Vakantiepark Parc Ganuenta

Meer vakantiepark info

102 reviews over Vakantiepark Parc Ganuenta

• 9Nelien van Vliet17-11-2015

Heerlijke luxe

Minder: - er waren wat mankementen, bijvoorbeeld een lamp waarvan het peertje stuk was; door gelijktijds gebruik van sauna en kookplaat sprong de stop en moest er een elektricien komen om dit te 'repareren' , het cijfercodeslot naar het zwembad gaf er de brui aan. Kinderziektes? Plus: alles snel opgelost door beheerder. - pas nadat we aan de beheerder gevraagd hadden hoe we de gas-open-haard aan konden krijgen kwamen we de gebruiksaanwijzing tegen onder 'gashaard' in de alfabetische info in de map. Daar hadden we het niet gezocht. - de bedden waren aan de harde kant. - Het keukenblok is slecht verlicht, dat werkt niet prettig. Goed: - zeer ruim gesorteerd welkoms-pakket, met niet alleen koffie en thee, maar ook jam, chutneys, snoepjes, biertjes etc. etc. - de extra lange bedden. Verduisteringsgordijnen (uitslapen!) - ruime, prachtige badkamers met heerlijke douches - heerlijke grote eettafel met prettige stoelen. - veel privacy - mooie ligging, voor ieder wat wils: wandelpaden, fietsroutes, leuke stadjes (Goes, Veere, Domburg, Middelburg, Vlissingen etc.), en Neeltje Jans met de auto binnen bereik. - schuurtje voor fietsen.

We hadden echt najaarsweer, ook dit heeft zijn charmes (de wind gierde om het huis) en des te lekkerder om na het uitwaaien lekker bij te komen in sauna of zwembad.

• 8Onderkomen

Gereisd met vrienden in november 2015

• 8Marion Martijn18-10-2015

Thuisgevoel

Rustig gelegen. Luxe woning voor 10 personen. Fijne ruime sauna. Sfeervol ingericht. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Prettige ontvangst. Wij gaan jaarlijks met een groep van 10 dames een weekend weg. Dit huis was een van onze toppers. Hoewel wij er geen echte hinder van hebben ondervonden, is de woning wel wat gehorig en om te shoppen of het strand is de auto nodig.

• 6Activiteiten

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 5j13-10-2015

mooi huis ,mooie plek ,niet schoon , mankementen

luxe huizen beheerder was behulpzaam om problemen op te lossen voor die prijs waren er echter teveel tekortkomingen en was het verre van schoon bijv : huis was niet schoon ( met de verplichte schoonmaakkosten van 200 euro verwacht je dat wel !) etensresten in de afwasmachine beschimmelde snijplankjes lampen in een van de badkamers deden het niet 3 lampen in keuken kapot pannen werkten miet op de inductieplaat messenblok was verdwenen

• 6Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in september 2015

• 9Annette14-09-2015

Prima locatie, loopafstand strand, fantastische accomodatie, bijzonder welkomstgeschenk, rust & ruimte.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 9Fam.Voorburg28-07-2015

Heerlijk genieten op een prachtige plek!

Mooie omgeving, vooral het uitzicht vanaf de dijk! Het 6-persoonshuisje(nr.60) is van alle luxe en gemakken voorzien. Een tip voor het opmaken van de bedden; een matrasbeschermer onder de matrashoes en een beschermhoes over de kussens. Verder waren er geen stopcontact beschermers en de oprolbare traphekjes gingen wat stroef en maakten veel herrie. We hebben een fijne midweek gehad, we komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9fam. Kramer19-07-2015

heerlijk en ruim wellnesshuis

in een rustige omgeving met veel mogelijkheden om je te vermaken hadden we een prachtige familiereünie.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

• 10Annelies09-05-2015

Heerlijke week gehad!

Het was super! Met een groep volwassenen en een paar kleintjes hebben we genoten van het luxe huis met zwembad met alles erop en eraan en kindvriendelijk met een goede service. We zouden zo weer een week boeken! Park erom heen zal heel mooi worden, alleen nu nog beetje kaal. Dat moet nog wat groeien.

• 7Activiteiten

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 9Joost16-03-2015

Heerlijk onthaasten

We verbleven in huisje nr 56. De beste vakantiewoning ooit waar we verbleven. Luxueus, comfortabel, gezellig. Kortom een woning waar we wel zouden willen blijven in wonen.

• 9Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

• 10Eelke Lap18-02-2015

Perfecte plek!

we zijn heerlijk uitgerust in een perfect onderkomen!

Gereisd met partner in februari 2015

• 9Vos28-12-2014

Heerlijke plek

Voor de 2e keer een 12 persoons luxe welness huis gehuurd nu voor een week en weer ontzettend genoten!! Prachtig huis met alles wat je maar kan wensen aanwezig mooi zwembad, sauna, en sunshower. Slaapkamers prachtig, mooi schoon sanitair en ga zo maar door!!! Super aardige beheerders en wat voor ons belangrijk was dat de honden mee mochten. Top plek!! We komen hier zeker nog terug.

• 9Onderkomen
    • 9Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in december 2014

13 tips over Vakantiepark Parc Ganuenta

• Jet van Beusekom, 06-01-2014

Een stel is naar Piratenland in Vlissingen geweest, anderen naar Neeltje Jans; lekker uitwaaien langs het water en schelpen zoeken kun je ook prima doen. Tip: huur de kok, hij beheert het restaurantje bij de jachthaven en kan verrukkelijke visjes bakken!

• chantal, 06-02-2014

Restaurant Zeelandia is een aanrader! Goedkoop kwa geld maar ontzettend culinair en lekker gegeten!

• Fam. Staalman, 08-06-2014

Goes, Middelburg, Peper&Zout + Ministerie van Chocolade, Vlissingen, Mini Mundi en nog veel meer!

1 vraag over Vakantiepark Parc Ganuenta

• F, 24-01-2013

12persoonshuis

Zijn er in het 12 persoonshuis handdoeken aanwezig?en bijvoorbeeld vaatwastabletten, toiletpapier ed?wat moet er nog worden meegenomen allemaal?

Mvg femke

C. Kramer, 29-01-2013

Handdoeken moet je zelf mee nemen. Bedden zijn opgemaakt maar hier betaal je extra voor maar wel fijn dat je dat zelf niet meer moet doen voor 12 personen. T0iletpapier is bij ieder toilet (6x) 1 rol aanwezig. Bij aankomst krijg je een pakket waar bv een afwasborstel inzit, 2 vaatwasblokjes, schoonmaakdoekje, lucifer. Echt dingen die je gelijk nodig hebt maar niet 1 2 3 aan gedacht hebt. Verder heb ik niets gemist en de Spar is een paar minuten lopen/fietsen. Deze is tot 7 uur savonds open. Tijdens ons verblijf had het parc een actie en kreeg je een goed gevulde boodschappentas. Alles prima geregeld!!

Vakantiepark info

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands