Vakantiepark Parc Ganuenta

Meer vakantiepark info

102 reviews over Vakantiepark Parc Ganuenta

• 2017
    6Familie Reek04-05-2017

Mooi maar duur huis met mankementen

Wij hadden een 12 persoonshuis met zwembad gereserveerd. Bij aankomst bleek de deur naar het zwembad stuk te zijn. Gelukkig hadden wij geen kleine kinderen in ons gezelschap. De deur was zeer provosorisch met een lang touw dicht gemaakt. Aan het einde van de middag bleek de vaatwasser stuk te zijn. Na aandringen van onze kant kwam men met een oplossing. De volgende dag werd er een nieuwe vaatwasser geplaatst. Dus eerst meerdere malen de vaat voor 12 personen handmatig wassen. In het huis waren meerdere lampen stuk, waaronder in beide halletjes boven bij de slaapkamers. Handvaten van pannen die los zaten, glazen deksel van een schaal stuk (glas lag in de schaal). Kraan van een wastafel die lekt, waardoor je niet toiletspullen kan laten staan. De bbq roosters waren nog helemaal aangekoekt van de vorige gebruikers. Het is jammer dat z'n mooi huis niet beter onderhouden en nagekeken wordt.

• 7Onderkomen
    • 7Activiteiten

Gereisd met vrienden in april 2017

• Oude reviews

9Familie v Steenbergen05-09-2016

Geweldig!

Genoten van een heerlijk weekend op Parc Ganuenta in Zeeland! Wij zaten met 12 personen, waaronder 4 kinderen (1-5 jaar), in een superluxe wellnesshuis! Het is een prachtig, ruim opgezet huis en het was erg schoon. We werden heel hartelijk ontvangen! De kinderen (en volwassen) genoten van het zwembad en de sauna. Verder kon je in de omgeving lekker wandelen en erop uit. Zeker voor herhaling vatbaar!

• 7Activiteiten

Gereisd met vrienden in september 2016

• 9Tukker op Reis07-05-2016

Aanrader voor grote familie met zwemliefhebbers

12-persoons huis gehuurd. Topzwembad en sauna. Huis is erg praktisch en volledig. Elke slaapkamer heeft een badkamer. Keuken met lange eettafel kijkt uit op het zwembad. Goed geïsoleerd dus geen zwemlawaai. Dakterras met loungeset en kussens. Beneden in de achtertuin ook weer volledige tuinset met 12 stoelen. Achtertuin is wat klein in verhouding maar aan de voorkant is een groot grasveld. Park is in aanbouw er is verder niks maar dat vonden wij juist heerlijk. Haven en binnenzee en Colijnsplaat op loopafstand.

• 9Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

• 10Jacqueline van Dam Vos16-04-2016

Mooie park,fantastiche

Leuk ontvangen door park beheerder,was super. Aardige mensen. De villa was geweldig,was van alle gemakken voorzien. Zeker om nog een keer terug te gaan.

• 6Activiteiten

Gereisd met partner in april 2016

• 10Anja Oostvogel17-03-2016

Wat een beleving!

Alles was goed....we vierden ,samen met de kinderen en kleinkinderen, ons 45 jarig huwelijk!! Iedereen heeft genoten...van het huis...het zwembad en van Joyce onze "kok" aan huis..! Deze lokatie is een echte aanrader!!

Gereisd met oudere kinderen in maart 2016

• 10Familie Copier27-02-2016

Fantastische luxe beleving

Omdat we ons 40 jarig huwelijk een speciaal tintje wilden geven hebben we besloten om met onze kinderen en kleinkinderen een midweek door te brengen in de zeer luxe villa met zwembad en wellnessfaciliteiten. Het was een schot in de roos. Een uitermate vriendelijke ontvangst en zeer uitgebreid welkomstpakket bij aankomst. In de villa was alles aanwezig voor een zeer aangenaam verblijf. Het zicht vanuit de (riante) woonkeuken op het zwembad vonden wij erg leuk. En uiteraard werd er heel veel gebruik gemaakt van het zwembad, de sauna en de sunshower. Ook de royale slaapkamers met eigen badkamers met douche en de master bedrooms met whirlpool zijn geweldig. Onze kleinzoon (5) huilde tranen met tuiten toen hij weer naar huis moest. Hij wilde hier blijven wonen. Dat zegt eigenlijk al genoeg. We hebben allemaal genoten van deze prachtige villa en met elkaar fantastische dagen gehad waar we nog lang met heel veel plezier aan zullen terugdenken.

