog worden meegenomen allemaal?

Mvg femke

C. Kramer, 29-01-2013

Handdoeken moet je zelf mee nemen. Bedden zijn opgemaakt maar hier betaal je extra voor maar wel fijn dat je dat zelf niet meer moet doen voor 12 personen. T0iletpapier is bij ieder toilet (6x) 1 rol aanwezig. Bij aankomst krijg je een pakket waar bv een afwasborstel inzit, 2 vaatwasblokjes, schoonmaakdoekje, lucifer. Echt dingen die je gelijk nodig hebt maar niet 1 2 3 aan gedacht hebt. Verder heb ik niets gemist en de Spar is een paar minuten lopen/fietsen. Deze is tot 7 uur savonds open. Tijdens ons verblijf had het parc een actie en kreeg je een goed gevulde boodschappentas. Alles prima geregeld!!

Vakantiepark info

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands