13 tips over Vakantiepark Parc Ganuenta

• Jet van Beusekom, 06-01-2014

Een stel is naar Piratenland in Vlissingen geweest, anderen naar Neeltje Jans; lekker uitwaaien langs het water en schelpen zoeken kun je ook prima doen. Tip: huur de kok, hij beheert het restaurantje bij de jachthaven en kan verrukkelijke visjes bakken!

• chantal, 06-02-2014

Restaurant Zeelandia is een aanrader! Goedkoop kwa geld maar ontzettend culinair en lekker gegeten!

• Fam. Staalman, 08-06-2014

Goes, Middelburg, Peper&Zout + Ministerie van Chocolade, Vlissingen, Mini Mundi en nog veel meer!

• paula, 27-10-2013

zeilen met Mark naar zierikzee en de lekkerste paella die je ooit geproefd heb. Thuis laten koken door de chef

We hebben een aantal aanbieders voor Parc Ganuenta voor je op een rij gezet:

• Henriette, 17-06-2013

Ga vis eten in de Yachtclub echt heerlijk

• Guido Benthem, 11-06-2013

Dagje Zierikzee aan te raden, leuke stad. Veel te zien. Hebben een rondleiding gedaan en uiteraard heerlijk op verschillende terrasjes gezeten.

• Elly, 05-03-2013

Sneeuw! Zeeland heeft zo zijn eigen charme, maar met sneeuw nog veel meer! Op een heldere dag zie je zowel Zeelandbrug als de stromvloedkering. Wie zegt dat je voor iets moois ver weg moet???

• Jeroen Martens, 05-04-2013

je kan goed hardlopen over de duinen en de weilanden. Bezoek de vele karakteristieke dorpjes.

• Evert, 08-03-2013

Het koken door de privekok in onze woning was perfect geregeld,je hoeft zelf helemaal niks te doen,zelfs de vaat werd voor ons in de vaatwasser geplaatst,echt een aanrader !

• Marjolein, 10-06-2013

Een tip om te doen in de buurt is een bezoekje aan Zierikzee. Erg leuk authentiek stadje. Wij hebben er een rondleiding gehad van een gids die ons in twee uurtjes een tour door het centrum heeft gegeven.

• C. Kramer, 29-01-2013

Wanneer je op de dijk staat kijk je rechts op de 5 km lange Zeelandbrug en links op de Stormvloedkering. Tussen deze twee bezienswaardigheden liggen er vele leuke dorpjes

• Jacques, 27-10-2014

Volgende keer wat langer blijven dan een weekend. Voor optimaal gebruik vande faciliteiten van de woning is dat wat kort.

• heidibouhuijzen, 28-10-2014

Wij hebben ook erg genoten van de high tea, zeker een aanrader. Desiree kwam de high tea persoonlijk afleveren in het huisje en het was een lust voor het oog met prachtig servies en echte kunstwerkjes van heerlijkheden. Ze had alles zelf vers gemaakt, zeer smaakvol! Wat ons betreft zeker een tip om dit een keer te doen! En ook prettig, ze neemt dus alle servies etc. zelf mee en komt dit later ook weer ophalen, extra genieten dus.