Vakantiepark Parc Ganuenta

Clarijs
7-10-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Het was geweldig! Wij werden super fijn ontvangen. Het huis was erg mooi en echt goed schoon. Er stond zelfs een welkomstpakket klaar met een aantal boodschapjes en een schoonmaakpakket.

De bedden waren al opgemaakt bij aankomst, wat ook veel rust geeft. Zo kon de vakantie snel beginnen. Erg fijn om te zien dat dit jonge team zo hun best doen voor de gasten en dat er op de dag van aankomst nog even een controle ronde gedaan wordt, om te vragen of alles naar wens is en of er nog vragen waren over de woning. Dit vonden wij zeer fijn! De omgeving is overigens ook super! Zeer geschikt voor mensen die de rust willen opzoeken.

Wij voelde ons zeer welkom en komen zeker terug!

Wij hebben enorm genoten.

Lenie
3-10-2018
  • Onderkomen9

Het is een park in ontwikkeling. Maa r je hebt absoluut geen last van de bouwactiviteiten. Zoek je comfort en rust dan ben je hier op het juiste adres. Wij werden heel vriendelijk ontvangen door Sandra en in het huisje stond een uitgebreid welkomstpakket klaar. Het huisje was spic en span! Wij komen hier zeker terug.

Was een hele leuk week, de kids hebben genoten!

LaToya
  • Onderkomen8

Vriendelijk personeel! Gezellige sfeer. Goed bereikbaar. Leuk voor de kids;)

geweldig

van gulik
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

heerlijk genoten accomodatie was zeer goed onderhouden en alles was goed verzorgt en luxe voelde echt als vakantie. heerlijk dicht bij de zee we hadden heerlijk weer om een strandwandeling te maken dus dit was ideaal.

Uitstekend

Gerda Anbeek
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Prachtige omgeving en zeer luxe huis.

Voor herhaling vatbaar

Peter A.
  • Onderkomen10

Erg goede service op de camping, stond ten aller tijde iemand klaar als er zich een probleem voordeed. Mijn complimenten en in het specifiek de technische dienst, voor hun goede werk!

nooit meer

Fam. Putten
11-8-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen6

Voor de schoonmaak vraagt men veel geld, onze keuken was erg vies bij aankomst. Onze inventaris was totaal niet compleet. De bank in ons huis was versleten. Op vrijdag moesten wij vertrekken, er was toen niemand bij de receptie dus wisten wij niet goed wat wij moesten doen. De borg die je moet betalen wordt erg laat terugbetaald.

Perfect , super

Arie en Marion
30-3-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Perfecte ligging , en een superduidelijk wij zaten op No 1 zeer luxe huis zwembad sauna e.d alles super

Zalig logeren in fantastische omgeving.

Familie Joostens-Luypaert
18-2-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

We logeerden met onze familie waaronder 2 kinderen onder de 12 jaar in een 12 persoons villa met inpandig zwembad. En het was zalig genieten. Zowel het huis als de omgeving zijn schitterend. We hadden mooi weer en dus was de afwisseling van zwemmen en wandelen een echte vitaminenkuur. Het zorgde er ook voor dat iedereen ‘s avonds in zijn comfortabele slaapkamer moe maar zeer tevreden de slaap kon vatten. Om dan ‘s morgens na een verkwikkende douche of bad in zijn eigen privé badkamer samen te komen in de gezellige leefkeuken om te ontbijten. De dagen waren te kort en vlogen voorbij en dat deed ons besluiten om nog een keer terug te komen.

De parkbeheerder was vlot bereikbaar en aan onze (minieme) bemerkingen werd meteen gehoor gegeven.

We zijn alleen benieuwd of de toekomstige uitbreiding van het park geen afbreuk gaan doen aan hoe gezellig en rustig het nu nog is.

Mike Leek
8-9-2017
  • Onderkomen10

comfort luxe ruimte details service

We hebben een aantal aanbieders voor Parc Ganuenta voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Parc Ganuenta in Colijnsplaat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Parc Ganuenta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.