Gereisd met partner in februari 2016

• 9Fam Samson12-02-2016

super relaxerend en zeker voor herhaling vatbaar !

Heel kalme en zeer nette omgeving, je kan er mooie wandelingen doen en de huisjes hebben echt alles wat er over verteld wordt :). Je wordt er helemaal blij en gelukkig van . Maar verwacht geen activiteiten op het terrein, je moet het jezelf naar de zin maken door bv leuke stadswandelingen of bezoekjes. Ook een heel vriendelijk onthaal en heel mooie stadjes en dorpen in de omgeving zoals Veere en Middelburg. Een echte aanrader !!!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

• 10J.G. Dekker08-02-2016

Oase van rust!

Heerlijk lang weekend genoten in Colijnsplaat. Van vrijdag tot en met maandag vertoefd in huis met huisnummer 60. De woonkamer met open keuken is een prettige leefruimte. Lekker de haard aan en voetjes omhoog! Of aan de grote tafel lekker eten en spelletjes doen. Daarna bijvoorbeeld heerlijk in de sauna, bad met whirlpool of de regendouche. Of alledrie achter elkaar in willekeurige volgorde! De slaapkamers zijn mooi ruim en de slaapkamer op de benedenverdieping heeft een prettige eigen badkamer. Kortom, heerlijk ontspannen, waarvoor we ook gekomen waren. Aanrader!

Gereisd met vrienden in februari 2016

• 9Didy van der Struif11-01-2016

Geweldig luxe!

Wat een geweldig huisje (10-persoons) We hebben hier oud & nieuw gevierd en overal zijn we super mee geholpen. De accommodatie was geweldig, ruim opgezet. We hebben echt een geweldig oud & nieuw gehad en komen hier zeker nog eens terug!

Gereisd met vrienden in december 2015

• 9DJ21-12-2015

Heerlijke luxe

Het zwembad met sauna en sunshower was heerlijk. gezellige woonkamer en eetkeuken, goede bedden en fijn dat iedereen z'n eigen badkamer had. Van alle luxe voorzien en prima inventaris. Uitgebreid welkomstpakket. Goede ligging niet ver van de Deltawerken, leuk voor een dagje uit.

• 8Onderkomen

Gereisd met vrienden in december 2015

13 tips over Vakantiepark Parc Ganuenta

• Jet van Beusekom, 06-01-2014

Een stel is naar Piratenland in Vlissingen geweest, anderen naar Neeltje Jans; lekker uitwaaien langs het water en schelpen zoeken kun je ook prima doen. Tip: huur de kok, hij beheert het restaurantje bij de jachthaven en kan verrukkelijke visjes bakken!

• chantal, 06-02-2014

Restaurant Zeelandia is een aanrader! Goedkoop kwa geld maar ontzettend culinair en lekker gegeten!

• Fam. Staalman, 08-06-2014

Goes, Middelburg, Peper&Zout + Ministerie van Chocolade, Vlissingen, Mini Mundi en nog veel meer!

1 vraag over Vakantiepark Parc Ganuenta

• F, 24-01-2013

12persoonshuis

Zijn er in het 12 persoonshuis handdoeken aanwezig?en bijvoorbeeld vaatwastabletten, toiletpapier ed?wat moet er nog worden meegenomen allemaal?

Mvg femke

C. Kramer, 29-01-2013

Handdoeken moet je zelf mee nemen. Bedden zijn opgemaakt maar hier betaal je extra voor maar wel fijn dat je dat zelf niet meer moet doen voor 12 personen. T0iletpapier is bij ieder toilet (6x) 1 rol aanwezig. Bij aankomst krijg je een pakket waar bv een afwasborstel inzit, 2 vaatwasblokjes, schoonmaakdoekje, lucifer. Echt dingen die je gelijk nodig hebt maar niet 1 2 3 aan gedacht hebt. Verder heb ik niets gemist en de Spar is een paar minuten lopen/fietsen. Deze is tot 7 uur savonds open. Tijdens ons verblijf had het parc een actie en kreeg je een goed gevulde boodschappentas. Alles prima geregeld!!

Vakantiepark info

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands