Vakantiepark Parc Ganuenta

Meer vakantiepark info

102 reviews over Vakantiepark Parc Ganuenta

• 2018
    8LaToya02-10-2018

Was een hele leuk week, de kids hebben genoten!

Vriendelijk personeel! Gezellige sfeer. Goed bereikbaar. Leuk voor de kids;)

• 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10van gulik02-10-2018

geweldig

heerlijk genoten accomodatie was zeer goed onderhouden en alles was goed verzorgt en luxe voelde echt als vakantie. heerlijk dicht bij de zee we hadden heerlijk weer om een strandwandeling te maken dus dit was ideaal.

• 10Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 8Gerda Anbeek02-10-2018

Uitstekend

Prachtige omgeving en zeer luxe huis.

• 9Onderkomen
    • 6Activiteiten

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 9Peter A.02-10-2018

Voor herhaling vatbaar

Erg goede service op de camping, stond ten aller tijde iemand klaar als er zich een probleem voordeed. Mijn complimenten en in het specifiek de technische dienst, voor hun goede werk!

Gereisd met partner in juli 2018

• 2Fam. Putten11-08-2018

nooit meer

Voor de schoonmaak vraagt men veel geld, onze keuken was erg vies bij aankomst. Onze inventaris was totaal niet compleet. De bank in ons huis was versleten. Op vrijdag moesten wij vertrekken, er was toen niemand bij de receptie dus wisten wij niet goed wat wij moesten doen. De borg die je moet betalen wordt erg laat terugbetaald.

• 2Activiteiten
    • 6Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Arie en Marion30-03-2018

Perfect , super

Perfecte ligging , en een superduidelijk wij zaten op No 1 zeer luxe huis zwembad sauna e.d alles super

• 10Activiteiten

Gereisd met vrienden in maart 2018

• 10Familie Joostens-Luypaert18-02-2018

Zalig logeren in fantastische omgeving.

We logeerden met onze familie waaronder 2 kinderen onder de 12 jaar in een 12 persoons villa met inpandig zwembad. En het was zalig genieten. Zowel het huis als de omgeving zijn schitterend. We hadden mooi weer en dus was de afwisseling van zwemmen en wandelen een echte vitaminenkuur. Het zorgde er ook voor dat iedereen ‘s avonds in zijn comfortabele slaapkamer moe maar zeer tevreden de slaap kon vatten. Om dan ‘s morgens na een verkwikkende douche of bad in zijn eigen privé badkamer samen te komen in de gezellige leefkeuken om te ontbijten. De dagen waren te kort en vlogen voorbij en dat deed ons besluiten om nog een keer terug te komen. De parkbeheerder was vlot bereikbaar en aan onze (minieme) bemerkingen werd meteen gehoor gegeven. We zijn alleen benieuwd of de toekomstige uitbreiding van het park geen afbreuk gaan doen aan hoe gezellig en rustig het nu nog is.

• 9Activiteiten

Gereisd met vrienden in februari 2018

• 2017
    9Mike Leek08-09-2017

comfort luxe ruimte details service

Gereisd met partner in september 2017

• 10L. van Beek06-09-2017

Geweldige ruime woning

Nieuwe woningen, ruim opgezet en een aantal woning zijn perfect geschikt voor kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10Bob van der Plas28-05-2017

Ontzettend genoten in dit geweldige huis

Wij waren met 4 volwassenen en 5 jonge kinderen bij Ganuenta. Het vakantiehuis op Parc Ganuenta was super. Mooi modern ingericht en vooral lekker ruim huis. Vanuit de tuin zagen we de schaapjes lopen. De kinderen hebben veel gebruik gemaakt van de trampoline en konden volop hun ganag gaan op het grasveld. Het weer zat mee en dus hebben we ook veel op het strand kunnen zitten. Leuke uitstapjes zijn er voldoende te maken. In Colijnsplaat zelf kun je prima eten. En aan het eind van de dag nog even de ruïne sauna in. Die wil ik thuis ook wel :)

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

13 tips over Vakantiepark Parc Ganuenta

• Jet van Beusekom, 06-01-2014

Een stel is naar Piratenland in Vlissingen geweest, anderen naar Neeltje Jans; lekker uitwaaien langs het water en schelpen zoeken kun je ook prima doen. Tip: huur de kok, hij beheert het restaurantje bij de jachthaven en kan verrukkelijke visjes bakken!

• chantal, 06-02-2014

Restaurant Zeelandia is een aanrader! Goedkoop kwa geld maar ontzettend culinair en lekker gegeten!

• Fam. Staalman, 08-06-2014

Goes, Middelburg, Peper&Zout + Ministerie van Chocolade, Vlissingen, Mini Mundi en nog veel meer!

1 vraag over Vakantiepark Parc Ganuenta

• F, 24-01-2013

12persoonshuis

Zijn er in het 12 persoonshuis handdoeken aanwezig?en bijvoorbeeld vaatwastabletten, toiletpapier ed?wat moet er nog worden meegenomen allemaal?

Mvg femke

C. Kramer, 29-01-2013

Handdoeken moet je zelf mee nemen. Bedden zijn opgemaakt maar hier betaal je extra voor maar wel fijn dat je dat zelf niet meer moet doen voor 12 personen. T0iletpapier is bij ieder toilet (6x) 1 rol aanwezig. Bij aankomst krijg je een pakket waar bv een afwasborstel inzit, 2 vaatwasblokjes, schoonmaakdoekje, lucifer. Echt dingen die je gelijk nodig hebt maar niet 1 2 3 aan gedacht hebt. Verder heb ik niets gemist en de Spar is een paar minuten lopen/fietsen. Deze is tot 7 uur savonds open. Tijdens ons verblijf had het parc een actie en kreeg je een goed gevulde boodschappentas. Alles prima geregeld!!

Vakantiepark info

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands