Vakantiepark Parc Ganuenta

• Activiteiten7,9
  • Onderkomen9,3

13 tips over Vakantiepark Parc Ganuenta

heidibouhuijzen, 28-10-2014
Wij hebben ook erg genoten van de high tea, zeker een aanrader. Desiree kwam de high tea persoonlijk afleveren in het huisje en het was een lust voor het oog met prachtig servies en echte kunstwerkjes van heerlijkheden. Ze had alles zelf vers gemaakt, zeer smaakvol! Wat ons betreft zeker een tip om dit een keer te doen! En ook prettig, ze neemt dus alle servies etc. zelf mee en komt dit later ook weer ophalen, extra genieten dus.
Jacques, 27-10-2014
Volgende keer wat langer blijven dan een weekend. Voor optimaal gebruik vande faciliteiten van de woning is dat wat kort.
Fam. Staalman, 8-6-2014
Goes, Middelburg, Peper&Zout + Ministerie van Chocolade, Vlissingen, Mini Mundi en nog veel meer!

We hebben een aantal aanbieders voor Parc Ganuenta voor je op een rij gezet:

chantal, 6-2-2014
Restaurant Zeelandia is een aanrader! Goedkoop kwa geld maar ontzettend culinair en lekker gegeten!
Jet van Beusekom, 6-1-2014
Een stel is naar Piratenland in Vlissingen geweest, anderen naar Neeltje Jans; lekker uitwaaien langs het water en schelpen zoeken kun je ook prima doen. Tip: huur de kok, hij beheert het restaurantje bij de jachthaven en kan verrukkelijke visjes bakken!
paula, 27-10-2013

zeilen met Mark naar zierikzee en de lekkerste paella die je ooit geproefd heb.

Thuis laten koken door de chef

Henriette, 17-6-2013
Ga vis eten in de Yachtclub echt heerlijk
Guido Benthem, 11-6-2013
Dagje Zierikzee aan te raden, leuke stad. Veel te zien. Hebben een rondleiding gedaan en uiteraard heerlijk op verschillende terrasjes gezeten.
Marjolein, 10-6-2013
Een tip om te doen in de buurt is een bezoekje aan Zierikzee. Erg leuk authentiek stadje. Wij hebben er een rondleiding gehad van een gids die ons in twee uurtjes een tour door het centrum heeft gegeven.
Jeroen Martens, 5-4-2013
je kan goed hardlopen over de duinen en de weilanden. Bezoek de vele karakteristieke dorpjes.

We hebben een aantal aanbieders voor Parc Ganuenta voor je op een rij gezet: